یک‌شنبه 15 مهر 1403

سیاست خارجی

سیاست خارجی

وب‌گاه دنیای اقتصاد

معاون اول رئیس‌جمهور در بیست‌ودومین نشست شانگهای شرکت کرد و در این نشست 13پیشنهاد در قالب 6محور کریدورها، اقتصاد، فناوری‌های نوظهور، امنیت غذایی، محیط زیست و تغییر اقلیم، امنیت انرژی و امنیت منطقه‌ای و مبارزه با تروریسم و افراط‌گرایی به کشورهای عضو ارائه داد. مخبر تصریح کرد: ایران آمادگی ایجاد یک کریدور ترانزیتی فراگیر برای اتصال کشورهای عضو را دارد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

امیرعبداللهیان در حاشیه نشست فوق‌العاده مجمع عمومی سازمان ملل درباره فلسطین، با دبیرکل سازمان ملل دیدار و درباره آخرین تحولات غزه گفتگو کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

خرازی تاکید کرد: آمریکا باید مانع ادامه جنایات اسرائیل شود، زیرا با تداوم روند فعلی، احتمال گسترش جنگ زیاد است.

وب‌گاه مشرق نیوز

نشست مجازی وزیر امور خارجه کشورمان با اعضای دفتر حفاظت منافع جمهوری اسلامی ایران در واشنگتن با استفاده از فرصت حضور در نیویورک برگزار شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: هیاتی از کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس نامه رئیس مجلس شورای اسلامی درباره تحولات غزه را به رئیس پارلمان لبنان تحویل دادند.

وب‌گاه مشرق نیوز

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس در دیدار با نبیه بری، ضمن ابلاغ پیام رئیس مجلس شورای اسلامی، خواستار تلاش همه‌جانبه برای توقف جنایات جنگی رژیم صهیونیستی شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر امور خارجه با تاکید بر اینکه تهران به دنبال گسترش دامنه درگیری نیست و از حماس حمایت سیاسی می‌کند، گفت: منطقه به خاطر تداوم جنایات رژیم اسرائیل به یک بشکه باروت تبدیل شده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

وزیر امور خارجه در حاشیه نشست مجمع عمومی سازمان ملل در نیویورک با وزیر خارجه اندونزی دیدار و گفت‌وگو کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

علی باقری، معاون سیاسی وزیر امورخارجه که به دعوت همتای روسی خود به مسکو سفر کرده است، با موسی ابومرزوق، عضو دفتر سیاسی حماس دیدار و گفتگو کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سخنگوی وزارت امور خارجه تاکید کرد به زودی جنایتکاران جنگی صهیونیست و حامیان شناخته شده آنان مقابل اراده ملت فلسطین زانو خواهند زد.

خبرگزاری ایرنا

قصرشیرین - ایرنا - عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: «طوفان الاقصی» عملیاتی بسیار شکننده برای رژیم صهیونیستی بود که هزینه های بسیاری بر صهیونیست ها وارد کرد و منجر به شکست سنگین سیاسی، اطلاعاتی و نظامی رژیم کودک کش و ددمنش صهیونیستی شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

دکتر امیر عبداللهیان با معاون نخست وزیر و وزیر امور خارجه اردن درباره پیش نویس قطعنامه سازمان ملل برای پایان یافتن جنایات رژیم صهیونیستی رایزنی کرد.

وب‌گاه منیبان

سردار کوثری در پاسخ به این سوال که «آیا حضور دو ناو هواپیمابر و اسکادران های جنگنده آمریکا امکان جنگ مستقیم را میان آمریکا و ایران افزایش نمی دهد» گفت: عملیات روانی یکی از ابزارهای آمریکایی است اما با تجربه‌ای که در طول دفاع مقدس، انقلاب و مبارزه با داعش پیدا کرده‌ایم، توطئه‌های طراحی شده را می‌شناسیم. به گزارش منیبان به نقل از دیده بان، سردار کوثری در پاسخ به این سوال که «آیا حضور...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سران کشورهای اتحادیه اروپا در بیانیه‌ای که در نشست بروکسل بر روی آن توافق کردند نگرانی جدی خود را بابت وخامت اوضاع بشری در غزه ابراز داشتند.