سه‌شنبه 10 مهر 1403

سیاست خارجی

سیاست خارجی

وب‌گاه مشرق نیوز

سرپرست وزارت خارجه گفت: شهید امیرعبداللهیان تراز کار بالایی در عرصه سیاست خارجی و دیپلماسی به ارث گذاشت و کسی که بعداً بخواهد مسئولیت وزارت خارجه را بر عهده بگیرد، کار آسانی نخواهد داشت.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو، علی باقری، سرپرست وزارت خارجه در حاشیه مراسم ترحیم شهید امیرعبداللهیان گفت: یک نکته که دیروز هم گفتم اگر ما می‌خواهیم در مورد میزان موفقیت و کارآمدی مدیریت عالی آقای امیرعبداللهیان در عرصه سیاست خارجی به یک فهم درستی برسیم لازم نیست خیلی بررسی و تفحص کنیم. ما شرایط ابتدایی که دولت روی کار آمد و او مسئولیت وزارت خارجه را برعهده گرفت و الان را با...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا از تل‌آویو خواست تا قضات دیوان بین‌المللی کیفری را تهدید نکند.

وب‌گاه خبر آنلاین

امام جمعه قم گفت: مراسم تشییع شهدای خدمت در جای جای کشور آنقدر باشکوه برگزار شد که داغ جانسوز را به حماسه تبدیل کرد و مردم ضربه محکمی را به یاوه گویان و مستکبران وارد کردند.

وب‌گاه الف

امام جمعه موقت تهران گفت: شهید رئیسی در این 33 ماه روز تعطیلی و شبانه روز نداشت و هر جا که مشکلی پیش می‌آمد، برای حل مشکلات مردم به سرعت خود را به آنجا می‌رساند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: چند مقام کشور‌های گروه 7 قصد دارند در نشست سوئیس درباره اوکراین شرکت کنند، اما نه بایدن و نه معاونش قصد شرکت در این نشست را ندارند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

چند مقام کشور‌های گروه 7 قصد دارند در نشست سوئیس درباره اوکراین شرکت کنند، اما نه بایدن و نه معاونش قصد شرکت در این نشست را ندارند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزارت دفاع تایوان مدعی رویت 49 جنگنده چین در اطراف این جزیره شد.

وب‌گاه الف

در پی حضور پرشور مردم در مراسم باشکوه تشییع پیکرهای رئیس جمهور و دیگر شهدای خدمت خبرنگاران و فعالان رسانه‌ای جهانی در صفحات مجازی خود از حضور گسترده ایرانیان در این مراسم گفتند.