دوشنبه 16 مهر 1403

سیاست خارجی

سیاست خارجی

خبرگزاری خبرنگاران جوان

چهارمین نشست کمیسیون مشترک کنسولی جمهوری اسلامی ایران و افغانستان برگزار شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر امور خارجه در گفت‌وگوی تلفنی با همتای مصری خود از تلاش‌ها و مواضع مصر در حمایت از مردم فلسطین قدردانی کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

هاشمی‌رفسنجانی روز هجدهم مهر 1379 از ناامیدی حسن روحانی از کار اجرایی و حل یک مساله در سیاست خارجی نوشته است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

علاءالدین بروجردی، رئیس پیشین کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در تحلیل خود از عملیات طوفان‌الاقصی تاکید کرد: «به رغم کمک های آمریکا به رژیم صهیونیستی در تقابل با جبهه مقاومت و عملیات طوفان الاقصی، شاهد ناتوانی اسرائیل در دفاع و ورود جدی در این جنگ هستیم.» بروجردی گفت: «جمله تاریخی سیدحسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان که گفت اسرائیل، خانه عنکبوت است که به تعبیر قرآن سست ترین خانه...

وب‌گاه عرشه آنلاین

وزیر امور خارجه کشورمان از رسیدن 390 میلیون پوند مطالبه ما از دولت انگلیس به دست ایران خبر داد. وزیر امور خارجه کشورمان از رسیدن 390 میلیون پوند مطالبه ما از دولت انگلیس به دست ایران خبر داد. به گزارش عرشه آنلاین، حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه کشورمان امروز با مدیران ارشد سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی و همچنین رایزنان فرهنگی ایران در کشورهای همسایه دیدار و گفتگو کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

امیرعبداللهیان در تماس تلفنی با همتای کویتی خود در خصوص تحولات فلسطین و موضوعات دوجانبه به گفتگو و تبادل نظر پرداخت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

تصمیم رژیم صهیونیستی برای حصر کامل غزه با مخالفت گروه‌های حقوق بشری و اتحادیه اروپا روبرو شده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر امور خارجه کشورمان در تماس تلفنی با وزیر امور خارجه روسیه در مورد موضوعات مورد اهتمام دو کشور به ویژه تحولات فلسطین گفتگو و تبادل نظر کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: حسین امیرعبداللهیان با اشاره به بدهی 390 میلیون پوندی بدهی دولت انگلیس به ایران از شرط بریتانیا برای پرداخت این بدهی خبر داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر امور خارجه گفت: بدون توافق نهایی برجام و پذیرش اف‌ای‌تی‌اف، مطالباتمان از دولت انگلیس در مسیر رسمی بانکی از طریق سوئیفت در اختیار ما قرار گرفت.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر امور خارجه طی نامه‌ای مسئولیت‌های سازمان ملل را در قبال فاجعه انسانی در غزه به آنتونیو گوترش یادآوری کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

نایب رییس مجلس در پاسخ به این سوال که با توجه به صحبت‌های آمریکا مبنی بر اینکه می‌دانند ایران در عملیات دست داشته اما مدارک لازم را در اختیار ندارند حال آیا ایران با تهدید روبرو است، به جماران گفت: این ادعاها تازه نیست و از قدیم هم این ادعاها را داشتند اما هیچ وقت برای ادعاهایشان مدرک نداشتند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، «جوزف بورل» مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا امروز سه شنبه و در چهارمین روز از عملیات غرورآفرین مقاومت فلسطین (طوفان الاقصی) بدون اشاره به چند دهه تداوم اشغالگری و جنایت صهیونیست‌ها در سرزمین فلسطین ادعا کرد: اتحادیه اروپا حمله حماس به اسرائیل را تروریستی و تکان دهنده می‌داند! مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در این خصوص ادامه داد: جلوگیری از...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - غرب آسیا امروز صحنه نبرد دستورکارهاست. برای هیچکس جای شک و شبهه ای باقی نمانده است که کدام دستورکار در خاورمیانه تفوق دارد و کدام نظم است که روندهای سیاست خارجی و امنیتی - سیاسی را در منطقه سامان می دهد. قدرت های جهانی هم رفته رفته به این امر پی برده اند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

قادری گفت: مهمترین ویژگی عملیات طوفان الاقصی را می‌توان اصل غافلگیری آن دانست؛ به گونه‌ای که تقریبا تمام زیر ساخت‌های رژیم صهیونیستی را در داخل سرزمین‌های اشغالی به چالش کشید.

وب‌گاه گسترش

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در پاسخ به این سوال ک در حال حاضر در مجمع تشخیص مصلحت نظام بحثی پیرامون FATF مطرح شده است؟، گفت: خیر، فعلاً در مجمع تشخیص مصلحت نظام بحثی در مورد FATF مطرح نشده است. اخیراً وزیر اقتصاد از تایید و اجرای استانداردهای FATF توسط ایران برای مبارزه با پولشویی خبر داد. این ادعای خاندوزی گمانه‌ها را به سمت تمایل دولت سیزدهم برای پیوستن به FATF، هدایت کرد تا جایی که...