سه‌شنبه 10 مهر 1403

سیاست خارجی

سیاست خارجی

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، علی بهادری جهرمی، سخنگوی دولت، در ویژه برنامه انتخاباتی بسیج دانشجویی دانشگاه‌های کشور که صبح امروز (یکشنبه) در دانشگاه جامع انقلاب اسلامی برگزار شد، گفت: در کنار خسران عظیم شهادت آقای رئیسی و همراهان ایشان، یک‌بار دیگر به ما و جهان ثابت شد چه مردم خوب و پای کاری داریم، اما قدرشان را نمی‌دانیم؛ ان‌شاءالله شاکر این نعمات باشیم که خداوند به ما...

خبرگزاری تسنیم

نماینده دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی با حضور در ساختمان وزارت کشور، در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری ثبت نام کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه الف

شهردار تهران گفت: سامانه شهرزاد متلعق به شهرداری است، چه ربطی به داماد بنده دارد؟ آن سامانه‌ای که بود مانند یک ژیان بود و این چیزی که هست در واقع یک ماشین آخرین مدل است.

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه عرشه آنلاین

علیرضا زاکانی گفت: سامانه شهرزاد ربطی به دامادم ندارد! علیرضا زاکانی گفت: سامانه شهرزاد ربطی به دامادم ندارد! به گزارش عرشه آنلاین، زاکانی درباره جایگزینی سامانه «شهرزاد» به جای سامانه «تهران من» و شایعات پیرامون این جایگزینی و نقش داماد وی در این ماجرا، گفت: دروغ است.

وب‌گاه خبر آنلاین

زاکانی درباره جایگزینی سامانه «شهرزاد» به جای سامانه «تهران من» و شایعات پیرامون این جایگزینی و نقش داماد وی در این ماجرا، گفت: دروغ است.

وب‌گاه خبر آنلاین

یک فعال سیاسی گفت: انتخاباتی که در پیش داریم فرصتی است برای تجدید انتخابات سال 1400. فکر می‌کنم انتخابات پیش رو به نوعی بازسازی و اصلاح و تغییر روند نادرستی است که در آن انتخابات رخ داد و منجر به تشکیل دولتی شد که در اداره کشور قدرتمند نبود.

خبرگزاری تسنیم

رئیس کل گمرک اعلام کرد صادرات غیرنفتی ایران به کشور‌های همسایه در دو ماهه نخست امسال حدود 25 درصد در مقایسه با مدت مشابه پارسال افزایش داشته است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو، خلیلیان وزیر اسبق کشاورزی در نشست خبری پس از ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری گفت: کشور به رئیس‌جمهوری توانمند، عدالت‌گرا و فساد ستیز نیاز دارد. وزیر اسبق کشاورزی گفت: در صنعتی شدن کشور و عدالت اجتماعی عقب‌ماندگی‌هایی داریم که باید با تشکیل دولت مقتدر جبران شود. وی ادامه داد: مسئولیت وزارت محل کسب تجارت نیست باید افراد مجرب به کار گرفته شوند. متن...

وب‌گاه مشرق نیوز

سخنگوی دولت سیزدهم گفت: اگر بخواهیم راه خدمت ادامه یاد باید فردی را انتخاب کنیم که همانند شهید رئیسی ذاتش مردمی، ساده زیست و ضد فساد باشد.

خبرگزاری تسنیم

سخنگوی دولت سیزدهم گفت: اگر بخواهیم راه خدمت ادامه یاد باید فردی را انتخاب کنیم که همانند شهید رئیسی ذاتش مردمی، ساده زیست و ضد فساد باشد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، به عنوان مثال، چگونه ممکن است جبهه اصلاحات همین سه ماه قبل، به بهانه مخالفت با شورای نگهبان، نامزد‌های اصلاح‌طلب را از نامزد شدن در انتخابات مجلس نهی نماید، اما در انتخابات پیش‌رو، قریب ده نفر را برای نامزدی به خط کند؟! ساز و کار‌های انتخاباتی که عوض نشده و شورای نگهبان همان شوراست. اگر آن نهی و تهدید - و تمسخر نامزد‌ها و پنج حزب اصلاح‌طلب حامی معرفی...