جمعه 13 مهر 1403

سیاست خارجی

سیاست خارجی

وب‌گاه دنیای اقتصاد

شورای اروپا روز دوشنبه در تداوم حمایت از اوکراین در جنگ با روسیه، بسته 5 میلیارد یورویی کمک نظامی به جبهه کی‌یف را تصویب کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: استفان والت با اشاره به پیامدهای جنگ در اوکراین و خاورمیانه، آنچه رخ داده را ماحصل اشتباهات دستگاه سیاست خارجی آمریکا و تمرکز این کشور بر گفتمانی می داند که اصل بازدارندگی را کنار گذاشته و مداخله را در اولویت های خود تعریف کرده است.

وب‌گاه الف

هر روز اخبار فراوانی در رسانه‌ها منتشر می‌شود که دنبال کردن آن‌ها حتی برای آنانی که اهل مطالعه اخبار هستند کار دشواری است. بسته خبری تحلیلی الف، با رصد اخبار و رویدادهای مهم، همچنین تحلیل‌های صورت گرفته در این زمینه، مخاطبان خود را از مهم‌ترین وقایع روز آگاه می‌کند.

وب‌گاه عصر ایران

فلاحت پیشه، رئیس کمیسیون سیاست خارجی مجلس دهم: به نظر من دولت رئیسی در زمینه تنش زدایی با آمریکا با شکست مواجه شده است. رئیسی فرصت احیا برجام را از دست داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سخنگوی وزارت امور خارجه اقدام وحشیانه رژیم صهیونیستی در حمله به بیمارستان شفا در نوار غزه و اشغال آن را شدیدا محکوم کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رایزن حقوق بشر نمایندگی ایران در سازمان ملل در ژنو گزارش ادعایی جاوید رحمان را یک طرفه و گمراه کننده خواند و سازوکار نظارتی بر حقوق بشر ایران را غیرقابل توجیه و مغرضانه برشمرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس قوه قضائیه گفت: در ایام تعطیلات نوروز، در هر بخش و مجموعه قضایی که با مردم و سایر دستگاه‌ها سر و کار دارد، باید نیرو‌های کشیک مستقر باشند.

وب‌گاه الف

رئیس قوه قضاییه گفت: در ایام تعطیلات نوروز، در هر بخش و مجموعه قضایی که با مردم و سایر دستگاه‌ها سر و کار دارد، باید نیرو‌های کشیک مستقر باشند؛ به هیچ وجه نباید در پیشبرد امور مردم، به بهانه تعطیلات، تأخیر انداخت و نباید کار مردم را به پایان تعطیلات موکول کرد.

خبرگزاری تسنیم

رئیس قوه قضاییه گفت: در ایام تعطیلات نوروز، در هر بخش و مجموعه قضایی که با مردم و سایر دستگاه‌ها سر و کار دارد، باید نیرو‌های کشیک مستقر باشند؛ به هیچ وجه نباید در پیشبرد امور مردم، به بهانه تعطیلات، تأخیر انداخت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: روند کم‌رمق بازار های ارز و طلا در نیمه نخست سال در کنار افزایش سقف سود سپرده بانکی در ماه‌های پایانی، سبب شد تا یک رقابت تنگاتنگ میان نرخ سود سپرده بانکی و بازدهی بازارهای ارز و طلا شکل بگیرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سخنگوی وزارت امور خارجه در واکنش به اذعان یک مقام سابق رژیم صهیونیستی مبنی بر اینکه این رژیم جنگ با حماس را باخته، گفت که این رژیم و حامیانش بدانند و می‌دانند که نه در مقابل حماس، بلکه در مقابل ملتی تاریخی، اصیل و ریشه‌دار به نام فلسطین ایستاده‌اند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سفیر پاکستان در ایران با علی باقری معاون سیاسی وزیر امور خارجه کشورمان دیدار کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

محمود عباس زاده مشکینی عنوان کرد: به دوستان می‌گویم در کشور کارهای زیادی شده اما این دولت، دولت مظلومی است البته این نقد به خودش باز می‌گردد من اعتقاد دارم این دولت با وجود اقداماتی که می‌شود و در حال انجام است هنوز زبان گفت‌وگو با مردم را پیدا نکرده است که بخشی از آن به تعیین ساختار دیالوگ با مردم بازمی‌گردد بخشی هم به مدیرانی بازمی‌گردد که در این حوزه گمارده شده‌اند.

وب‌گاه الف

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: دولت سیزدهم مواضع انفعالی دولت روحانی در قبال برجام را به مواضع فعال و رو به جلو تبدیل کرده است.

وب‌گاه فرارو

احمد سمیعی گیلانی، احمدرضا احمدی، ر. اعتمادی، شاپور جورکش، کورش صفوی، محمد محمدعلی و امیربانو کریمی از جمله چهره‌هایی هستند که امسال چهره در نقاب خاک کشیدند.