دوشنبه 16 مهر 1403

سیاست خارجی

سیاست خارجی

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس مجلس شورای اسلامی دو محصول دانش بنیان جمهوری اسلامی ایران در حوزه صنایع دارویی را به محمد بن زاید آل نهیان هدیه داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس مجلس گفت: توسعه روابط اقتصادی، سیاسی و ایجاد امنیت پایدار میان کشور‌های همسایه به ویژه با کشور‌های حوزه خلیج‌فارس بسیار حائز اهمیت است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزرای امور خارجه دو کشور ایران و عربستان بر ضرورت سرعت بخشیدن به همکاری‌های مشترک در زمینه‌های مختلف از جمله همکاری‌های اقتصادی، تجاری، سرمایه گذاری و گردشگری تاکید کردند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محمد باقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی که صبح امروز (پنجشنبه 13 مهرماه 1402) به منظور سفری دو روزه و با هدف توسعه روابط دوجانبه وارد ابوظبی شده، با محمد بن زاید آل نهیان رئیس کشور امارات متحده عربی دیدار و گفتگو کرد. قالیباف در ابتدای این دیدار ضمن ابراز خرسندی از حضور در امارات، گفت: امیدواریم روابط میان دو کشور روز به روز توسعه یافته و روزی نباشد...

وب‌گاه عرشه آنلاین

اقتصادنیوز: قیمت دلار این روزها در یک مرز خاص اسیر شده و فعالان اقتصادی دلایل مختلفی را برای کم عمق شدن روند معاملات نقدی دلار مطرح می کنند. : قیمت دلار و سکه که چند روزی در یک محدوده خاص معامله شده بودند، امروز پنجشنبه 13 مهر با افزایش تقاضا همراه شدند و آرایش صعودی به خود گرفتند. کمتر از دو هفته دیگر به زمان اجرایی‌شدن بند غروب برجام - اصطلاحی که به قطعنامه 2231 معروف است - باقی‌مانده...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر امور خارجه در تماس تلفنی با همتای سوری خود، حادثه تروریستی در سوریه را به دولت، ارتش و ملت مقاوم سوریه تسلیت گفت و با بازماندگان ابراز همدردی کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سخنگوی وزارت امور خارجه، حمله تروریستی امروز به مراسم فارغ‌التحصیلی افسران ارتش سوریه در استان حمص را که به شهادت ده‌ها تن از افراد نظامی و غیرنظامی انجامید، به شدت محکوم کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: قیمت دلار و سکه که چند روزی در یک محدوده خاص معامله شده بودند، امروز پنجشنبه 13 مهر با افزایش تقاضا همراه شدند و آرایش صعودی به خود گرفتند.

وب‌گاه خبر آنلاین

عصر ایران درگزارشی به اتفاقات 20 سال قبل در هفته منتهی به چنین روزی پرداخته است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا به ماجرای کمک‌های ایالات متحده به اوکراین که تعلیق شده است پرداخت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: اعضای پارلمان اروپا قطعنامه‌ای را تصویب کردند و از کشورهای اتحادیه اروپا خواسته شده تا تحریم‌هایی را علیه جمهوری آذربایجان به دلیل وضعیت قره‌باغ اعمال کنند و وابستگی به واردات گاز از این کشور را کاهش دهند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا گفت: بروکسل انتظار دارد واشنگتن در تصمیم تعلیق کمک به کی یف تجدید نظر کند و حمایت از کی‌یف را از سر بگیرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

491 قانونگذار اتحادیه اروپا به این قطعنامه رای مثبت دادند، 9 تن مخالفت کرده و 36 تن دیگر رای ممتنع دادند.

وب‌گاه خبر آنلاین

در شرایطی که بازی فوتبال سپاهان و الاتحاد با برخی دلایل سیاسی لغو شد، وزارتخارجه تلاش کرد از فرصت سازی برای تندروها در زنده کردن تنش های سیاسی بین ایران و عربستان جلوگیری کند. روشی که به مذاق تندروها خوش نیامده است و حمله به وزارتخارجه را در پیش گرفته اند.