دوشنبه 16 مهر 1403

سیاست خارجی

سیاست خارجی

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر امور خارجه گفت: رژیم صهیونیستی با حمایت آمریکا و غرب مرتکب جنایات جنگی، پاکسازی قومی و نسل کشی می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: اگر رژیم صهیونیستی به حملاتش به غزه پایان ندهد جبهه‌های جدیدی توسط نیروهای مقاومت علیه این رژیم گشوده خواهد شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

بمباران بیمارستان المعمدانی غزه دنیا را به شوک فرو برده است؛ حمله ای با بیش از 1000 کشته و زخمی!

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر امور خارجه خواستار تحریم فوری و کامل رژیم صهیونیستی و اخراج سفرای این رژیم از کشورهایی که دارای رابطه با این رژیم غاصب و جعلی هستند، شد.

خبرگزاری تسنیم

رئیس مرکز ارزیابی و نظارت راهبردی مجمع تشخیص مصلحت نظام از بیم و امیدها در نظام برنامه‌ریزی کشور می‌گوید و اینکه "راهی نمانده است برای رسیدن به قله؛ گردنه آخر هستیم و این یعنی سخت‌ترین مرحله."

وب‌گاه مشرق نیوز

تاج‌زاده در طی گذراندن دوران محکومیت خود در زندان در حال طراحی سازمان‌دهی جدید در میان اصلاح‌طلبان به‌ویژه برنامه ریزی برای طیف جوان‌تر این جریان است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزارت خارجه در مورد پایان محدودیت‌های قطعنامه 2231 شورای امنیت سازمان ملل بیانیه‌ای صادر کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران ایرنا - رئیس کمیته حقوق بشر کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: رژیم صهیونیستی با بمباران بیمارستان المعمدانی در غزه و کشتار مردم بی دفاع، میخی بر تابوت خود کوبید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه بدون نگرانی از حکم تعیقب بین‌المللی خود به چین سفر کرده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، جنایت رژیم صهیونیستی برای کشتار مردم غزه در بیمارستان را خط بطلانی بر جوامع حقوق بشری دانست و گفت: آمریکا و صهیونیست‌ها در دادگاه‌های جهانی به خاطر اقدامات ضدبشری باید محاکمه شوند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان در حاشیه اجلاس فوق العاده کمیته اجرایی سازمان همکاری اسلامی با وزیر خارجه کویت دیدار و گفتگو کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

دکتر ولایتی حمله هوایی رژیم صهیونیستی به بیمارستان المعمدانی غزه را که به شهادت و زخمی شدن صد‌ها تن از مردم بی گناه انجامید، به شدت محکوم کرد.

خبرگزاری تسنیم

رئیس جمهور روسیه طی اظهاراتی اعلام کرد تجارت مسکو با پکن به رقم بی‌سابقه 200 میلیارد دلار رسیده است و قرار است در سال جاری میلادی از این مقدار نیز فراتر برود.

خبرگزاری تسنیم

رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس با بیان اینکه جنایاتی که داعش نتوانست انجام دهد رژیم اشغالگر قدس در این 11 روز انجام داد، گفت: تعدادی از نمایندگان مجلس به کشورهای منطقه سفر خواهند کرد تا پیگیر دیپلماسی پارلمانی درباره مسئله فلسطین باشند.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: واکنش نمایندگان مجلس شورای اسلامی به حمله عامدانه رژیم صهیونیستی به بیمارستانی در نوار غزه ادامه دارد.