سه‌شنبه 10 مهر 1403

سیاست خارجی

سیاست خارجی

وب‌گاه دنیای اقتصاد

کمیسیون اتحادیه اروپا اعلام کرد آماده پرداخت بخش دوم از کمک‌های مالی خود به تشکیلات خودگردان فلسطین و آژانس آنروا است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

روزنامه هم میهن نوشت گویی از دو جهان متفاوت هستند. میان این دو، همه‌چیز وجه نمادین دارد. از پراید (این نماد تمام‌عیار داخلی‌سازی) که سعید جلیلی با آن به ستاد انتخابات آمد تا پیام توئیتری که علی لاریجانی شب قبل از ثبت‌نام منتشر کرد. یکی، خود را «شهید زنده» و ادامه‌دهنده دولت رئیسی می‌داند و آن دیگر، نزدیک‌ترین گزینه به تداوم دولت حسن روحانی محسوب می‌شود؛ همچنان که در مراسم بزرگداشت رئیس‌جمهور...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: کمیسیون اتحادیه اروپا اعلام کرد آماده پرداخت بخش دوم از کمک‌های مالی خود به تشکیلات خودگردان فلسطین و آژانس آنروا است.

وب‌گاه الف

عباس عبدی مغالطه‌کار رسانه‌های اصلاح‌طلب این‌بار با تقطیع یک ویدئو از محمدجواد ظریف، تقطیع‌کار و مقاطعه‌کار هم شد!

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، رژیم اسرائیل بامداد امروز شنبه، روز 239 طوفان الاقصی و جنگ علیه غزه، مناطق مختلفی در این منطقه را بمباران کرد که در اثر آن شماری از غیرنظامیان به شهادت رسیده و تعدادی نیز زخمی شدند. آمریکا مدعی شد که بامداد امروز ارتش یمن اقدام به شلیک چند موشک و ارسال چهار پهپاد به اهدافی در دریای سرخ کرده و ائتلاف آمریکا این موشک‌ها و پهپادها را رهگیری کرده...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، این روزنامه در سرمقاله خود نوشت: ثبت‌نام نامزد‌های انتخابات در حالی آغاز می‌شود که یکی از فاکتور‌های تعیین‌کننده و تاثیرگذار این رقابت‌ها، هزاران کیلومتر آن سو‌تر از مرز‌های ایران رقم می‌خورد. با آنکه مفاهیمی، چون «استقلال»، «عدم‌تعهد» و «موازنه منفی» در تاریخ معاصر ریشه دارد؛ اما واقعیت و تجربه عینی به ایرانیان نشان داده که پیوند و وابستگی مستقیمی...

وب‌گاه عرشه آنلاین

سعید جلیلی اولین نامزد شاخص روز اول انتخابات ریاست‌جمهوری بود. ورود او به ستاد انتخابات وزارت کشور با همراهی امیرحسین ثابتی، نماینده جریان پایداری در مجلس، نشان داد که او همچنان از خاستگاه خود و پیگیری تفکرات این جریان فکری حمایت می‌کند. ثبت‌نام نامزدهای انتخابات ریاست‌جمهوری از روز پنج‌شنبه آغاز شد و تا روز گذشته (دومین روز از ثبت‌نام نامزدها) چهار چهره شاخص ثبت‌نام کردند. سعید جلیلی...

وب‌گاه مشرق نیوز

عباس عبدی مغالطه‌کار رسانه‌های اصلاح‌طلب این‌بار با تقطیع یک ویدئو از محمدجواد ظریف، تقطیع‌کار و مقاطعه‌کار هم شد!

وب‌گاه مشرق نیوز

روزنامه زنجیره‌ای هم‌میهن در تحلیلی آشفته و پر تناقض و تحریف، هم تاکید کرد دو حزب آمریکایی خواستار توافق برابر با ایران نیستند و هم خواستار مذاکره به هر قیمت شد!

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در بیانیه‌ای طرح مجمع عمومی کنست (پارلمان رژیم صهیونیستی) برای شناسایی آژانس امدادرسانی و کاریابی سازمان ملل متحد برای آوارگان فلسطینی (آنروا) به عنوان سازمان تروریستی را محکوم کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مسوول سیاست خارجی اتحادیه اروپا با صدور بیانیه‌ای اظهار داشت: اتحادیه اروپا به شدت نگران طرح کنست اسرائیل در مورد شناسایی آنروا به عنوان یک سازمان تروریستی و حذف مصونیت‌ها و امتیازات کارکنان آن است.

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس دولت دوازدهم در جریان تبلیغات انتخاباتی ریاست جمهوری یازدهم گفته بود: عده‌ای از اصولگرایان هم از افراط رنج بردند و حتی اگر آیت‌الله هاشمی نیز در صحنه رقابت باقی می‌ماند، بخش بزرگی از اصولگرایان به ایشان رای می‌دادند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سرپرست وزارت خارجه کشورمان در تماسی تلفنی با نخست‌وزیر و وزیر خارجه قطر درباره آخرین تحولات منطقه و روابط دو کشور رایزنی کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان