یک‌شنبه 15 مهر 1403

سیاست خارجی

سیاست خارجی

خبرگزاری دانشجو

گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محمدمهدی احسان طلب، در سیستم تفکر مارکسیستی، کمونیسم، جامعه‌ای می‌باشد که به لحاظ بنیان‌های ساختاری، اعم از اقتصادی، سیاسی و اجتماعی، به مرحله حذف کامل مالکیت خصوصی و استثمار طبقاتی دست یافته است. در واقع جامعه آرمانی مارکس، جامعه کمونیستی می‌باشد. سوسیالیسم در تفکر مارکس، ابزاری جهت تحقق جامعه کمونیستی می‌باشد، سوسیالیسم، به تناسب جامعه و شرایط اجتماعی...

خبرگزاری تسنیم

هیئت پارلمانی جمهوری اسلامی ایران به منظور ارائه نامه محمدباقر قالیباف به رئیس مجلس نمایندگان عراق، در خصوص تحولات غزه و حمایت کشورهای اسلامی از مردم فلسطین، با محمد الحلبوسی دیدار کردند.

وب‌گاه مشرق نیوز

معاون اول رئیس‌جمهور روز گذشته برای شرکت در بیست و دومین اجلاس شورای نخست وزیران کشورهای عضو سازمان همکاری‌های شانگهای به شهر بیشکک پایتخت قرقیزستان سفر کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سفیر جدید جمهوری اسلامی ایران در هلند استوارنامه خود را تقدیم پادشاه این کشور کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رابرت فیکو (Robert Fico) نخست وزیر جدید اسلواکی در دیدار با نمایندگان این کشور اعلام کرد: ما از کمک‌های بشردوستانه و مدنی به اوکراین حمایت می‌کنیم، این سیاست رسمی دولت من خواهد بود. ما هیچ نوع سلاحی به اوکراین تحویل نخواهیم داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وزارت آموزش و پرورش در چند سال اخیر با کمبود نیروی انسانی رو به رو است و این در حالی است که ما در سال گذشته 250 هزار معلم بازنشسته در کشور داشتیم و از همین رو می‌توان گفت، مشکلات امروز ناشی از برنامه‌ریزی نادرست و نگاه‌های کوتاه مدت و سطحی نگری مسئولان و مدیران نسبت به سیستم آموزشی کشور است. وزارت آموزش و پرورش در چند سال اخیر با کمبود نیروی انسانی رو به رو است و این در حالی است که...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سفیر ایران در ریاض از دیدارش با رئیس فدراسیون فوتبال عربستان خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

محمد مخبر معاون اول رئیس‌جمهور در بیست و دومین نشست شورای نخست وزیران شانگهای ضمن محکومیت شدید نسل کشی صهیونیست‌ها در غزه، ایران را سرزمین فرصت‌های لجستیکی و ترانزیتی توصیف و 13 پیشنهاد در قالب 6 محور به کشورهای عضو ارائه داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: معاون اول رئیس‌جمهور در نشست شورای نخست وزیران شانگهای، 13 پیشنهاد در قالب 6 محور به کشورهای عضو ارائه داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محمد مخبر معاون اول رئیس جمهور در بیست و دومین نشست شورای نخست وزیران شانگهای ضمن محکومیت شدید نسل کشی صهیونیست‌ها در غزه، ایران را سرزمین فرصت‌های لجستیکی و ترانزیتی توصیف و 13 پیشنهاد در قالب 6 محور به کشور‌های عضو ارائه داد. متن کامل سخنرانی مخبر به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم جناب آقای رئیس، نخست وزیران و وزرای محترم؛ دبیر کل محترم...

وب‌گاه عصر ایران

حکمت حاجی اف، مشاور ارشد سیاست خارجی علی اف گفت: (جمهوری) آذربایجان هیچ برنامه ای برای تصرف زنگزور نداشت.

خبرگزاری تسنیم

هیات اعزامی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی به بغداد سفر کرده و با حضور در مجلس نمایندگان عراق با رئیس و اعضای کمیسیون امنیت و دفاع این مجلس دیدار و گفت‌وگو کردند.