دوشنبه 16 مهر 1403

سیاست خارجی

سیاست خارجی

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس جمهور گفت: با توجه به آنچه که در غزه در حال وقوع است احتمال گسترش دامنه جنگ و درگیری به جبهه‌های دیگر وجود دارد که اگر این اتفاق بیفتد کنترل اوضاع سخت‌تر خواهد شد

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس جمهور رویکرد کشورهای غربی و خصوصاً آمریکا در حمایت کورکورانه از رژیم صهیونیستی را مشوق صهیونیست‌ها برای تشدید و ادامه نسل‌کشی در غزه دانست و تصریح کرد: فاجعه بزرگی که اکنون در منطقه در حال رقم خوردن است، نتیجه سیاست‌های محکوم به شکست آمریکا و دیگر حامیان غربی رژیم صهیونیستی است.

خبرگزاری تسنیم

رئیس جمهور گفت: با توجه به آنچه که در غزه در حال وقوع است احتمال گسترش دامنه جنگ و درگیری به جبهه‌های دیگر وجود دارد که اگر این اتفاق بیفتد کنترل اوضاع سخت‌تر خواهد شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

درحالی که زمزمه های امیدوارکننده ای برای حل پرونده FATF شنیده می شود که دولت رئیسی در چند نوبت طی روزهای اخیر این موضوع را انکار کرده است، انکار کردنی که به نظر می رسد بیشتر بخاطر ترس از واکنش تندروها باشد.

وب‌گاه مشرق نیوز

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: جلسه فوق‌العاده این کمیسیون برای بررسی تحولات جاری فلسطین با حضور مسئول دفتر حماس در تهران در حال برگزاری است.

خبرگزاری تسنیم

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از برگزاری جلسه فوق العاده کمیسیون امنیت ملی درباره تحولات فلسطین خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ابراهیم عزیزی گفت که اگر رژیم صهیونیستی بمباران غزه را متوقف نکند باید منتظر شعله‌ور شدن جبهه‌های متعدد نبرد علیه خود باشد.

وب‌گاه مشرق نیوز

سخنگوی وزارت امور خارجه در نشست هفتگی با خبرنگاران با اشاره به اوضاع غزه گفت: امروز چهره نفاق مدعیان دروغین حقوق بشر را از قاب خونین غزه آشکارتر از همیشه می‌بینیم.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران امروز (دوشنبه) 24 مهر ماه در نشست هفتگی با خبرنگاران به تشریح آخرین تحولات در حوزه سیاست خارجی پرداخت. وی به اوضاع کنونی در غزه اشاره کرد و گفت: در روز‌های اخیر شاهد مقاومت و مظلومیت مردم غزه را شاهد بودیم. امروز آسمان غزه غرق دود و زمین آن غرق خون کودکان، زنان و شهروندان بیگناه فلسطین است....

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، عباس گلرو درباره جنایت‌های اخیر رژیم صهیونیستی در غزه گفت: اقدامات رژیم صهیونیستی در غزه جنایت جنگی محسوب شده و نیازمند توجه جهانی است. بر همین اساس در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی مجموع رایزنی‌هایی در این حوزه بررسی کرد. عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس افزود: وضعیت اسفبارانسانی در غزه نیازمند تحرک بین المللی برای ارسال کمک‌های بشردوستانه...

وب‌گاه فرارو

محمودوند، نماینده خرم‌آباد در مجلس گفت: عده‌ای می‌خواهند موضوع شفافیت را با یک هجمه ناروا و سنگین به مجلس وارد کنند، در حالی که ساختار مجلس شفاف است و چیز پشت صحنه‌ای ندارد. ما عملکردمان در صحن علنی و کمیسیون‌های مجلس مشخص است و ساختار پیچیده‌ای نداریم. از این‌رو ما نمایندگان چه بخواهیم و چه نخواهیم و درباره هرچه تصمیم بگیریم، خبر آن در جامعه رسانه‌ای می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی سفر امیرعبداللهیان به لبنان و سایر کشورهای منطقه را پیامی واضح و روشن به رژیم صهیونیستی دانست که جمهوری اسلامی ایران همراه با اقدامات بشردوستانه در کنار مردم غزه ایستاده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

عضو هیات علمی دانشگاه شهید بهشتی تاکید دارد عامل مشارکت در اقتصاد جهانی احتمال جنگ نظامی میان چین و آمریکا را از بین برده، زیرا 60 درصد کالای مصرفی آمریکایی ها تولید چین است. او در ادامه اما مهمترین دغدغه مسئولان را امنیت داخلی و خارجی دانسته، و از این رو در ایران خلاف کشورهای توسعه یافته، مناظره میان دو تفکر مخالف و موافق در حوزه اقتصاد و یا سیاست خارجی صورت نمی گیرد، که خود عامل بسیار...

وب‌گاه عرشه آنلاین

جزئیات طرح مهم مجلس برای تغییر قانون سربازی اعلام شد عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از طرح‌های کمیته دفاعی کمیسیون متبوعش برای اصلاح قانون سربازی صحبت کرد. به گزارش عرشه‌آنلاین؛ جلیل رحیمی جهان‌آبادی، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی درباره تغییر قوانین خدمت سربازی گفت: در کمیته دفاعی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس بعضی از نمایندگان طرحی در خصوص...