دوشنبه 16 مهر 1403

مشتاق حماقت رژیم صهیونیستی هستیم / اقدام نظامی علیه ایران نابودی اسرائیل را تسریع می‌کند

خبرگزاری خبرنگاران جوان مشاهده در مرجع
مشتاق حماقت رژیم صهیونیستی هستیم / اقدام نظامی علیه ایران نابودی اسرائیل را تسریع می‌کند

روح‌الله نجابت عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان درباره هرگونه حماقت رژیم صهیونیستی در حمله نظامی به ایران گفت: آنها با جنگ روانی سعی می‌کنند اقداماتشان را پیش ببرند و ما مشتاقیم که حماقت کنند، چون این اتفاق آغازی بر پایان رژیم صهیونیستی است و نابودی آنها را تسریع می‌کند.

وی درباره ادعا‌های صهیونیست‌ها مبنی بر حمله به ایران اظهار کرد: اگر عقلی در سران رژیم صهیونیستی وجود داشته باشد نباید دست به چنین خطایی بزنند، چون پاسخ ما حتماً سریع‌تر قاطع‌تر و محکم‌تر است لذا اگر واقع‌بینانه نگاه کنند باید با همین نشانه‌ای که از ما در عملیات وعده صادق 2 دیدند دچار اشتباه مجدد نشوند و تصمیم عاقلانه‌ای بگیرند که البته عقل از سران رژیم صهیونیستی بعید است و شاید دچار این خطای مجدد شوند.

نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس بیان کرد: پاسخ ایران به هرگونه اقدام نظامی آنها روشن است، چون این پاسخ سریع‌تر، محکم‌تر، قاطع‌تر، گسترده‌تر و موثرتر است.

وی ادامه داد: هیئت نظامی که از جانب ایالات متحده آمریکا در رژیم صهیونیستی مستقر است کارکرد مستشاری دارد و متوجه شدند که رژیم صهیونیستی از پس خودش بر نمی‌آید و این رژیم با حمایت و کمک ایالات متحده است که این جنایات را رقم می‌زند.

نجابت اظهار کرد: سران رژیم صهیونیستی احمق هستند، اما فکر نمی‌کنم میزان حماقتشان تا این میزان باشد که به تاسیسات هسته‌ای کشورمان حمله کنند لذا اقداماتشان جنگ روانی است و این کار خطای بسیار بزرگی است.