شنبه 14 مهر 1403

سیاست خارجی

سیاست خارجی

وب‌گاه دنیای اقتصاد

جوزپ بورل سفری دو روزه به عربستان سعودی را آغاز کرد تا در مورد حل‌وفصل جنگ غزه گفتگو کند.

وب‌گاه مشرق نیوز

فرمانده قرارگاه مرکزی حضرت خاتم‌الانبیاء (ص) گفت: این سنت جا افتاده است که هرکس به جمهوری اسلامی ایران آسیب وارد کرده نتوانسته از مجازات فرار کند، ممکن است دیر یا زود داشته باشد ولی به قول معروف سوخت و سوز ندارد، عاملان جنایت با عنایت پروردگار به سزای عملشان خواهند رسید.

وب‌گاه خبر آنلاین

فرمانده قرارگاه مرکزی حضرت خاتم‌الانبیاء (ص) گفت: سردار سلیمانی یکی از شاگردان مکتب امام خمینی (ره) بود که توانست در عرصه‌ی جهاد و مبارزه‌ی مسلحانه مشخصات این مکتب را در غرب آسیا به منصه‌ی ظهور برساند و چشمها را خیره سازد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، پایگاه خبری دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی، گفت‌وگویی با سردار سرلشکر پاسدار «غلامعلی رشید» فرمانده قرارگاه مرکزی حضرت خاتم‌الانبیاء (ص) صورت داده که در ادامه، مشروح آن را از نظر خواهید گذراند. سابقه‌ی آشنایی شما با شهید حاج قاسم سلیمانی به چه زمانی برمی‌گردد؟ به لحاظ سابقه‌ی آشناییِ اینجانب با شهید قاسم سلیمانی...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: فرمانده قرارگاه خاتم‌الانبیا گفت: رژیم صهیونیستی می‌داند که در صورت عملی کردن تهدید نظامی، ایران دست روی دست نمی‌گذارد و بدون کمترین تردیدی پاسخ کوبنده و قاطعی خواهد داد؛ در پاسخ و مقابله به تهاجم رژیم صهیونیستی، هیچ محدودیتی در کم و کیف پاسخ و عرصه‌ها در سرزمین فلسطین اشغالی، برای فرماندهان ایجاد نخواهیم کرد.

خبرگزاری تسنیم

فرمانده قرارگاه مرکزی حضرت خاتم‌الانبیاء (ص) گفت: شهید حاج قاسم سلیمانی از آغاز سال 76 که با حکم فرمانده معظم کل قوا به فرماندهی نیروی قدس منصوب شد، پایه‌های قدرت منطقه‌ای ما را پی‌ریزی کرد.

وب‌گاه الف

رییس هیأت اعزامی کمیسیون امنیت ملی به کرمان ضمن اشاره به نظارت میدانی از محل حادثه و گزارش مدیران استان، گفت: 2 عامل انتحاری هیچ کدام ایرانی نبودند.

وب‌گاه مشرق نیوز

رییس هیأت اعزامی کمیسیون امنیت ملی به کرمان ضمن اشاره به نظارت میدانی از محل حادثه و گزارش مدیران استان، گفت: 2 عامل انتحاری هیچ کدام ایرانی نبودند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، ابراهیم عزیزی در تشریح نتایج اولیه بررسی‌های کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی از حادثه تروریستی کرمان، گفت: در راستای وظایف نظارتی مجلس، هیأت امنیتی و انتظامی کمیسیون با نزدیک ترین فاصله ممکن بعد از حادثه به استان کرمان اعزام شد. هیأت اعزامی در بدو ورود به استان با همراهی مسؤول اطلاعاتی و انتظامی از محل حادثه و دو انفجار بازدید کردند. نایب...

وب‌گاه عرشه آنلاین

نگاهی به جنگ سال 2006 بین اسرائیل و حزب الله، و ترور‌های قبلی ایالات متحده و اسرائیل علیه رهبران مهمتر حماس، حزب الله و ایران، باعث می‌شود نفس راحتی بکشیم، چون این رخداد‌ها باعث نشد که ایران و حزب الله منازعه بزرگتری را کلید بزنند. اما تفاوت فعلی، زمینه، دامنه، سرعت و ادراک ماجراست. اکنون چهره‌های ارشد بیشتری کشته شده اند و حملات مهم بیشتری در مناطق بیشتری در یک دوره کوتاه رخ داده است....

وب‌گاه مشرق نیوز

نمایندگان مجلس شورای اسلامی، کلیات طرح تأسیس سازمان حفاظت و اطلاعات قوه قضائیه را تصویب کردند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دونالد ترامپ نامزد پیشتاز جمهوری خواهان برای انتخابات 2024، خواستار آزادی تمام افرادی شد که به دلیل حمله به کنگره در ژانویه 2021 دستگیر شدند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، نمایندگان در نشست علنی امروز (یک‌شنبه، 17 دی) مجلس شورای اسلامی در جریان رسیدگی به گزارش کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در مورد طرح تاسیس سازمان حفاظت و اطلاعات قوه قضائیه با کلیات این لایحه با قید دوشوری موافقت کردند. ماده 1- به قوه قضائیه اجازه داده می‌شود مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضائیه را با هدف انجام مأموریت‌های قانونی به «سازمان حفاظت و اطلاعات...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس کمیته ویژه پیگیری حقوقی پرونده ترور سردار سلیمانی گفت: شهید سلیمانی هم مرد میدان مبارزه و جهاد و هم مرد میدان حقوق بشر و انسانیت هم بود.