سه‌شنبه 10 مهر 1403

سیاست خارجی

سیاست خارجی

خبرگزاری تسنیم

سرپرست ریاست جمهوری گفت: شهید امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه پر کار ما بود که در مدت زمان خدمت، اثری کم نظیر در تقویت روابط کشورمان با همسایگان، ثبات منطقه، گسترش توان جبهه مقاومت و رسوایی رژیم کودک‌کش صهیونیستی داشت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رسانه های رژیم صهیونیستی می گویند که اختلافات میان کابینه و مقامات ارشد اسرائیل درباره طرح پیشنهادی جو برای آتش بس جنگ غزه بالا گرفته است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصاد نیوز: رسانه های رژیم صهیونیستی می گویند که اختلافات میان کابینه و مقامات ارشد اسرائیل درباره طرح پیشنهادی جو برای آتش بس جنگ غزه بالا گرفته است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

«جوبایدن» رئیس جمهوری آمریکا شامگاه جمعه (11 خرداد) ادعا کرد که رژیم صهیونیستی یک پیشنهاد جدید برای برقراری آتش‌بس و تبادل اسرا ارائه کرده و از طرفین خواست این فرصت را از دست نداده و بر سر این پیشنهاد به توافق برسند؛ پیشنهادی که شامل آزادی اسرای صهیونیست و بازسازی غزه است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: شرکت رادیو و تلویزیون اسرائیل به نقل از یک مقام تل آویو اعلام کرد: بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل بر موضوعات بحث برانگیز تمرکز کرده است که به روند پذیرش پیشنهاد بایدن از سوی جنبش مقاومت اسلامی (حماس) لطمه می زند.

وب‌گاه مشرق نیوز

سرپرست ریاست جمهوری در منزل شهید امیرعبداللهیان، گفت: دولت و مردم قدردان زحمات و مجاهدت‌های شهدای خدمت هستند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سخنگو و هماهنگ کننده ارتباطات راهبردی شورای امنیت ملی کاخ سفید در پی طرح پیشنهادی آتش بس جو بایدن رئیس جمهور آمریکا و واکنش های اسرائیل به آن گفت: آمریکا «مطمئن است» اظهارات بایدن منعکس کننده پیشنهاد اسرائیل است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگو و هماهنگ کننده ارتباطات راهبردی شورای امنیت ملی کاخ سفید در پی طرح پیشنهادی آتش بس جو بایدن رئیس جمهور آمریکا و واکنش های اسرائیل به آن گفت: آمریکا «مطمئن است» اظهارات بایدن منعکس کننده پیشنهاد اسرائیل است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرگزاری دانشجو، علی باقری سرپرست وزارت امور خارجه، امروز (دوشنبه 14 خرداد ماه) در نشست خبری بیروت گفت: ایران و عربستان در این شرایط حساس اراده جدی دارند که با تعامل و همکاری منطقه ای با ثبات و آرامش در کنار دیگر کشورهای منطقه را بسازند. وی افزود: گام های بسیار زیاد و جدی توسط ایران و عربستان برای شکل دهی به همکاری های همه جانبه بین تهران و ریاض برداشته شده است و مناسبات ایران...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه خبر آنلاین

داوطلب انتخابات ریاست جمهوری گفت: دولت خانواده به خانواده بزرگ ایران متعهد میشود که تمام تلاش خود را بکار گیرد تا با همراهی آنها در طی یک دوره چهارساله، تورم و بیکاری تک رقمی، رفع فقر مطلق، رشد اقتصادی 6 تا 8 درصدی، افزایش دو برابری امید به آینده و کاهش محسوس آسیب های اجتماعی را محقق سازد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سرپرست وزارت خارجه گفت: مناسبات ایران و عربستان در مسیر درست خود قرار دارد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سرپرست وزارت خارجه گفت: مناسبات ایران و عربستان در مسیر درست خود قرار دارد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نخست وزیر ژاپن از طرح «جو بایدن» رئیس جمهوری آمریکا برای مذاکرات آتش بس در غزه حمایت کرد و از همه طرف های درگیر خواست از فرصت استفاده کرده و برای دستیابی به آتش بس پایدار تلاش کنند.