یک‌شنبه 15 مهر 1403

سیاست خارجی

سیاست خارجی

خبرگزاری دانشجو

سخنگوی دولت گفت: دشمن همیشه درصدد است موجب فراموش شدن واقعیت‌های تاریخی شود چنانکه امروز نیز با وجود اینکه هیچ آزاده‌ای نمی‌تواند جنایات اسرائیل را انکار کند، آشکارا از این رژیم حمایت می‌کند و سعی دارد واقعیت را وارونه جلوه دهد.

خبرگزاری تسنیم

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: ما در عملیات طوفان الاقصی شاهد استیصال، ضعف و ناتوانی رژیم صهیونیستی و به طور کل مقامات این رژیم بودیم و جنایاتی که امروز در غزه علیه مردم این سرزمین شاهد آن هستیم با حمایت همه جانبه آمریکا انجام می شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، بهادری جهرمی، سخنگوی دولت در نوزدهمین همایش سراسری دبیران هم اندیشی اساتید و نخبگان دانشگاهی کشور در مشهدمقدس ضمن تشریح شرایط هنگام آغاز به کار دولت سیزدهم گفت: طی هشت سال با عنوان راهبرد از بین بردن آثار تحریم، بجای چرخ اقتصاد، چرخ تورم اقتصادی چرخیده و نرخ تورم به 59.3 رسیده بود که این رقم طی 70 سال گذشته ایران فقط در زمان پهلوی (جنگ جهانی دوم)...

وب‌گاه منیبان

وزیر امور خارجه ایران در دیدار با دبیرکل سازمان ملل متحد، ضمن اعلام مجدد حمایت از مردم مظلوم فلسطین در برابر جنایات رژیم صهیونیستی، نسل‌کشی رژیم اسرائیل را به شدت محکوم کرد. به گزارش منیبان، حسین امیر عبداللهیان که به منظور شرکت در نشست فوق العاده مجمع عمومی سازمان ملل درباره فلسطین به نیویورک سفر کرده است، با آنتونیو گوترش درباره آخرین تحولات خاورمیانه و وضعیت نوار غزه گفت‌وگو کرد. رئیس...

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: معاون سیاسی دفتر رئیس جمهور انتقاد صریح به رویکرد آمریکا در جنگ غزه وارد کرد.

وب‌گاه الف

نایب‌رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه درگیری‌های جدید آغاز شکست رژیم صهیونیستی است، گفت: کشورهای غربی نمی‌توانند ناجی رژیم صهیونیستی باشند و حمایت‌های‌شان به نتیجه نمی‌رسد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

‌: جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا، جمعه پنجم آبان در نامه‌ای به کنگره این کشور از دستور خود برای حمله به تاسیسات مورد استفاده سپاه پاسداران و گروه‌های نیابتی آن در سوریه دفاع کرد و گفت، ایالات متحده آمریکا آماده است اقدامات بیشتری را براساس ضرورت برای مقابله با تهدیدات و حملات انجام دهد. حملات به تاسیسات مرتبط با سپاه در سوریه؛ جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا، جمعه پنجم آبان در نامه‌ای به...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر امور خارجه ایران در دیدار با دبیرکل سازمان ملل، ضمن اعلام مجدد حمایت از مردم فلسطین در برابر جنایات رژیم صهیونیستی، نسل‌کشی رژیم اسرائیل را به شدت محکوم کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

وزیر امور خارجه ایران در دیدار با دبیرکل سازمان ملل، ضمن اعلام مجدد حمایت از مردم فلسطین در برابر جنایات رژیم صهیونیستی، نسل‌کشی رژیم اسرائیل را به شدت محکوم کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

این روزها صدای فلسطین به گوش مردم جهان از شرق تا غرب عالم رسیده است. اما با این‌حال عده‌ای در ایران - که در اقلیتی محض به سر می‌برند - با کوته فکری شعار «نه غزه، نه لبنان، جانم فدای ایران» سر دادند.

وب‌گاه خبر آنلاین

روزنامه هم میهن نوشت: سخنان اخیر وزیر امورخارجه در نشست اضطراری سازمان ملل نشانه‌ای از این برداشت است که از این ادبیات حقوقی و مستدل و قابل‌فهم در مناسبات بین‌الملل باید استقبال کرد؛ هرچند تا رسیدن به ادبیاتی دیپلماتیک‌تر و واجد اطلاعات و داده‌های غیرقابل‌انکار راه درازی در پیش دارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: با گذشته بیش از دو هفته از حمله حماس به اسرائیل، ریاض کماکان موضعی منفعلانه دارد و همین گزاره موجب شده تا گمانه زنی ها در باب چرایی سکوت بن سلمان و پادشاهی افزایش پیدا کند. از همین رو فرضیه هایی در باب چرایی انفعال پادشاهی مطرح و مورد واکاوی قرار گرفته است.