دوشنبه 16 مهر 1403

سیاست خارجی

سیاست خارجی

وب‌گاه مشرق نیوز

اکنون این پرسش دوستانه از وزیر محترم امور خارجه کشورمان در میان است که با وجود شواهد مورد اشاره، چرا در مذاکره با وزیر خارجه عربستان به «‌تکرار بازی لغو شده، در زمانی دیگر»! اشاره کرده‌اند؟!

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: 20 نماینده مجلس سنای آمریکا در نامه‌ای به رئیس‌جمهور این کشور از تعهدات احتمالی کشورشان به عربستان سعودی ابراز نگرانی کرده‌اند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصاد نیوز: واشنگتن در صدد است تا نفوذ خود را در آسیای مرکزی افزایش دهد؛ جغرافیایی که میدان قدرت نمایی ایران، روسیه و چین است. آنگونه که ناظران می گویند تعامل ایالات متحده با بازیگران این منطقه بالاخص در حوزه قدرت نرم می تواند برای رقبای این کشور چالش باشد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سخنگوی وزارت امور خارجه بیانیه مداخله‌جویانه وزارت خارجه رژیم انگلیس در خصوص پرتاب ماهواره تصویربرداری «نور 3» را محکوم کرد.

خبرگزاری تسنیم

سخنگوی دولت در حاشیه نشست با دانشجویان به سوالات یک دانشجو پاسخ داد اما این گفت‌وگو توسط برخی رسانه‌ها به‌طور دیگری منعکس شد و از این دانشجو به‌عنوان «دانشجوی معترض» نام برده شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

دستیار الهام علی‌اف با دکتر علی اکبر احمدیان، نماینده مقام معظم رهبری و دبیر شورای عالی امنیت ملی کشورمان دیدار کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

معاون سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در نشست خبری خود در واشنگتن ادعا کرد: وقتی یک توافق عادی سازی (روابط کشورهای عربی با رژیم اسرائیل) می تواند بالقوه برای منطقه دگرگون کننده باشد، مطمئن نیستم به شنیدن آن نظرات علاقه ای داشته باشیم.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

دیدار نماینده ویژه رئیس جمهور آذربایجان با وزیر امور خارجه ایران در ساختمان شماره یک وزارت خارجه برگزار شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

«مرتضی مرادیان» سفیر جدید جمهوری اسلامی ایران در مجارستان در آستانه عزیمت به محل ماموریت با امیرعبداللهیان دیدار و خداحافظی کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

عضو اتاق بازرگانی ایران گفت: منابع ارزی آزاد شده میتواند تخصیص ارز واردات کالاهای اساسی و ارز مورد نیاز صنایع و تولید را تسهیل کند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سی و هفتمین کنفرانس بین‌المللی وحدت اسلامی در بیانیه‌ای خواستار افشای ترفند‌های دشمنان اسلام در این برهه خطیر شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وزارت امور خارجه آمریکا به اظهارات رهبر انقلاب درباره عادی سازی روابط عربستان با اسرائیل واکنش نشان داد. وزارت امور خارجه آمریکا به اظهارات رهبر انقلاب درباره عادی سازی روابط عربستان با اسرائیل واکنش نشان داد. به گزارش عرشه آنلاین؛ معاون سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا در واکنش به اظهارات رهبر انقلاب درباره قمار عادی سازی روابط کشور‌های عربی با رژیم اسرائیل مدعی شد که عادی سازی روابط...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

گریگوریان، دبیر شورای‌عالی امنیت ملی ارمنستان که به دعوت همتای خود به ایران سفر کرده است با رییس ستاد کل نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران دیدار و گفتگو کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر خارجه درباره حواشی دیدار سپاهان و الاتحاد توضیح داد.