دوشنبه 16 مهر 1403

سیاست خارجی

سیاست خارجی

خبرگزاری تسنیم

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس بیان داشت: متاسفانه رسانه های جهان اکنون در دستان صهیونیست هاست و این رسانه ها اکنون درحال عوض کردن جای شهید و جلاد هستند اما وظیفه مسلمانان این است که اجازه ندهند جای شهید و جلاد عوض شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

وب‌گاه گسترش

قیمت دلار در چند وقت اخیر دچار نوسانات بسیار شدید اما در یک کانال تقریبا مشخص شد. با تغییرات قیمت دلار قیمت سکه و طلا نیز دچار نوسان خواهد شد. قیمت دلار وارد مرز حساس قیمتی شد و در صورتی که تنها 16 تومان افزایش یابد، وارد کانال 51 تومان می‌شود. بررسی قیمت‌ها در بازار ارز، از حرکت دلار روی مرز 51 هزار تومان قیمت دارد. در حال حاضر هر دلار آمریکا در بازار به قیمت 50 هزار و 984 هزار تومان...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با مثبت ارزیابی کردن سفر امیر عبداللهیان به کشورهای منطقه گفت: این سفر در راستای توسعه صلح و امنیت منطقه و کمک به مظلومان فلسطین و مقابله با صهیونیست‌ها انجام شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بررسی قیمت‌ها در بازار ارز، از حرکت دلار روی مرز 51 هزار تومان حکایت دارد. در حال حاضر هر دلار آمریکا در بازار به قیمت 50 هزار و 984 هزار تومان به فروش می‌رود و تنها در صورت افزایش 16 تومانی، کانال جدید را تجربه خواهد کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

قیمت دلار وارد مرز حساس قیمتی شد و در صورتی که تنها 16 تومان افزایش یابد، وارد کانال 51 تومان می‌شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

امروز چهارشنبه 26 مهر ماه (18 اکتبر) محدودیت‌های غیر الزام‌آور سازمان ملل درباره فعالیت‌های مربوط به موشک‌های بالستیک ایران براساس مفاد مندرج در قطعنامه 2231 شورای امنیت پایان می‌یابد.

وب‌گاه خبر آنلاین

تعدادی از نمایندگان مجلس ضمن تاکید بر اینکه باید تمام دولتهای مسلمان و ملل آزاده جهان مقابل وحشی‌گری‌های رژیم صهیونستی بایستند، بیان کردند که باید جبهه مقاومت انتقام زنان و کودکان مظلوم غزه را از را بگیرد و مسلمانان سراسر عالم بپا خیزند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

تعدادی از نمایندگان مجلس اظهار کردند: باید جبهه مقاومت انتقام زنان و کودکان مظلوم غزه را از را بگیرد و مسلمانان سراسر عالم بپا خیزند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: تعدادی از نمایندگان مجلس تاکید کردند که باید جبهه مقاومت انتقام زنان و کودکان مظلوم غزه را از را بگیرد و مسلمانان سراسر عالم بپا خیزند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در واکنش به تصمیم شورای اتحادیه اروپا برای عدم اجرای تعهدات این اتحادیه در موعد سال هشتم اجرای برجام مصادف با 26 مهر 1402، وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در 2 نامه به مسوول سیاست خارجی اتحادیه اروپا مبانی غیرقانونی این تصمیم را تشریح کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

حسین امیرعبداللهیان، وزیر خارجه ایران در سخنانی کم‌سابقه، هشدارهایی به رژیم اسرائیل و حامیان آن در جنگ علیه غزه داد. امیرعبداللهیان در یک گفت‌وگوی تلویزیونی که دوشنبه شب پخش شد، با اشاره به اینکه اگر جنایت های جنگی رژیم صهیونیستی متوقف نشود، جبهه های جدیدی گشوده می شود و این موضوع اجتناب ناپذیر خواهد بود، گفت «هر گونه اقدام پیش دستانه در ساعات پیش رو متصور است.»

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سفر احتمالی پوتین به پکن جهت حضور در مراسم مربوط به طرح کمربند و جاده، حاشیه ساز شده، بالاخص بعد از انتشار خبر دیدار احتمالی «شی» و بایدن. حال سوال این است که آیا پکن برای تثبیت نفوذش مسکو را قربانی می کند یا نه؟

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، امیر سرتیپ آشتیانی وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح در دیدار و گفتگو با سپهبد شیرعلی میرزا وزیر دفاع جمهوری تاجیکستان در شهر دوشنبه، با ابراز خرسندی از حضور در کشورِ دوست، برادر و هم زبان تاجیکستان طی سخنانی اظهار داشت: روابط جمهوری اسلامی ایران با جمهوری تاجیکستان به دلیل اشتراک‌های فرهنگی و اجتماعی دو ملت عمیق و راهبردی است. وی تصریح کرد: منطقه...

خبرگزاری تسنیم

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با تأکید بر حفظ صلح، ثبات و امنیت منطقه، گفت: جمهوری اسلامی ایران همواره از تمامیت ارضی تاجیکستان حمایت می‌کند.