پنج‌شنبه 12 مهر 1403

سیاست خارجی

سیاست خارجی

وب‌گاه گسترش

قیمت دلار و یورو در مرکز مبادله ارز و طلا در ایران امروز، سه‌شنبه 14 فروردین ماه، اعلام شد. بر اساس این اطلاعات، قیمت دلار به 43,462 تومان و قیمت یورو به میزان معادل آن معامله می‌شود. لازم به ذکر است که این اطلاعات مربوط به لحظه تنظیم این پاسخ هستند و قیمت‌ها ممکن است در طول روز تغییر کنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت که به دنبال تجاوز اسرائیل به ساختمان کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق، هیاتی از مجلس شورای اسلامی برای بررسی ابعاد این جنایت عازم سوریه خواهد شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

نایب رییس کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: مجلس بنا دارد بعد از هماهنگی‌های لازم، هیأتی را به دمشق اعزام کند تا همه ابعاد حمله به کنسولگری ایران در سوریه بررسی شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: مجلس بنا دارد هیأتی به دمشق اعزام کند تا ابعاد حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در سوریه مورد بررسی قرار گیرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سفارت ایران در تفلیس اعلام کرد: رژیم صهیونیستی مهم‌ترین تهدید علیه صلح، ثبات و امنیت بین‌المللی است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

احمدیان برای شرکت در نشست دبیران شورا‌های امنیت ملی کشور‌های عضو شانگهای در رأس هیأتی عالی رتبه عازم آستانه شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

روزنامه جمهوری اسلامی در مطلبی به مسئولان درباره وضعیت اقتصادی هشدار دادو نوشت «وعده‌هایی که از مسئولین شنیده‌ایم متأسفانه حاوی نشانه‌ای از تغییر مواضع و تجدید نظر در سیاست‌ها نیست و به نظر می‌رسد از نظر حضرات قرار است در سال 1403 هم در، بر همان پاشنه‌ای بچرخد که تاکنون می‌چرخید. حرف تازه‌ای نداشتند، طرح جدیدی ارائه نکردند و همان حرف‌های گذشته را بار دیگر به زبان آوردند.» روزنامه جمهوری...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

تقوی گفت: صهیونیست‌ها اکنون با اقداماتی مانند ترور مقامات رسمی ایران آن هم در مکان دیپلماتیک ریسک کرده و سعی می‌کنند که زمین بازی را عوض کنند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

امیرعبداللهیان در گفت‌وگو با حسین ابراهیم طه خواستار اقدام مناسب و فوری سازمان همکاری اسلامی علیه حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به بخش کنسولی سفارت کشورمان در دمشق شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

شاید مهم‌ترین اشتباه مسئولین ما این باشد که تصور می‌کنند مشکلات اقتصادی کشور منحصراً راه‌حل اقتصادی دارد. این تفکر کاملاً اشتباه است و می‌تواند منشأ گرفتار شدن مسئولین در دام دور باطلی شود که آنها را در یک نقطه میخکوب می‌کند و اجازه نمی‌دهد مشکلات را برطرف کنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

سال گذشته سال «رشد اقتصادی و مهار تورم» اعلام شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

در این گزارش نگاهی به علت حمله اسرائیل به سفارت ایران از نگاه کارشناسان خواهیم داشت.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سفیر و معاون نمایندگی جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل در نامه‌ای خواست تا این شورا نشستی فوری برای رسیدگی به نقض آشکار حقوق بین‌الملل توسط رژیم اسرائیل برگزار کند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیرامور خارجه از احضار کاردار سفارت سوئیس خبر داد و گفت: ایالت متحده آمریکا باید پاسخگو باشد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزرای امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و سلطنت عمان در تماس تلفنی، در مورد حمله تروریستی رژیم اسرائیل علیه کنسولگری ایران در دمشق رایزنی کردند.

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس کمیسیون امنیت ملی ضمن اشاره به عصبانیت رژیم غاصب صهیونیستی از تصمیمات سران گروه‌های فلسطینی در سفر اخیر خود به ایران، گفت: در سفر اخیر رهبران حماس و جهاد اسلامی به تهران، تصمیمات بسیار خوبی اتخاذ شد که گمان می‌کنم رژیم صهیونیستی از عصبانیت تصمیمات متخذه در تهران، دست به این اقدام زده است.