یک‌شنبه 15 مهر 1403

سیاست خارجی

سیاست خارجی

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا کشته شدن تعداد زیادی غیرنظامی از جمله کودکان را برخلاف قوانین بین المللی اعلام کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، «جوزف بورل» مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا امروز شنبه در پیامی در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) در خصوص تنش آفرینی‌های اخیر اشغالگران قدس علیه مردم مظلوم غزه نوشت: غزه درحالی که حملات شدید هوایی در این منطقه ادامه دارد، در خاموشی کامل به سر می‌برد. مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در این ارتباط ادامه داد: آنروا (آژانس امدادرسانی و کاریابی...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

شبکه خبری الجزیره در مطلبی با اشاره به هدف اسرائیل برای حمله زمینی به غزه، پیامدهای این حمله را گسترده ارزیابی و مسئول وضعیت جاری در غزه را نه تنها این رژیم، که حامیان غربی آن معرفی کرده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

اعتماد آنلاین نوشت: بر اساس تصویر حکمی که به دست اعتمادآنلاین رسیده سایت خبری انتخاب که 13 شهریور ماه توقیف شده بود رفع توقیف شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی دولت گفت: دشمن همیشه درصدد است موجب فراموش شدن واقعیت های تاریخی شود و سعی دارد واقعیت را وارونه جلوه دهد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شروع عملیات زمینی رژیم صهیونیستی در غزه را باتلاقی برای این رژیم خواند و گفت: احتمال شکل‌گیری جبهه جدیدی علیه صهیونیست‌ها وجود دارد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه نهادهای بین‌المللی بویژه مدعیان حقوق بشر ابزاری در اختیار آمریکا و کشورهای غربی هستند، گفت: این نهادها باید از خواب بیدار شوند و به فریاد مردم غزه برسند.

وب‌گاه مشرق نیوز

سخنگوی دولت گفت: دشمن همیشه درصدد است موجب فراموش شدن واقعیت های تاریخی شود چنانکه امروز آشکارا ازجنایات رژیم صهیونیستی حمایت می‌کند و سعی دارد واقعیت را وارونه جلوه دهد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

عزیزی گفت: هدف از اعزام هیأت‌های مختلف به کشور‌های اسلامی، ایجاد هم‌افزایی برای رسیدن به راهکار جهت توقف جنایات جنگی رژیم صهیونیستی است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر امور خارجه کشور گفت: نیروی جدیدی به منطقه اعزام نکرده‌ایم، اما در خصوص تحولات منطقه هم صرفا تماشاگر نبوده‌ایم.

خبرگزاری دانشجو

سخنگوی دولت گفت: دشمن همیشه درصدد است موجب فراموش شدن واقعیت‌های تاریخی شود چنانکه امروز نیز با وجود اینکه هیچ آزاده‌ای نمی‌تواند جنایات اسرائیل را انکار کند، آشکارا از این رژیم حمایت می‌کند و سعی دارد واقعیت را وارونه جلوه دهد.

خبرگزاری تسنیم

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: ما در عملیات طوفان الاقصی شاهد استیصال، ضعف و ناتوانی رژیم صهیونیستی و به طور کل مقامات این رژیم بودیم و جنایاتی که امروز در غزه علیه مردم این سرزمین شاهد آن هستیم با حمایت همه جانبه آمریکا انجام می شود.