دوشنبه 16 مهر 1403

سیاست خارجی

سیاست خارجی

وب‌گاه مشرق نیوز

سخنگوی وزارت امور خارجه تصریح کرد: آن کس که جمهوری اسلامی ایران را تهدید می‌کند بداند هر اقدام احمقانه‌ای علیه ایران با پاسخ ویرانگر همراه خواهد بود.

خبرگزاری تسنیم

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس با بیان اینکه جنگ فلسطین علیه اسرائیل یک جنگ ترکیبی است، گفت: رژیم صهیونیستی در همه حوزه ها از جمله اطلاعاتی، امنیتی، نظامی، سایبری و رسانه ای دچار یک شکست مفتضحانه ای شده است که در تاریخ این رژیم بی سابقه بوده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

عباس عبدی، فعال سیاسی اصلاح طلب در یادداشتی در روزنامه اعتماد به تحلیل عملیات «طوفان الاقصی» علیه اسرائیل پرداخته است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

علیرضا عنایتی کشورمان در عربستان سعودی با چن وی چینگ، سفیر چین در ریاض دیدار کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سیدافقهی گفت: عملیات فلسطینی‌ها عملیات تاکتیکی و محدود نیست و عملیاتی ترکیبی محسوب می‌شود که صهیونیست‌ها را غافلگیر کرده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: بهترین راه برای فلسطین مبارزه است و مبارزه مسلحانه تنها راه نجات این کشور است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

ولایتی در گفتگوی تلفنی با فیصل مقداد حادثه تروریستی در حمص سوریه را محکوم و با ابراز همدردی، به دولت و ملت آن کشور تسلیت گفت.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر خارجه در تماس تلفنی با سرپرست وزارت خارجه افغانستان، مراتب همدردی مردم و دولت ایران را در ارتباط با زلزله هرات اعلام کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیران خارجه ایران و عراق خواستار برگزاری نشست اضطراری سازمان همکاری اسلامی برای بررسی تحولات فلسطین شدند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

انبارلویی گفت: حمله حماس به سرزمین‌های اشغالی تیتر اول رسانه‌های جهان است و هنوز استراتژیست‌های منطقه و جهان تصور درستی از این حادثه ندارند.

وب‌گاه مشرق نیوز

اعطای جایزه صلح نوبل سال 2023 به «نرگس محمدی»، آخرین قسمت از یک عملیات به نسبت پیچیده و طولانی است که بخش اصلی آن یعنی «طراحی»، معمولاً از چشم و درک افکار عمومی و حتی تحلیلی، پنهان باقی می‌ماند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: ایران تمایل دارد مشکلات جمهوری آذربایجان و ارمنستان در چارچوب گفتگو حل و فصل شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

آخرین تحولات اراضی اشغالی و عملیات «طوفان الاقصی» در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس بررسی شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دونالد ترامپ در یک تجمع در شهر واترلو در ایالت آیووا ادعا کرد آمادگی بدنی او از جو بایدن «خیلی بهتر» است و می‌تواند او را در یک مبارزه شکست دهد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس از حضور نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در جلسه امروز این کمیسیون خبر داد

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه طوفان الاقصی شروع یک فرار و مهاجرت از سرزمین‌های فلسطینی به سایر نقاط دنیا خواهد بود، گفت: از این به بعد دولت غاصب و کودک‌کش صهیونیستی تنها خواهد بود و مردم ترسوی غاصب یقیقا فرار را بر قرار ترجیح خواهند داد.