دوشنبه 16 مهر 1403

سیاست خارجی

سیاست خارجی

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا گفت: انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی ایران و جبهه مقاومت در شکل دهی به نظم جدید جهانی مؤثر هستند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

تحلیل گر سیاست خارجی گفت: برای دولت بایدن هرگونه بازگشت به برجام در سیاست داخلی آمریکا و به خصوص در هنگام انتخابات امری سربسته و غیر قابل محاسبه است

وب‌گاه عرشه آنلاین

اگرجه دو هفته گذشته قیمت دلار به کانال 49 هزار و 200 تومان رسیده بود اما حالا در چند روز گذشته قیمت دلار صعودی شده و اکنون دلار خود را برای ورود به کانال 50 هزار تومان آماده می‌کند. اتفاقی که اگر رخ دهد عجیب است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مسیر‌هایی برای خنثی‌سازی تحریم‌ها وجود دارد، اظهار داشت: متأسفانه بخش دولتی و خصوصی کشور نتوانسته‌اند برای خنثی‌سازی تحریم‌ها خود را با یکدیگر تنظیم کنند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محمد باقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی که روز گذشته به منظور سفری دو روزه و با هدف توسعه روابط دوجانبه وارد ابوظبی شده بود، صبح امروز (جمعه، 14 مهر ماه 1402) با جمعی از فعالان اقتصادی و تجار ایرانی مقیم امارات متحده عربی و تنی چند از مسئولان نهاد‌های فعال ایرانی در این کشور، دیدار و گفتگو کرد. مشکلات تجار و فعالان اقتصادی ایرانی در امارات را پیگیری...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مسیرهایی برای خنثی‌سازی تحریم‌ها وجود دارد، گفت: متأسفانه بخش دولتی و خصوصی کشور نتوانسته است برای خنثی‌سازی تحریم‌ها خود را با یکدیگر تنظیم کنند تا در نهایت این تنظیم‌گری در خارج از کشور نیز صورت گیرد؛ از این رو باید این هماهنگی‌ها تنگاتنگ، مدبرانه، هوشمندانه، چابک و دقیق انجام شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رئیس مجلس با بیان اینکه مسیرهایی برای خنثی‌سازی تحریم‌ها وجود دارد، اظهار داشت: متأسفانه بخش دولتی و خصوصی کشور نتوانسته است برای خنثی‌سازی تحریم‌ها خود را با یکدیگر تنظیم کنند تا در نهایت این تنظیم‌گری در خارج از کشور نیز صورت گیرد؛ از این رو باید این هماهنگی‌ها تنگاتنگ، مدبرانه، هوشمندانه، چابک و دقیق انجام شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: در موضوع خنثی سازی تحریم‌ها بخش دولتی و خصوصی باید در این زمینه به فهم مشترکی رسیده باشند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

عصر ایران درگزارشی به اتفاقات 20 سال قبل در هفته منتهی به چنین روزی پرداخته است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا در دیدار وزیر امور خارجه، از سیاست خارجی دولت سیزدهم تمجید کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

فارس نوشت: مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا گفت: انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی ایران و جبهه مقاومت در شکل دهی به نظم جدید جهانی مؤثر هستند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، زهرا ارشادی در نشست سلامت جهانی و سیاست خارجی مجمع عمومی سازمان ملل گفت: اقدامات قهرآمیز یک‌جانبه ناقض حقوق بشر است و متأسفانه همچنان آسیب‌های بی‌اندازه به سلامت مردم وارد می‌کند. وی افزود: هیچ‌چیز هرگز نمی‌تواند چنین اقدامات هولناکی را علیه مردم توجیه کند، هیچ‌چیز نمی‌تواند مرگ کودکی را که به سادگی نمی‌تواند محصول پزشکی داشته باشد به‌دلیل چنین...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

کاخ سفید در تدارک است تا نشستی بین جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا و شی جینپینگ، در حاشیه اجلاس سازمان همکاری اقتصادی آسیا - اقیانوسیه در شهر سان فرانسیسکو ترتیب دهد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سید یحیی صفوی دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا با حضور در محل وزارت امور خارجه و در دیدار با حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، با مهم ارزیابی کردن عضویت دائم جمهوری اسلامی ایران در سازمان همکاری شانگهای که در نتیجه دیپلماسی موفق دولت سیزدهم رقم خورد، اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران با عضویت دائم در سازمان همکاری شانگهای می‌تواند این سازمان...