سه‌شنبه 10 مهر 1403

سیاست خارجی

سیاست خارجی

خبرگزاری خبرنگاران جوان

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، شمس الدینی حسینی نماینده مجلس شورای اسلامی پس از تکمیل فرایند ثبت نام در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در جمع خبرنگاران و در تشریح مواضع خود اظهار داشت: مردم بزرگ‌حادثه اخیر دو پیام داشت. اول ظرفیت بزرگ فرهنگی مردم که حکمرانان را دوست داشته و دوم اینکه نشان داد حتی فقدان رییس جمهور با حضور رهبر معظم انقلاب نمی‌تواند سبب خلل در حکمرانی شود. وی...

وب‌گاه مشرق نیوز

گشایش اقتصادی، امنیت پایدار و گره گشایی سیاست خارجی سه محور اولویت دار در برنامه‌های اینجانب است.

وب‌گاه خبر آنلاین

محمدعلی وکیلی گفت: آمده‌ام تا در سیاست خارجی عقلانیت حاکم باشد و توازن دیپلماسی و میدان در جهت منافع ملی و اقتصادی برقرار شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

جلال زاده گفت: مردم ایران در شرایط کنونی چشم به راه دولتی هستند که بتواند بر اساس میثاقی که با ملت خواهد بست.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، وحید جلال‌زاده پس از ثبت‌نام در انتخابات ریاست جمهوری در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مردم ایران در شرایط کنونی چشم به راه دولتی هستند که بتواند بر اساس میثاقی که با ملت خواهد بست، پیشرفت همه جانبه و قابل لمسی بویژه در وضعیت رفاهی و معیشتی جامعه صورت دهد؛ در عدالت گستری، توزیع برابر فرصت‌ها و مقابله با مفاسد اقتصادی و رانت خواری، هر گونه مماشات و تعارفی...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

خبرگزاری تسنیم

بررسی آمارهای تجارت خارجی نشان میدهد در دو ماهه اول سال درحالی تجارت خارجی با همسایگان حدود 15 درصد رشد کرده که بیشترین افزایش صادرات به کشور‌های عربستان و بحرین بوده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

علی باقری کنی با «نبیه بری»، رئیس مجلس لبنان دیدار و رایزنی کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی گفت: دولت مردم مدار خود را وقف ملت ایران خواهد کرد و نشان می دهد از دل و جان پای کار مردم ایران است.

وب‌گاه خبر آنلاین

سیدقاسم جاسمی در جمع خبرنگاران تاکید کرد: یکی از دلایلی که بنده به خود اجازه دادم تا در این عرصه حضور پیدا کنم این است که در یک دوره 4 ساله نماینده مجلس بوده ام و سابقه حضور در کمیسیون امنیت ملی را دارم که نشان می دهد می توانستیم بر دولت نظارت داشته باشیم. همچنین عضویت در فراکسیون ورزش مجلس را در کارنامه خود دارم.