پنج‌شنبه 12 مهر 1403

سیاست خارجی

سیاست خارجی

وب‌گاه خبر آنلاین

تغییرات در بازار سکه و طلای کشور از ابتدای سال جدید، با توجه به تعطیلی بازارهای رسمی معاملات در کشور، صرفاً تحت تاثیر تغییرات در بازارهای جهانی و معاملات در بازارهای غیررسمی رقم خورده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: می‌توان ادعا کرد سال آینده در جهان با جشنواره دموکراسی روبه‌رو هستیم که ممکن است دونالد ترامپ بزرگ‌ترین تهدید آن باشد.

وب‌گاه الف

تغییرات در بازار سکه و طلای کشور از ابتدای سال جدید، با توجه به تعطیلی بازارهای رسمی معاملات در کشور، صرفاً تحت تاثیر تغییرات در بازارهای جهانی و معاملات در بازارهای غیررسمی رقم خورده است؛ هرچند که معامله‌ی رسمی در بازار داخل صورت نگرفته اما بازارهای غیرسمی داخلی و البته بازارهای جهانی به کار خود ادامه داده و جلو آمده‌اند؛

خبرگزاری خبرنگاران جوان

زیاد نخاله گفت: دیپلماسی فعال جمهوری اسلامی ایران نقش مهمی در مقاومت منطقه داشت.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

امیرعبداللهیان از دبیرکل جهاد اسلامی فلسطین استقبال کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

کاردار سفارت کشورمان در لندن ادعای نخ‌نما و بی‌اساس درباره دخالت ایران در طرح سوء قصد به یک مجری تلویزیونی لندن‌نشین را رد کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدبر گفت: ما در بحث غزه فقط محکومیت زبانی را شاهد بودیم، در حالی که امروز دنیا صرفا اینگونه نیست و باید تحولی اساسی در این زمینه صورت بگیرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رقابت ریاست‌جمهوری آمریکا در سال 2024 ممکن است مهم‌ترین رقابت در دهه‌های اخیر باشد. سیاست خارجی به ندرت مورد توجه رای دهندگان قرار می گیرد، اما انتخاب مردم آمریکا ممکن است حتی پیامدهای بیشتری برای امور جهانی نسبت به اقتصاد داشته باشد.

وب‌گاه گسترش

علی قنبری افزود: «در حال حاضر بسیاری از مشکلات اقتصادی دولت، تحت سیطره مسائل سیاسی است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: ساختار بی ثبات اقتصادی ایران در روندی که از سال 1397 شروع شده است باعث خواهد شد نرخ ارز و نرخ تورم نسبت به سال 1402 که سال ثبات نسبی بود، جهش بیشتری داشته باشد.

وب‌گاه عصر ایران

حسین علایی گفت: تا حاکمیت یک تغییر معنادار در سیاست خارجی و سیاست اقتصادی و سیاست داخلی و نحوه انتخاب مدیران خود ندهد و شیوه حکمرانی خود را در حوزه های مختلف عوض نکند، مشکلات همچنان باقی خواهند ماند و هر روز بدتر از دیروز خواهد شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

کنعانی گفت: حمله رژیم اسرائیل به حلب نقض آشکار قوانین و مقررات بین‌المللی و تهدیدی جدی علیه صلح و امنیت منطقه‌ای و بین‌المللی است.

خبرگزاری میزان

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس مجلس با بیان اینکه قوه قضاییه در جایی که فسادی وجود دارد گفت: بازگشت اموال بابک زنجانی به کشور موجب ایجاد تاثیرات مثبت اجتماعی و اقتصادی در جامعه می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: الویرا ساخیپزا دوونا نابیولینا که با سرمایه‌گذاری مادربزرگش و در مقطع تحصیلات تکمیلی با «نقد نظریه اقتصادی غرب» با نظام سرمایه‌داری آشنا شد، هم اکنون رئیس کل بانک مرکزی روسیه است. او پیش از سال 2013، به مدت 5 سال وزیر اقتصاد این کشور بود. این مطلب روایتی است از زندگی او که به عنوان ناجی سرزمین تزار شناخته می شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

ابوالفتح گفت: ترامپ و بایدن نسبت به سال 2024 میلادی بسیاری از طرفداران خود را از دست داده‌اند.