دوشنبه 16 مهر 1403

سیاست خارجی

سیاست خارجی

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر خارجه عربستان در جریان گفت‌وگوی تلفنی با رهبران دیپلماتیک آمریکا، اتحادیه اروپا و شماری از کشورهای عربی درباره تحولات غزه بحث و تبادل نظر کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

کارشناس مسائل بین‌الملل درباره اهدای جایزه صلح نوبل به یک محکوم امنیتی توضیحاتی را ارائه کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی عصر امروز جلسه فوق العاده‌ای درباره تحولات اخیر فلسطین و منطقه برگزار می‌کند. این نشست با حضور نمایندگانی از گروه‌های مقاومت و مسئولان دستگاه‌های ذی ربط برگزار می‌شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

تسنیم نوشت: حسین طائب خاطرنشان کرد که روند فروپاشی رژیم صهیونیستی آغاز شده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از برگزاری نشست فوق‌العاده این کمیسیون درباره تحولات اخیر در فلسطین خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

نماینده پیشین مجلس گفت: مجلس و دولت حداقل در بودجه امسال که 15 آذر به مجلس می‌آید، باید ردیف ویژه‌ای را برای تکمیل انسداد مرزها شکل بدهند تا مشکلات مربوط به مهاجران غیرقانونی حل شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

با عبد صالح خدا زنده یاد مرحوم دکتر عبدالصالح جعفری یادگار شایسته سردار شهید سید محمد سعید جعفری، حدود یک دهه پیش در گروهی مجازی آشنا شدم که با همت بلند برادرم فرهاد تشکیل شده و با همه فراز و نشیب‌ها و دگرگونی‌ها همچنان فعال است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، «جوزف بورل» مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا بامداد یکشنبه از تماس تلفنی خود با «محمد اشتیه» نخست‌وزیر تشکیلات خودگردان فلسطین خبر داد. بورل گفت که در تماس با اشتیه، از تشکیلات خودگردان خواسته که در «توقف فوری درگیری‌ها، اولویت قراردادن منافع مردم فلسطین و آرمان کل منطقه برای امنیت و ثبات» مشارکت کند. بر پایه این گزارش، محمد اشتیه، نخست‌وزیر...

وب‌گاه گسترش

صبح شنبه پانزدهم مهر 1402 (7 اکتبر 2023) با حملات راکتی و موشکی غافلگیرانه جبهه مقاومت صدای آژیرهای خطر در تمام شهرک‌های صهیونیستی به صدا درآمد. صبح شنبه پانزدهم مهر 1402 (7 اکتبر 2023) با حملات راکتی و موشکی غافلگیرانه جبهه مقاومت صدای آژیرهای خطر در تمام شهرک‌های صهیونیستی به صدا درآمد. این عملیات گسترده جبهه مقاومت که از آن با عنوان طوفان الاقصی (طوفان بزرگ) یاد می شود تاکنون تلفات...

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی عصر شنبه در حمایت از این عملیات شعار «مرگ بر اسرائیل» «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر انگلیس»، «اسرائیل نابود است و فلسطین پیروز است»، سر دادند و برخی در سخنان خود از اسرائیل به عنوان «خانه عنکبوت» یاد کردند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

جوزف بورل، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در تماس با نخست‌وزیر تشکیلات خودگردان فلسطین درباره توقف فوری درگیری‌ها و آتش‌بس میان تل آویو و غزه رایزنی کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در تماس تلفنی با نخست‌وزیر تشکیلات خودگردان فلسطین درباره توقف فوری درگیری‌ها و آتش‌بس میان تل‌آویو و غزه رایزنی کردند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

آجرلو گفت: به نظر می‌رسد که تاریخ مقاومت فلسطین از امروز به گونه‌ای دیگر ورق خورده و با این تغییر موازنه شاهد روند دیگری در مواجهه محور مقاومت خواهیم بود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

بررسی عملیات طوفان الاقصی موضوع برنامه امشب گفت‌و‌گوی ویژه خبری بود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزرای خارجه ایران و ترکیه شامگاه شنبه 15 مهر در یک گفت‌وگوی تلفنی درباره تحولات جاری در صحنه فلسطین بحث و تبادل نظر کردند.