سه‌شنبه 10 مهر 1403

سیاست خارجی

سیاست خارجی

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مشاور ارشد سیاست خارجی نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی تأیید کرد که اسرائیل چارچوب توافقی را که رئیس جمهوری آمریکا برای پایان دادن به جنگ غزه ارائه کرده بود، پذیرفته است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: تحرکات اخیر روسیه در منطقه بالتیک حاشیه ساز شده؛ گروهی بر این باورند که پوتین با ایجاد تحرکاتی در منطقه شرق اروپا تلاش دارد تا افکار عمومی را از جنگ اوکراین منحرف کند، اما گروهی دیگر معتقدند که روسیه در راستای تثبیت قدرتش در این منطقه استراتژیک گام برداشته است.

وب‌گاه مشرق نیوز

شاید بتوان مهمترین مسئله‌ای که در عرصه بین المللی که کشورهای اسلامی با آن روبرو هستند را مربوط به توزیع قدرت و ساختار نظام بین الملل دانست که در این مورد بیانات امام بسیار راهگشا است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

پشت پرده حمایت دوباره چین از امارات بر سر جزایر ایرانی چیست؟ دنیای اقتصاد: به دنبال سفر رئیس دولت امارات به پکن و دیدار با رئیس جمهوری چین بیانیه‌ای مشترک صادر شد که در بند 26 آن جمهوری خلق چین حمایت خود را از تلاش های دولت امارات متحده عربی برای دست یابی به راه حل مسالمت آمیز در مسئله جزایر سه گانه ابوموسی، تنب بزرگ و تنب کوچک از طریق مذاکرات دوجانبه براساس قواعد قانون بین الملل و...

وب‌گاه مشرق نیوز

در سی‌وپنجمین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی، گزیده‌ای از صحبت‌های شهدای خدمت و شاگردان ممتاز مکتب امام در مورد راه امام را مرور می‌نماییم.

وب‌گاه الف

هر روز اخبار فراوانی در رسانه‌ها منتشر می‌شود که دنبال کردن آن‌ها حتی برای آنانی که اهل مطالعه اخبار هستند کار دشواری است. بسته خبری تحلیلی الف، با رصد اخبار و رویدادهای مهم، همچنین تحلیل‌های صورت گرفته در این زمینه، مخاطبان خود را از مهم‌ترین وقایع روز آگاه می‌کند.

وب‌گاه فرارو

یوسفیان ملا گفت: «برخی آقایان گویی آنطور که باید و شاید بر خود تکلیف نمی‌دانند که به دنبال حل مشکل تحریم‌ها بروند و پیگیر شوند. آقای لاریجانی، اعتماد مقام معظم رهبری را نیز پشت خود دارد و به طور کلی فردی نیست که بگوید من رئیس جمهورم و در شان من نیست پیگر این امور باشم. قطعا آقای لاریجانی به محض رسیدن به مقام ریاست جمهوری سفر‌های متعدد خارجی برای رفع مشکل تحریم را در دستور کار خود قرار...

وب‌گاه الف

داوطلب کاندیداتوری انتخابات ریاست‌جمهوری با بیان اینکه شایستگان را در عرصه اداره کشور به کار می‌گیرم، تاکید کرد: اگر رئیس‌جمهور شوم صدای همه مردم خواهم بود.

وب‌گاه مشرق نیوز

داوطلب کاندیداتوری انتخابات ریاست‌جمهوری با بیان اینکه شایستگان را در عرصه اداره کشور به کار می‌گیرم، تاکید کرد: اگر رئیس‌جمهور شوم صدای همه مردم خواهم بود.

خبرگزاری تسنیم

وزیر اسبق کار در دولت دوازدهم گفت: وعده می‌دهم که با تعامل با سایر قوا مردم را از کلافگی محدودیت‌های اینترنتی نجات دهم، من صدای معلولان، کودکان کاروخیابان و آسیب دیدگان جامعه ایران خواهم بود.

وب‌گاه خبر آنلاین

نماینده مجلس یازدهم در جمع خبرنگاران گفت: انشاالله شورای نگهبان بنده را جزو داوطلب نهایی قرار ندهند تا از پاسخ سوال در یوم الحساب معاف شوم. اگر شورای نگهبان صلاحیت اینجانب را تأیید کرد، انشاالله مردم به بنده رأی ندهند تا باز هم از سوال در یوم الحساب معاف گردم. اما اگر مردم به بنده اعتماد کردند، آنگاه در مسیر خدمت کفش آهنی خواهم پوشید.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محمد شریعتمداری عصر امروز (یک‌شنبه) پس از تکمیل فرآیند ثبت‌نام در انتخابات ریاست جمهوری در جمع خبرنگاران گفت: شریف ایران دردمندانه می‌گویند نابودی یک ملت زمانی از راه می‌رسد که امیدی نداشته باشند. هیچ سیاستی بدون روح جمعی امیدوار محقق نخواهد شد. دردمندانه می‌گویم نابودی یک ملت زمانی از راه می‌رسد که امید و رویایی نداشته باشد. درست است که بدون سیاست...

وب‌گاه خبر آنلاین

شریعتمداری گفت: وعده می‌دهم که برای تحقق این هدف به پشتوانه سال‌ها همکاری با گرایشات مختلف سیاسی و رویکرد میاندارانه‌ای که مشی گفتمانی و عملی اینجانب بوده است، اختیارات رئیس جمهوری را به گونه‌ای به کار خواهم گرفت که بازیگران موثر بر سیاست، توان خود را علیه منافع مردم در دعوا و پنجه کشیدن تلف نکنند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان