پنج‌شنبه 12 مهر 1403

سیاست خارجی

سیاست خارجی

وب‌گاه خبر آنلاین

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که صادر نشدن بیانیه علیه ایران در جلسه شورای امنیت نشان‌دهنده حقانیت جمهوری اسلامی ایران است، گفت: رژیم صهیونیستی ظرفیت بسیج کردن سایر کشورها برای حمایت از خودش در مجامع بین‌المللی را ندارد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر امور خارجه گفت: ایران هرگز به دنبال توسعه دامنه تنش‌ها در منطقه نبوده است، اما گویا اسرائیل از خویشتن‌داری ایران پیام اشتباه دریافت کرده بود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: روابط عمومی معاونت پارلمانی رئیس‌جمهور در پاسخ به اظهارنظر تعدای از نمایندگان در خصوص نوسانات قیمت ارز تاکید کرد: حال که با عملیات موفقیت آمیز «وعده صادق» دل مردم قهرمان ایران، مظلومان غزه و مسلمانان و آزادی‌خواهان جهان را شاد و مایه عزت و عظمت ایران عزیز شده است، کام ملت را با سیاه نمایی تلخ نکرده و ناخواسته کوچکترین کمکی به نقشه دشمن نشود که بتواند اندکی از پس‌لرزه های...

خبرگزاری تسنیم

وزیر امور خارجه کشورمان در جلسه کمیسیون امنیت ملی مجلس جزئیاتی از حمله موشکی و پهپادی بامداد یکشنبه به سرزمین‌های اشغالی بیان کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: مجموع همکاری نیروهای مسلح و دستگاه دیپلماسی به غرور ملی برای همه ایرانیان و شکست آمریکا و اسرائیل در نشست شورای امنیت و در میدان نبرد ختم شد و همکاری میدان و دیپلماسی منجر به پیروزی ایران در شورای امنیت شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

حسن هانی زاده، کارشناس سیاست خارجی با بیان اینکه عملیات تنبیهی ایران علیه رژیم صهیونیستی مقدمه‌ای برای عملیات‌های بعدی در صورت هرگونه تخطی است، گفت: آنچه ایران انجام داد، پاسخی به جنایت وعملیات تروریستی‌ای بود که رژیم صهیونیستی کلید زد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

در گفتگوی تلفنی وزرای امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و انگلیس، آخرین وضعیت تحولات منطقه مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس سیاست خارجی اتحادیه اروپا گفت، «خاورمیانه» در لبه پرتگاه قرار دارد. ما باید روی ترمز بزنیم و دنده را عوض کنیم رئیس سیاست خارجی اتحادیه اروپا گفت، «خاورمیانه» در لبه پرتگاه قرار دارد.

وب‌گاه خبر آنلاین

دنیا باید بر پایه صلح بچرخد و جنگ یعنی بی ثباتی اقتصادی و هیچ کس جنگ را دوست ندارد؛ سیاست ایران نیز بر پایه جنگ نیست و این حمله ای که انجام داد بخاطر این بود که از جنگ های آینده جلوگیری کند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، «حسین امیرعبداللهیان» وزیر امور خارجه کشورمان از رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح و فرماندهان کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ارتش جمهوری اسلامی ایران و فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی قدردانی کرد. متن پیام تشکر به شرح زیر است: بسم‌الله الرحمن الرحیم برادر ارجمند سردار سرلشگر پاسدار محمد باقری رئیس محترم ستاد کل نیرو‌های مسلح جمهوری...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر امور خارجه کشورمان با انتشار پیامی در صفحه شخصی خود در فضای مجازی از نیروهای مسلح و سپاه پیام تشکر قدردانی کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر اقتصاد فرانسه با اشاره به پاسخ پهپادی و موشکی ایران به حملات تجاوزکارانه اسرائیل، هشدار داد: تشدید بیشتر تنش‌ها در خاورمیانه یا خاور نزدیک تاثیر اقتصادی سنگینی بر جهان خواهد گذاشت.

خبرگزاری میزان

ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت امور خارجه روز دوشنبه (27 فروردین 1403) در نشست خبری هفتگی به پرسش‌های خبرنگاران رسانه‌های داخلی و خارجی درباره مهم‌ترین تحولات حوزه سیاست خارجی پاسخ داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: آمریکایی‌ها خیلی سعی کردند برای ما شاخ و شانه بکشند و تهدیداتی داشتند و جلسات مختلفی گذاشتند اما باور کردند این قدرت جمهوری اسلامی قدرت بازدارنده است، این اقدام هم حق قانونی و هم شرعی ما بوده و هم بر اساس قوانین و مقررات سازمان ملل این کار انجام گرفت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در واکنش به پاسخ گسترده موشکی و پهپادی جمهوری اسلامی ایران به اقدامات تجاوزگرانه اسرائیل، بار دیگر طرفین را به خویشتن‌داری دعوت کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر امور خارجه کشورمان گفت: امیدواریم تلاش آلمان به جای محکومیت اقدام مشروع ایران، متمرکز بر توقف جنگ در غزه باشد.