دوشنبه 16 مهر 1403

سیاست خارجی

سیاست خارجی

خبرگزاری فارس

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، مسعود اکبری طی یادداشتی در ستون یادداشت روز کیهان با عنوان «بزک‌کنندگان FATF مشغول کارند!» نوشت: «روی خوش اصولگرایان به FATF»، «رئیسی و همفکرانش چگونه ناگهان موافق FATF شدند؟»، «کارت سبز FATF در دستان رئیسی»، «چرخش بزرگ» و... این‌ها برخی از تیتر‌هایی است که رسانه‌های مدعی اصلاحات در روز‌های گذشته منتشر کرده و مدعی شدند که مسئله پیوستن به FATF در...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

زهره الهیان، با اشاره به تلاش صهیونیست ها در ژنو برای بازداشت نماینده مجلس، گفت: سفری که هیات اعزامی از سوی جمهوری اسلامی ایران در هفته گذشته به ژنو برای ارائه گزارش میثاق حقوق مدنی و سیاسی داشت، با حواشی همراه بود که از قبل طراحی شده بود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محمد مخبر معاون اول رئیس‌جمهور امروز (سه شنبه) و در سی امین سالگرد روابط جمهوری اسلامی ایران و جمهوری بلاروس به منظور دیدار با رئیس جمهور، نخست وزیر و دیگر مقامات عالی رتبه بلاروس با بدرقه رسمی رئیس‌دفتر رئیس‌جمهور و تعدادی از وزرا تهران را به مقصد مینسک ترک کرد. وی پیش از عزیمت به بلاروس در جمع خبرنگاران پیگیری توافقات انجام شده در سفر رئیس جمهور...

خبرگزاری تسنیم

معاون اول رئیس‌جمهور با دعوت رسمی نخست‌وزیر بلاروس صبح امروز در صدر هیاتی بلندپایه از مقامات سیاسی و اقتصادی تهران را به مقصد مینسک ترک کرد.

خبرگزاری دانشجو

ابراهیم رضایی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو گفت: حمله رژیم صهیونیستی به غزه، یک حمله کورکورانه و مصداق جنایت علیه بشریت است. سران این رژیم به ویژه نتانیاهو و وزیر جنگ باید به عنوان جنایتکاران جنگی محاکمه شوند. وی ادامه داد: قتل عام کودکان و زنان و غیرنظامیان نشان دهنده خوی وحشیانه رژیم غاصب است. رضایی اظهارداشت: اگر...

وب‌گاه مشرق نیوز

بزک‌کنندگان FATF وقتی دیدند که دولت سیزدهم با دلایل فنی و کارشناسی، مخالف پیوستن به FATF است، با موج سواری بر احساسات مردم، تقلا کردند تا مسیر پیوستن به FATF را هموار کنند.

وب‌گاه خبر آنلاین

خانه ملت نوشت: رئیس کمیته حقوق بشر کمیسیون امنیت ملی مجلس از تلاش نافرجام صهیونیست ها در ژنو برای بازداشت خودش خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: جوزپ بورل، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا از تماس تلفنی خود با وزیر خارجه کشورمان خبر داد و گفت: از ایران خواستم تا از نفوذ خود برای جلوگیری از تشدید تنش در منطقه استفاده کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا از تماس تلفنی خود با وزیر خارجه کشورمان خبر داد و گفت: از ایران خواستم تا از نفوذ خود برای جلوگیری از تشدید تنش در منطقه استفاده کند.

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه خبر آنلاین

شرق بخشی از خاطرات آیت الله هاشمی در سال 79 را منتشر کرده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصانیوز: مشاور پوتین امروز طی صدور بیانیه‌ای از دیدار رؤسای جمهور روسیه و چین در روز چهارشنبه هفته جاری خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

شرق نوشت: عضو کمیسیون امنیت و سیاست خارجی مجلس گفت: عده‌ای می‌خواهند موضوع شفافیت را با یک هجمه ناروا و سنگین به مجلس وارد کنند، در حالی که ساختار مجلس شفاف است و چیز پشت صحنه‌ای ندارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در روزهای اخیر پیش بینی آینده اسرائیل مورد توجه بسیاری از رسانه‌ها و تحلیل گران مسائل منطقه قرار گرفته است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: جلسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با حضور خالد قدومی مسئول دفتر حماس تشکیل شد.