دوشنبه 16 مهر 1403

سیاست خارجی

سیاست خارجی

خبرگزاری خبرنگاران جوان

باید منتظر ماند و دید مشارکت شهرداری تهران در اجلاس «کمربند و جاده» در پکن تا چه اندازه می‌تواند به گسترش زیرساخت‌های ریلی و ناوگان عمومی پایتخت کمک کند؟

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس جمهوری اسلامی ایران در چند روز گذشته برای کمک به حل مشکلات مردم فلسطین در غزه با رهبران 9 کشور عربستان سعودی، سوریه، عراق، عمان، قطر، فرانسه، روسیه، ترکیه و برزیل به صورت تلفنی گفت‌وگو کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: حشمت‌الله فلاحت پیشه، رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی می‌گوید: متاسفانه منافع ملی کشور حلقه مفقوده سیاست خارجی کشور است به همین دلیل مشاهده می‌کنیم که در بسیاری از موارد منافع کشور قربانی اهداف جناحی می‌شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزرای خارجه ایران و اردن بر ضرورت اقدام فوری برای توقف جنایات جنگی رژیم صهیونیستی به مردم بی‌پناه نوار غزه به‌ویژه زنان و کودکان تاکید کردند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سفیر ایران در سازمان ملل گفت: تمامی تحریم‌ها و اقدامات محدودکننده و اعمال شده علیه ایران بی‌اساس، ناعادلانه و غیرقانونی هستند.

وب‌گاه خبر آنلاین

حشمت‌الله فلاحت پیشه، رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی می‌گوید: متاسفانه منافع ملی کشور حلقه مفقوده سیاست خارجی کشور است به همین دلیل مشاهده می‌کنیم که در بسیاری از موارد منافع کشور قربانی اهداف جناحی می‌شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

عباسی گفت: هیچ‌وقت برجام را یک توافق خوب نمی‌دانستم و به آن اصلا فکر نمی‌کنم، چون با قانون راهبردی مجلس بیشتر مسائلمان حل شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ابوالفضل عمویی، سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس درگفت‌وگو با «دنیای‌اقتصاد» در واکنش به بیانیه شورای اروپا مبنی برحفظ تحریم‌های تسلیحاتی و موشکی ایران با وجود توافق 18اکتبر گفت: زیر پا گذاشتن تعهد از سوی اتحادیه اروپا این فرصت را به ما می‌دهد که بر اساس پاراگراف26 برجام ما هم بخشی از تعهدی را که بر عهده داشتیم، اجرایی نکنیم.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر امور خارجه در دیدار با همتای اندونزیایی خود گفت: رژیم صهیونیستی به جای رویارویی با نیرو‌های مقاومت به سراغ شهروندان فلسطینی رفته است و جنایات جنگی این رژیم باید فورا متوقف شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزرای امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و لبنان در حاشیه نشست سازمان همکاری اسلامی دیدار کردند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر امور خارجه کشورمان در حاشیه اجلاس فوق العاده کمیته اجرایی سازمان همکاری اسلامی‌با وزیر خارجه عربستان دیدار و گفتگو کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیران امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و ترکیه در حاشیه نشست سازمان همکاری اسلامی در شهر جده عربستان دیدار کردند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سیدعباس عراقچی، عملیات طوفان‌الاقصی ساختار نظام بازدارندگی نظامی و امنیتی اسرائیل را به طور کامل به هم ریخت. اسرائیلی که ادعا می کرد همیشه جلوتر از دشمنان خود حرکت می کند، اکنون در موضع انفعالی قرار گرفته است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس کمیته حقوق بشر کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: جبهه مقاومت یک برگ از ظرفیت خود را رو کرده است و اگر با همه ظرفیت خود را به صحنه بیاید، آن زمان رژیم صهیونیستی از صحنه روزگار حذف خواهد شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

زهره الهیان رئیس کمیته حقوق بشر کمیسیون امنیت ملی مجلس از تلاش نافرجام صهیونیست ها در ژنو برای بازداشت خودش خبر داد.