دوشنبه 16 مهر 1403

سیاست خارجی

سیاست خارجی

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر امور خارجه در گفت وگو با مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا، از بی‌تفاوتی غرب نسبت به جنایات سیستماتیک رژیم اسرائیل علیه فلسطینیان انتقاد کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر امور خارجه کشورمان با شیخ محمد بن عبدالرحمن آل ثانی درباره تحولات فلسطین گفتگو و تبادل نظر کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر خارجه کشورمان در تماس تلفنی با وزیر امور خارجه عمان آخرین تحولات منطقه به ویژه تحولات فلسطین را مورد بررسی و تبادل نظر قرار داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

شیخ ابراهیم زکزاکی، رهبر شیعیان نیجریه روز چهارشنبه وارد ایران خواهد شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

جمهوری اسلامی ایران و جمهوری سودان در بیانیه‌ای مشترک اعلام کردند که روابط دیپلماتیک خود را از سر گرفته‌اند.

خبرگزاری تسنیم

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از مهمترین دستاوردهای عملیات طوفان الاقصی این بود که این باور در کشورهای اسلامی و ملت های جهان اسلام بوجود آمد که رژیم صهیونیستی رو به زوال است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: «جوزپ بورل» مسؤول سیاست خارجی اتحادیه اروپا از نشست اضطراری وزرای خارجه این اتحادیه برای بررسی وضعیت جاری در فلسطین اشغالی خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مسؤول سیاست خارجی اتحادیه اروپا گفت: روز سه‌شنبه اتحادیه اروپا برای بررسی وضعیت جاری در فلسطین اشغالی نشست اضطراری برگزار خواهد کرد.

وب‌گاه گسترش

سخنگوی وزارت امور خارجه در خصوص اجرای توافقنامه امنیتی ایران و عراق گفت: در سفر اخیر مشاور امنیت ملی عراق به ایران در ارتباط با آخرین وضعیت اجرای توافقنامه امنیتی عراق و ایران بحث شد و طرف عراقی گزارشی از اقدامات انجام شده خودش را به طرف ایرانی ارائه کرد. در این زمینه تبادل نظرها صورت گرفته و دستگاه های ذی ربط همکاری‌های خوبی دارند. ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت امور خارجه در نشست خبری...

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سلام الزواوی درباره وقایع اخیر در سرزمین‌های اشغالی و مقاومت فلسطین بیانیه‌ای صادر کرد.

خبرگزاری تسنیم

عضو اتاق بازرگانی ایران گفت: قطعا ایجاد ارتباط و مبادلات تجاری و ارزی با کشور‌های منطقه می تواند از لحاظ اقتصادی و تجاری به ما کمک کند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

نمایندگی ایران در بیانیه‌ای اعلام کرد: اقدامات فلسطین، دفاعی مشروع در مقابل هفت دهه اشغال ظالمانه و جنایات فجیع رژیم نامشروع صهیونیستی است.

خبرگزاری تسنیم

سومین همایش بین المللی مطالعات منطقه‌ای با عنوان "سیاست آسیایی و همسایگی جمهوری اسلامی ایران" توسط گروه مطالعات منطقه‌ای دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران و با همکاری پژوهش‌کده مطالعات راهبردی مجمع تشخیص، آذر ماه سال جاری برگزار می‌شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

کنعانی گفت: آن کس که جمهوری اسلامی ایران را تهدید می‌کند، بداند هر اقدام احمقانه‌ای علیه ایران با پاسخ ویرانگر همراه خواهد بود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

نرگس محمدی همان زندانی امنیتی است که سال‌ها برای ایجاد آشوب در ایران تلاش کرد، اما سازمان‌های بین‌المللی چه پاسخی به او دادند؟