پنج‌شنبه 12 مهر 1403

سیاست خارجی

سیاست خارجی

وب‌گاه خبر آنلاین

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی اظهار کرد: طرح قانون برای اتباع بیگانه در مجلس آماده شده، اما بعید می‌دانم به این مجلس برسد و انشاالله در مجلس آینده تصویب می‌شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس‌جمهور آمریکا در جریان دیدار از یک اردوگاه آوارگان اوکراینی در ورشو با پرسش از سوی خبرنگاران درباره اینکه پوتین مواجه شده و پاسخ داد: «او یک خونریز است.»

وب‌گاه اقتصاد نیوز

«جو بایدن»، رئیس‌جمهور آمریکا در یک سخنرانی در تجمعی در کارولینای شمالی مدعی شد «ولادیمیر پوتین»، رئیس‌جمهور روسیه یک «قصاب» است و واشنگتن می‌تواند در صورت افزایش مالیات‌های میلیاردرها از اوکراین همچنان حمایت کند.

وب‌گاه خبر آنلاین

غلامرضا تاجگردون در «کافه خبر» خبرگزاری خبرآنلاین گفت: اولویت کار مجلس باید این باشد که چگونه می‌توان آرای از دست رفته نظام را مجدد به نظام برگرداند. درست یا غلطش را هم کار ندارم اما بالاخره 60 درصد رأی ندادند و در انتخابات شرکت نکردند. این 60 درصد را نباید رها کرد. نمی‌شود بگوییم به حاکمیت حداقلی توجه کنیم و کاری به این 60 درصد نداشته باشیم.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: طرح مجلس در خصوص اتباع خارجی بخش‌های مختلفی دارد که باید تصویب شود، چون در این زمینه خلاء قانونی داریم.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

کارشناس غرب آسیا گفت: وزارت خارجه باید کمپین تحریم رژیم صهیونیستی را راه بیاندازد و از کشورهای فعال در این زمینه دعوت کند تا اقدامی صورت گیرد.

وب‌گاه فرارو

اقتصاد کشور در سال 1402 نه شفاف بود و نه آزاد، متاسفانه برخی گروه‌ها و افراد خاص، با ارتباط خود به راحتی در حوزه اقتصادی فعالیت می‌کنند، در حالی که برخی دیگر، به هیچ وجه چنین امکانی ندارند. یکی از علل عدم تمایل سرمایه گذاران برای حضور در اقتصاد کشور نیز، همین مسائل است. فارغ از مشکلات داخل کشور که عمدتا به همان سه گانه مرتبط می‌شود، ما درگیر برخی مشکلات خارجی هم هستیم، برای مثال، نتوانسته...

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سخنگوی وزارت امور خارجه در شبکه اجتماعی ایکس جنگ علیه بیمارستان‌ها و مراکز درمانی نوار غزه، بخشی غم‌انگیز و دردناک عنوان کرد و در پیامی از آن به شدت انتقاد کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سفیر ایران از تماس تلفنی معاون سیاسی وزیر امور خارجه کشورمان با نماینده ویژه صدراعظم اتریش در امور سیاست خارجی خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رسانه آمریکایی از خشم مقام‌های این کشور از مواضع «امانوئل ماکرون» در حمایت از اعزام سربازان غربی به اوکراین به دلیل نگرانی آن‌ها از اینکه چنین اقدامی به جنگ با روسیه منجر شود، خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رسانه آمریکایی از خشم مقام‌های این کشور از مواضع «امانوئل ماکرون» در حمایت از اعزام سربازان غربی به اوکراین به دلیل نگرانی آن‌ها از اینکه چنین اقدامی به جنگ با روسیه منجر شود، خبر داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رسانه قطری خبر داد ایران و سودان پس از قطع روابط دیپلماتیک در سال 2016، به صورت متقابل سفیر تعیین کردند.

وب‌گاه عصر ایران

حسین امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه امشب (چهارشنبه) هشتم فروردین در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: در امتداد سیاست خارجی فعال و دیپلماسی پویا و به منظور توسعه و تحکیم مناسبات ایران و ترکمنستان، عازم عشق آباد هستم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: تورم متوسط بالای 20 درصد را باید به عنوان مهم‌ترین معضل اقتصاد ایران طی چهار دهه گذشته دانست که آتش بر توشه تولیدکنندگان و قدرت خرید مصرف‌کنندگان زده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر خارجه تاکید کرد: در امتداد سیاست خارجی فعال و دیپلماسی پویا و بمنظور توسعه و تحکیم مناسبات ایران و ترکمنستان، عازم عشق‌آباد هستم.