دوشنبه 16 مهر 1403

سیاست خارجی

سیاست خارجی

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سفیر پیشین کشورمان در لبنان و اردن تحلیلی درباره عملیات پیش‌دستانه نیروهای مقاومت فلسطین ارائه کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: منابعی آگاه از درخواست وزیر امور خارجه آمریکا از نخست وزیر قطر مبنی بر مهار پوشش خبری «ضدصهیونیستی» شبکه الجزیره در جریان جنگ اسرائیل علیه حماس خبر داده اند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون اول رئیس جمهور برای حضور در بیست و دومین نشست شورای نخست وزیران کشور‌های عضو سازمان همکاری شانگهای وارد بیشکک پایتخت قرقیزستان شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

خانه ملت نوشت: عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی، خواستار واکنش شدید پارلمان‌های کشورهای اسلامی و عربی علیه جنایات رژیم صهیونیستی در فلسطین اشغالی شد.

خبرگزاری تسنیم

هیات 3 نفره اعزامی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در بغداد مورد استقبال عباس الزاملی رئیس کمیسیون امنیت و دفاع مجلس نمایندگان عراق قرار گرفت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بسیاری از تحلیل گران بر این باورند که بدون شک بزرگ‌ترین برنده جنگ اخیر در خاورمیانه ولادیمیر پویتن وارتش او در جنگ اوکراین است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: به نظر می‌رسد در میان حامیان غربی اسرائیل اختلاف‌نظرهایی به وجود آمده باشد.

خبرگزاری دانشجو

مهدی سعادتی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو گفت: عملیات طوفان الاقصی و پیروزی‌های جبهه مقاومت تمام معادلات منطقه را بهم زده است و صهیونیست‌ها به شدت در معرض خطر و فروپاشی هستند. وی افزود: آمریکا قطعا پشت جنایات صهیونیست‌ها قرار دارد و در آن سهیم است. عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تاکید کرد: آمریکا و رژیم صهیونیستی دست از...

وب‌گاه گسترش

وزیر خارجه آمریکا گفت: واشنگتن به دنبال رویارویی با ایران نیست اما اگر تهران و نیروهای تحت حمایتش، آمریکا را هدف قرار دهند، از منافع خود دفاع می کنیم. «آنتونی بلینکن»، وزیر خارجه آمریکا امروز (سه شنبه) در سخنانی در نشست وزرای خارجه شورای امنیت سازمان ملل گفت که «واشنگتن خواهان رویارویی با ایران نیست، اما اگر ایران و عواملش آمریکا را هدف قرار دهند، از منافع خود دفاع خواهیم کرد». وزیر...

وب‌گاه مشرق نیوز

جریان غربگرا و کاسبان تحریم و برجام که افزایش اقتدار دفاعی ایران را تخطئه می‌کرد لغو تحریم تسلیحاتی را که در پی انقضای مدت آن و در روندی معمول رخ داد و البته خود مسبب تداوم آن شد، میوه برجام جا زد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: جلیل رحیمی‌جهان‌آبادی، نماینده تربت‌جام، بدنبال بازگشت لایحه حجاب از شورای نگهبان به مجلس در باره ماهیت لایحه توضیحاتی داد.

وب‌گاه فرارو

در لایحه برنامه هفتم به ماده‌ای درباره خدمت سربازی پرداخته که طبق قانون اساسی این موضوع در حیطه اختیارات ستاد کل نیرو‌های مسلح و فرماندهی کل قوا قرار دارد

خبرگزاری خبرنگاران جوان

میر قاسم مومنی گفت: هنوز صلح قطعی، صلح نامه میان آذربایجان و ارمنستان انجام نشده و مرزبندی رسمی وجود ندارد.