دوشنبه 16 مهر 1403

سیاست خارجی

سیاست خارجی

خبرگزاری خبرنگاران جوان

دکتر سید ابراهیم رئیسی شامگاه دوشنبه با آقای سرگئی لاوروف دیدار و گفتگو کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، بر اساس پیش‌نویس متن نشست سران اتحادیه اروپا، رهبران این اتحادیه این هفته خواستار «وقفه بشردوستانه» در جنگ میان رژیم صهیونیستی و نیرو‌های مقاومت فلسطین خواهند شد تا کمک‌ها به ساکنان غزه برسد. به گزارش رویترز، مقام‌های اتحادیه اروپا گفتند این متن ممکن است قبل از نشست 26-27 اکتبر (چهارم و پنجم آبان) سران اتحادیه اروپا تغییر کند. طبق این گزارش،...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

اجلاس بعدی سازوکار منطقه‌ای 3+3 در ترکیه برگزار می‌شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سخنگوی دولت دوازدهم با حضور در برنامه به افق فلسطین درباره عملیات طوفان الاقصی گفت: این عملیات مسئله فلسطین را به یاد‌ها آورد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا از درخواست دبیرکل سازمان ملل متحد برای توقف درگیری ها به منظور اجازه دادن به ارسال کمک های بشردوستانه برای مردم فلسطین در نوار غزه حمایت می کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رییس مجلس شورای اسلامی گفت: ما از کشورهای اسلامی به صراحت می‌خواهیم در اجابت به مطالبه ملت‌هایشان پایان پروژه عادی سازی روابط با رژیم کودک‌کش صهیونیستی را برای همیشه اعلام کنند.

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس‌جمهور با اشاره به موضع اصولی جمهوری اسلامی ایران مبنی بر اینکه مشکلات منطقه با دخالت نیروهای بیگانه قابل حل نیست، بر رفع مشکلات منطقه‌ای از طریق تعامل و همکاری بیشتر کشورهای منطقه تأکید کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی، عصر امروز (دوشنبه، اول آبان‌ماه) در نشست کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با سفرای کشور‌های اسلامی دبیران و روسای سازمان‌های بین‌المللی مستقر در ایران که در سالن جلسات کمیسیون تلفیق مجلس برگزار شد، با بیان اینکه «روز‌هایی که در آن به سر می‌بریم روز‌هایی بسیار مهم و حساس برای همه جهان به ویژه...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رویترز از نشست سران اتحادیه اروپا در این هفته خبر داد و اعلام کرد: در این نشست «وقفه بشردوستانه» در جنگ به منظور رسیدن کمک‌ها به ساکنان نوار غزه بررسی خواهد شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سامانه «تلوبیون» صفحه‌ای ویژه فلسطین راه‌اندازی کرده است.

خبرگزاری دانشجو

رئیس‌جمهور در دیدار وزیر خارجه جمهوری آذربایجان گفت: جمهوری اسلامی ایران به عنوان یکی از کشور‌های مهم و قدرتمند منطقه، ضمن تأکید بر احترام به حاکمیت و تمامیت ارضی همه کشورها، بر حل مسائل و مشکلات از طریق مفاهمه و تعامل کشور‌ها تأکید دارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: پروژه کمربند و جاده چین هر چند که با چالش‌های زیادی همراه بوده است، اما به نظر می‌رسد در اقتصاد جهان موجب تغییرات مهمی شده باشد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: طبق اعلام رویترز سران اتحادیه اروپا در نشست این هفته خود خواستار «وقفه بشردوستانه» در جنگ به منظور رسیدن کمک‌ها به ساکنان نوار غزه خواهند شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: امت اسلامی اکنون باید به مسئولیت خود عمل کند. جهان همانطور که به غزه نگاه می‌کند به من و شما هم نگاه می‌کند.