پنج‌شنبه 12 مهر 1403

سیاست خارجی

سیاست خارجی

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دستیار مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا، بی‌توجهی رژیم صهیونیستی به ایجاد کشور فلسطین را عامل وقوع یک فاجعه بی‌پایان دانست.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دستیار مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا، بی‌توجهی اسرائیل به ایجاد کشور فلسطین را عامل وقوع یک فاجعه بی‌پایان دانست.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سخنگوی وزارت خارجه نسبت به ادامه دار بودن جنایات جنگی صهیونیست‌ها در نوار غزه واکنش نشان داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

نماینده ادوار مجلس گفت: دولت رییسی کارنامه موفقی در سیاست خارجی نداشته است. دولت با بن بست هایی در فضای بین الملل مواجه شده بود که این بن بست ها توسط حامیان همین دولت قبل از قبضه مجلس و دولت ایجاد شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرگزاری دانشجو، وزارت امور خارجه به مناسبت یوم الله 12 فروردین و روز جمهوری اسلامی ایران، بیانیه‌ای صادر کرد. متن بیانیه به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران یوم الله 12 فروردین که در تقویم ملی کشور به عنوان "روز جمهوری اسلامی ایران" نام گرفته است، را گرامی می‌دارد. یوم الله 12 فرودین، تداوم و تکامل مسیر درخشان پیروزی انقلاب اسلامی...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سخنگوی وزارت خارجه گفت: تمامی اقوام و اصناف کشور در تداوم اهتزاز پرچم ایران شانه به شانه هم ایفای نقش کنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز:‌وزارت امور خارجه به مناسبت یوم الله 12 فروردین و روز جمهوری اسلامی ایران، بیانیه‌ای صادر کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

وزارت امور خارجه در بیانیه ای اعلام کرد: یوم الله 12 فرودین، تداوم و تکامل مسیر درخشان پیروزی انقلاب اسلامی ایران در 22 بهمن 1357 و روز تحقق عینی شعار و آرمان مقدس ملت شریف ایران است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزارت امور خارجه به مناسبت یوم الله 12 فروردین و روز جمهوری اسلامی ایران، بیانیه‌ای صادر کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزارت خارجه یو م‌الله 12 فروردین که در تقویم ملی کشور به عنوان روز جمهوری اسلامی ایران نام گرفته است، را گرامی می‌دارد.

خبرگزاری میزان

عضو هیئت رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی با بیان اینکه ملت ایران حاکمیت را به خوبی قبول دارد و از نظام حمایت می‌کند گفت: دولت باید در حوزه اقتصادی تلاش کند تا فشار را از دوش مردم بردارد.

وب‌گاه خبر آنلاین

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی گفت: امروز بزرگترین ضعف و نمره منفی در بحث اقتصاد و دیگر موضوعات ورود گسترده جریان انحراف به دولت سیزدهم است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی عملکرد دولت سیزدهم در دیپلماسی اقتصادی را موفق و قابل دفاع دانست و گفت: تقویت و توسعه تعاملات با کشورهای همسایه می‌تواند در مردمی کردن اقتصاد تاثیرات مثبتی داشته باشد.

وب‌گاه خبر آنلاین

محمود واعظی در «کافه خبر» خبرآنلاین گفت: هیچ راهی برای این که در کشور تحول و اصلاح به وجود بیاید و مردم از این وضعی که امروز در حوزه سیاست خارجی و داخلی، اقتصادی، معیشت و... با آن درگیر هستند رها شوند نیست به جز صندوق.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

کارشناس سیاست خارجی گفت: برای حضور در معادلات بین المللی نیاز داریم تحریم‌ها را پایان دهیم، برای پایان دادن به تحریم‌ها هم باید مذاکره را در دستور کار قرار دهیم.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سعید ایروانی سفیر و نماینده دائم جمهوری اسلامی ایران در مقر سازمان ملل متحد در نیویورک با امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه دیدار و گفتگو کرد.