جمعه 13 مهر 1403

سیاست خارجی

سیاست خارجی

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: عدم وجود برنامه مشخص دولت بایدن در قبال ایران و همچنین اقدامات غیرمنتظره ترامپ در صورت پیروزی احتمالی او در انتخابات، موسسات صهیونیستی را نگران کرد!

خبرگزاری خبرنگاران جوان

همزمان با سومین روز رأی‌گیری انتخابات ریاست‌جمهوری روسیه، نوبت به برگزاری این انتخابات در کشور‌های ایران، قزاقستان، سوریه، انگلیس و آلمان رسید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

ایران در منطقه‌ای بحران‌زده و پرآشوب قرار دارد. منطقه‌ای که نشانه‌هایی از تهدید را در سطوح تاکتیکی، راهبردی و ژئوپلیتیک فراروی امنیت ملی ایران بازتولید کرده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

کارشناس مسائل روسیه گفت: برنامه‌ای که پوتین برای انتخابات ارائه داده آن است که روند کنونی در حوزه سیاست داخلی و خارجی ادامه یابد.

وب‌گاه خبر آنلاین

هم و غم نیروهای سیاسی باید شکل‌گیری یک معنای سیاسی پایدار و دوام‌پذیر در طی زمان مشخص باشد تا امکان شکل‌گیری سازمان رأی پدید آید.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مالکی گفت: اینکه بایدن در پیام تبریک خود به مناسبت فرارسیدن ماه رمضان از آتش‌بس در غزه حرف می‌زند درواقع یک فرار رو به جلو است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

طبق قانون مجلس عقد هر گونه قرارداد با شرکت‌ها یا اشخاص مقیم اسرائیل یا تبعه اسرائیل یا افرادی که به نفع آن کار می‌کنند، ممنوع است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

کارشناس مسائل بین‌الملل گفت: پاناما اجازه دارد پرچم خود را در اختیار کشور‌های دیگر قرار دهد و مقامات کاخ سفید با پاسخ منفی این کشور برای تحریم ایران مواجه خواهند شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

موضوع تعطیلات آخر هفته دو روزه سال‌هاست که به‌عنوان یک مساله مهم سیاستگذاران و نمایندگان مجلس تبدیل شده است و به‌ویژه از سال 98 که توسط علی اصغر مونسان وزیر وقت وزارت میراث فرهنگی و گردشگری مطرح شد که راهی برای رونق و توسعه گردشگری در تمام ایام سال باشد. حال بالاخره پس از سال‌ها «لایحه افزایش تعطیلات آخر هفته» مورد موافقت اولیه مجلس قرار گرفت و در واقع به «مساله چند ساله کشور در مواجهه...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، دریابان علی شمخانی، دبیر سابق شورای عالی امنیت ملی کشورمان در سالگرد توافق ایران و عربستان، در گفت و گو با نورنیوز به تشریح جزئیاتی از آن توافق پرداخته است. متن کامل این گفت‌وگو به شرح زیر است: سال گذشته رابطه ایران و عربستان بعد از یک طلسم و به‌عبارت دقیق‌تر تنش فزاینده هفت‌ساله تغییر مسیر داد. علاوه بر موضوعات متعدد محل اختلاف که لحن روابط دو...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سازمان های حقوق بشری به شدت درباره اوضاع اسفناک در غزه به ویژه کودکان هشدار دادند.

وب‌گاه گسترش

قیمت دلار در تاریخ 26 اسفند 1402 به همان سطح روزهای گذشته باقی مانده است و تحرک خاصی نداشته است. به نظر می‌رسد بازارسازان موفق شده‌اند قیمت دلار را به تعادل درآورده و تحت کنترل قرار دهند.

وب‌گاه گسترش

در معاملات امروز در مرکز مبادله طلا و ارز ایران، قیمت هر اسکناس دلار آمریکا به 43 هزار و 369 تومان و قیمت حواله دلار نیز به 40 هزار و 456 تومان رسید.

وب‌گاه مشرق نیوز

وزیر سابق خارجه که روزگاری خودش را چشم اسفندیار دولت می‌دانست با واکاوی پشت پرده یکی از آشوب‌ها از حالا برای آینده سیاسی خود اعلام آمادگی کرده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

قدومی گفت: شاهد این بودیم که چطور به مردمی که برای دریافت کمک‌های غذایی در غزه تجمع کرده بودند حمله شد و آنها را به شهادت رساندند.