دوشنبه 16 مهر 1403

سیاست خارجی

سیاست خارجی

وب‌گاه عرشه آنلاین

نماینده چابهار در مجلس گفت: به هر حال بر مبنای گزارش بسیاری از صاحب نظران ما یک گردش مالی 50 هزار میلیارد تومانی در حوزه فیلترشکن‌ها داریم. خودمان در بسیاری از این پلتفرم‌ها حضور داریم، در حالی که عنوان مسئول را داریم. از طرفی مسائل خودمان را در همین پلتفرم‌ها عنوان می‌کنیم و انتظار داریم که مردم هم از همین پلتفرم‌ها استفاده بکنند و نقطه نظرات ما را دنبال بکنند؛ اما از طرفی دسترسی آنها...

خبرگزاری تسنیم

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در پیامی خطاب به امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش از انجام موفقیت آمیز رزمایش مشترک پهپادی 1402 آجا قدردانی کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

مشاور سیاسی رهبری انقلاب نوشت: آزادگان جهان و جبهه مقاومت به وظیفه خود عمل می‌کنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر خارجه ایتالیا مدعی شد که غرب باید هر چه در توان دارد برای جلوگیری از ورود ایران و لبنان به درگیری‌ها و بحران اخیر در فلسطین انجام دهد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصاد نیوز: وزیر امور خارجه ایرلند با اشاره به تماس اخیرش با حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان گفت که دوبلین از ایران انتظار دارد، از نفوذ خود روی بازیگران کلیدی، برای جلوگیری از گسترش دامنه درگیری‌ها در منطقه استفاده کند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

در تماس‌های تلفنی جداگانه امیرعبداللهیان با رییس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین و دبیر کل جنبش جهاد اسلامی فلسطین، آخرین تحولات غزه بررسی شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

جلالی با اشاره به برگزاری اجلاس3+3 در سطح وزیران امور خارجه در تهران گفت: تقویت ثبات، صلح و امنیت منطقه‌ای در دستور کار این اجلاس قرار دارد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

جوزپ بورل، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا تأکید کرد: ما وضعیت غزه را بررسی می‌کنیم و اولویت‌های ما ورود کمک‌های بشردوستانه است. باید سوخت و لوازم مورد نیاز برای فعالیت بیمارستان‌ها در غزه را وارد کرد.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری خبرنگاران جوان

اسداللهی گفت: دولت نتانیاهو افرادی هستند که اولویت اولشان ویران کردن مسجد الاقصی و اخراج تمامی فلسطینی‌ها از سرزمین‌های اشغالی است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رژیم صهیونیستی از همان روز نحسی که متولد شد به دنبال تعبیر رویای گرفتن نیل تا فرات بود؛ اما تقدیر چیز دیگری را رقم زد.

خبرگزاری تسنیم

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: اقدام اروپا یک نقض فاحش در توافق بود در همین چارچوب ما هم از ظرفیت پاراگراف بیست و شش برجام استفاده کردیم و بخشی از تعهدات خودمان را در برجام انجام ندادیم.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، به نقل از اسپوتنیک، «آفیخای ادرعی» سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که «عملیات زمینی در غزه تنها در شرایطی لغو می‌شود که حماس همه گروگان‌ها را آزاد و بدون قیدوشرط خود را هم تسلیم کند.» روزنامه نیویورک‌تایمز آمریکا هفته پیش مدعی شد که ارتش رژیم صهیونیستی طبق برنامه قصد داشت در این هفته به غزه حمله کند، اما به علت بدی شرایط آب‌وهوایی این حمله...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

کارشناس مسائل بین‌الملل درباره طرح کوچ اجباری مردم غزه به مصر نکاتی را بیان کرد.