سه‌شنبه 10 مهر 1403

سیاست خارجی

سیاست خارجی

خبرگزاری تسنیم

شهردار تهران با اشاره به ویژگی‌های ممتاز شهید رئیسی گفت: مهم‌ترین خدمت شهید رئیسی در طول دوران مسئولیتش تمسک به گوهر انقلاب است، لذا در ابعاد مختلف شاهد تغییر سیاست‌ها در دولت ایشان بودیم.

خبرگزاری تسنیم

اعلام عزای عمومی در بسیاری از کشورها و حضور سران و مقامات عالی‌رتبه 65 کشور جهان در مراسم تشییع و ادای احترام به پیکر شهدا نشان داد دکتر امیرعبداللهیان چقدر در عرصه منطقه‌ای و بین‌المللی تاثیرگذار و منسجم عمل کرده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو به نقل از خبرگزاری «تاس»، ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه عصر روز جمعه در یک کنفرانس مطبوعاتی پس از مذاکراتش با الکساندر لوکاشنکو، رئیس جمهور بلاروس در مینسک، ابراز امیدواری کرد که تداوم در توسعه همکاری‌ها با ایران پس از درگذشت ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور این کشور همچنان ادامه یابد. وی در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران در این باره، با اشاره به اینکه...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، وب‌سایت رادیو فردا ضمن درج مطلب فوق نوشت: «رسانه‌های اسرائیل مرگ امیرعبداللهیان را که چند دهه مناسبات نزدیک با دبیرکل حزب‌الله، رهبران حوثی‌ها، شیعیان عراقی، بحرینی و سران سازمان‌های مسلح فلسطینی، به‌ویژه سازمان جهاد اسلامی فلسطین مانند رمضان عبدالله شلح و زیاد نخاله داشت، یک ضربه به این نوع همکاری‌ها - دست‌کم در کوتاه‌مدت - ارزیابی کردند. سایت والانیوز...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: ماریا زاخارووا، سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه، نشست برنامه‌ریزی شده سران اوکراین در سوئیس را «فریب و حقه» دیگری خواند که توسط دولت بایدن ساخته و پرداخته شده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، برخی رسانه‌های بزرگ بین‌المللی، بخش‌هایی از مراسم تشییع در شهر‌های تهران، مشهد، قم، تبریز و بیرجند و شهر ری را به طور مستقیم پوشش دادند؛ و برخی دیگر به ویژه در میان رسانه‌های فارسی زبان معاند ترجیح دادند به سانسور این رویداد عظیم که خبر اول بسیاری از رسانه‌های جهان شده و هیئت‌هایی از 90 کشور جهان را برای عرض تسلیت و ابراز همدردی با ملت ایران به تهران...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه، نشست برنامه‌ریزی شده سران اوکراین در سوئیس را «فریب و حقه» دولت بایدن خواند.

وب‌گاه مشرق نیوز

«نقش مهم حسین امیرعبداللهیان، وزیر خارجه جمهوری اسلامی در تقویت همکاری‌ها و هماهنگی‌های ایران با گروه‌های نیابتی در خاورمیانه، از موضوعاتی است که در رسانه‌های اسرائیل مورد توجه قرار گرفت».

وب‌گاه مشرق نیوز

تشییع کم‌نظیر و پرشور رئیس‌جمهور شهید، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی و همراهان وی‌، در شهرهای مختلف ایران، به طور گسترده مورد توجه رسانه‌های خارجی و خبرنگاران آنها قرار گرفت.

وب‌گاه مشرق نیوز

مردم عزیز ایران، حرف و عمل - حال و گذشته - سیاسیون و به ویژه کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری پیش رو را با ویژگی‌هایی که شهید رئیسی در قامت رئیس‌جمهور تراز انقلاب اسلامی بر جای گذاشت، خواهند سنجید.

وب‌گاه خبر آنلاین

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی می‌گوید: در انتخابات مجلس دوازدهم، برخی کاندیداها در جشن عروسی مردم شرکت می‌کردند و رفتارهای داش مشتی داشتند و یا به مردم می‌گفتند فرزند شما را استخدام می‌کنم و...

وب‌گاه خبر آنلاین

منوچهر متکی، منتخب مجلس دوازدهم در گفتگو با خبرگزاری خبرآنلاین تاکید می کند در صورتی که ریاست مجلس را برعهده بگیرد از ظرفیت چهره‌های شاخص اصلاح‌طلب در هیئت رئیسه استفاده می‌کند.

وب‌گاه خبر آنلاین

مهمترین مؤلفه های کارنامه امیرعبداللهیان تلاش در حفظ اقتدار ایران، توازن در سیاست های منطقه ای و بین المللی، هماهنگی با سیستم و استفاده بهینه از ظرفیت های موجود بود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان