پنج‌شنبه 12 مهر 1403

سیاست خارجی

سیاست خارجی

خبرگزاری خبرنگاران جوان

نماینده ایران در سازمان ملل متحد گفت: رژیم صهیونیستی از پاسخ دوم ایران آگاه است و می‌داند اقدام بعدی قاطعانه‌تر خواهد بود.

خبرگزاری تسنیم

درحالی با پاسخ نظامی ایران به تجاوز اخیر رژیم صهیونیستی برخی پیش بینی رشد غیرمنتظره نرخ دلار را می کردند، ولی نمایش اقتدار نظامی ایران نه تنها قیمت‌های تخیلی ارز را محقق نکرد، بلکه قیمت‌ها کاهشی شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

روابط عمومی معاونت پارلمانی رئیسی تاکید کرد: سخنان دو نماینده در کمیسیون کشاورزی مبنی بر اعلام نرخ‌های کاذب و نجومی برای دلار در ماه‌های آینده ضمن اینکه خلاف پیش‌بینی‌های کارشناسان اقتصادی و اعلام نظر صریح مدیران بانک مرکزی است، به نوعی سیگنال برای نرخ ارز محسوب می‌شود که می‌تواند به التهاب در بازار ارز بیانجامد و اقدامی غیر حرفه‌ای و غیر مسئولانه است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، روابط عمومی معاونت پارلمانی رئیس‌جمهور در پاسخ به اظهارنظر تعدای از نمایندگان در خصوص نوسانات قیمت ارز تاکید کرد: حال که با عملیات موفقیت آمیز «وعده صادق» دل مردم قهرمان ایران، مظلومان غزه و مسلمانان و آزادی‌خواهان جهان را شاد و مایه عزت و عظمت ایران عزیز شده است، کام ملت را با سیاه نمایی تلخ نکرده و ناخواسته کوچکترین کمکی به نقشه دشمن نشود که بتواند...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

امیرعبداللهیان در گفتگو با همتای روسی خود، به تببین اهداف اقدام نظامی ایران در سرزمین‌های اشغالی فلسطین پرداخت.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

کنعانی گفت: حمله به برخی از مقر‌های نظامی رژیم صهیونیستی در راستای اعمال حق ذاتی ایران برای دفاع از خود در راستای دفاع مشروع صورت گرفت.

وب‌گاه گسترش

علیرضا منادی سفیدان گفت: چرا بدون در نظر گرفتن نظرات نمایندگان کارگران، حقوق کارگران در سال 1403 محاسبه و صورت جلسه تعیین حقوق کارگران بدون امضای نمایندگان آنان ابلاغ شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: امروز در مجلس نمایندگان مجلس شورای اسلامی رسیدگی به گزارش کمیسیون قضایی و حقوقی درباره طرح اصلاح ماده 104 قانون مجازات اسلامی را در دستور کار خود در صحن مجلس دارند.

وب‌گاه گسترش

افزایش ریسک‌های سیاسی و اخبار نامساعدی که معامله‌گران به طور پیوسته آن را رصد می‌کردند، فضای بازار ارز را در ساعات ابتدایی روز یکشنبه ملتهب کرد

خبرگزاری خبرنگاران جوان

یکی از دستورکارهای امروز مجلس گزارش کمیسیون قضایی و حقوقی در مورد لایحه تجارت است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - گزارش کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در مورد طرح تقویت و توسعه علوم پژوهش و نوآوری دفاعی در دستور کار نمایندگان در صحن علنی مجلس قرار گرفت.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو، دقایقی پیش جلسه علنی امروز (دوشنبه 27 فروردین ماه) مجلس شورای اسلامی به ریاست محمدباقر قالیباف آغاز شد. دستورکار این جلسه به شرح زیر است: - ادامه رسیدگی به لایحه تجارت (رفع ایرادات شورای نگهبان) - گزارش کمیسیون قضائی و حقوقی درباره طرح اصلاح ماده 104 قانون مجازات اسلامی - گزارش کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی درباره طرح تقویت و توسعه علوم پژوهش...

خبرگزاری دانشجو

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: این عملیات با رعایت قوانین جنگ انجام شد و هیچ گونه حمله‌ای به اماکن سیاسی، مذهبی و مسکونی انجام نشد.

خبرگزاری میزان

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه عملیات گسترده موشکی و پهپادی سپاه پاسداران علیه اهدافی در سرزمین‌های اشغالی یک تنبیه برای رژیم صهیونیستی بود گفت: اگر این رژیم بخواهد تحرکی در منطقه علیه کشورمان داشته باشد انتقام سخت در انتظار او خواهد بود.

وب‌گاه خبر آنلاین

فلاحت‌پیشه با اشاره به واکنش‌آمریکایی‌ها به حملات سپاه به اسرائیل گفت: به طور مشخص مقامات امریکایی از جمله بایدن و بلینکن سعی کردند، عملا اسرائیل را به خویشتن‌داری دعودت کنند و اعلام کردند که آمریکایی‌ها وارد این جنگ نمی‌شوند. این عوامل نشان می‌دهد که ممکن است این بحران پایان گیرد.