سه‌شنبه 17 مهر 1403

سیاست خارجی

سیاست خارجی

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا قصد دارد تا اوایل ماه دسامبر میلادی (آذر) به سرزمین‌های اشغالی سفر کند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

جمیله علم الهدی همسر سید ابراهیم رئیسی گفت: جنبش فمینیستی سایر نقاط جهان نیز در ایران راه پیدا نکرده است و این در درجه نخست به دلیل گرایش به خشونت است. برخلاف آن، زنان در ایران آرامش را ترجیح می‌دهند تا در معرض خشونت از طریق رویکرد فمینیستی نباشند. این همان تفاوت چشمگیر بین این دو عنصر است.... باید اعتراف کنم که آن‌ها (غربی‌ها) چیز زیادی از ایران نمی‌دانند. علت سوء تفاهم موجود نیز همین...

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس‌جمهور اسلامی ایران که برای دومین حضورش در نشست سالانه مجمع عمومی سازمان ملل به نیویورک سفر کرده بود، طی 2 سفر به این کشور با رهبران 25 کشور جهان دیدار و گفت و گو کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

جمیله علم الهدی همسر سید ابراهیم رئیسی گفت: جنبش فمینیستی سایر نقاط جهان نیز در ایران راه پیدا نکرده است و این در درجه نخست به دلیل گرایش به خشونت است. برخلاف آن، زنان در ایران آرامش را ترجیح می‌دهند تا در معرض خشونت از طریق رویکرد فمینیستی نباشند.

وب‌گاه مشرق نیوز

معاون پارلمانی رییس جمهور گفت: دولت آیت الله رییسی دولت میدانی است و تاکنون با سفر به 210 شهرستان از نزدیک با مشکلات آنها آشنا شده و نسبت به رفع آنها اقدام کردیم.

وب‌گاه خبر آنلاین

جماران نوشت: جمیله علم الهدی همسر سید ابراهیم رئیسی به نیوزویک، گفت: شاید برای شما بسیار هیجان‌انگیز و جالب باشد که زنان در ایران برای حقوق خود مبارزه نکرده اند، زیرا از حقوق خود برخوردار هستند. و آن هم به دلیل حفظ حرمت آنها در جامعه توسط مردان است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

بهادری جهرمی گفت: دلیل ترس و مبارزه غرب با حجاب این است که از عمق نفوذ تفکر اسلامی و انقلابی که یک گفتمان پیش‌برنده است، جلوگیری کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

سید ابراهیم رئیسی در جریان سفرش به نیویورک به خبرنگاران آمریکایی توصیه های کرد.

خبرگزاری تسنیم

سخنگوی دولت گفت: دلیل مخالفت غرب با تحصیل محجبه‌ها نیز همین است که از حضور بانوان تحصیل کرده با حجاب در اجتماع و نقش‌آفرینی ایشان در عرصه‌های مختلف علمی، اجتماعی، سیاسی، ورزشی و مانند این‌ها، واهمه دارد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سخنگوی دستگاه سیاست خارجی تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران بر اساس دیدگاه راهبردی و سیاست‌های اصولی خود همواره راهکار حل مشکلات منطقه را تعامل و همکاری و هم افزایی کشورهای منطقه به دور از مداخله طرف‌های فرامنطقه‌ای می‌داند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیران امور خارجه ایران و عربستان در حاشیه برگزاری مجمع عمومی سازمان ملل متحد در نیویورک با یکدیگر احوالپرسی و خوش و بش کردند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

محمد مهاجری، فعال سیاسی با کنایه به حضور جمیله علم الهدی و دخترش در نیویورک نوشت: آقای رییسی خانواده دوست است دستاورد سفر نوش جان خانواده شان.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر امور خارجه ایران گفت: تقویت روابط و همکاری‌های ایران و مصر نه تنها تأمین کننده منافع دو کشور است، بلکه دارای آثار مثبت منطقه‌ای است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

تقوی گفت: اپوزسیونی که سردمدار اغتشاشات بود افراد بی‌مایه‌ای هستند که هیچ سابقه و توانایی سیاسی ندارند.

وب‌گاه مشرق نیوز

عضو هیات رییسه کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: رئیس جمهور در اقدامی زیبنده با در دست گرفتن یک جلد کلام الله مجید و تکریم ساحت قرآن در صحن سازمان ملل از اسلام‌ستیزی و آپارتاید فرهنگی به عنوان

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت امور خارجه ایران در واکنش به بیانیه مشترک وزیران خارجه آمریکا و شورای همکاری خلیج فارس پس از نشست در نیویورک، اظهار داشت: تکرار اتهامات و ادعا‌های واهی در شرایط کنونی منطقه به هیچ وجه نمی‌تواند تامین کننده منافع دولت‌ها و مردم منطقه باشد و صرفا به سود بدخواهانی است که آرامش، توسعه اقتصادی، تمامیت ارضی و حاکمیت ملی کشور‌های...