سه‌شنبه 17 مهر 1403

سیاست خارجی

سیاست خارجی

خبرگزاری دانشجو

یعقوب رضازاده عضو هیات رییسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری دانشجو با اشاره به عملکرد وزارت راه و شهرسازی در تردد مسافران اربعین و ایام پایانی ماه صفر گفت: عملکرد وزارت راه و شهرسازی در دوره جدید مناسب است و ما در این دوره شاهد تحولات خوبی در زمینه حمل و نقل به ویژه حمل و نقل جاده‌ای هستیم. وی افزود: در حوزه انتخابیه خود عملکرد...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

معاون سیاسی وزیر امور خارجه با نمایندگان 3 کشور اروپایی عضو برجام در نیویورک دیدار و درباره موضوعات مورد علاقه و مذاکرات رفع تحریم‌ها به گفت‌وگو پرداخت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سال 98 دولت 66 هزار میلیارد تومان از منابع بلوکه‌شده در کره‌جنوبی را خرج کرد. سال 98 دولت 66 هزار میلیارد تومان از منابع بلوکه‌شده در کره‌جنوبی را خرج کرد. به گزارش عرشه آنلاین، با آزادسازی پول‌های بلوکه‌شده ایران در کره‌جنوبی، موجی از پیشنهادات و توصیه‌ها برای چگونه خرج کردن آن به راه افتاد. برخی می‌گویند آن را در بخش مسکن سرمایه‌گذاری کنیم. برخی معتقدند برای تامین بخشی از کسری بودجه،...

وب‌گاه مشرق نیوز

معاون سیاسی وزیر امور خارجه ایران با نمایندگان 3 کشور اروپایی عضو برجام در نیویورک دیدار و درباره موضوعات مورد علاقه و مذاکرات رفع تحریم‌ها به گفت‌وگو پرداخت.

خبرگزاری تسنیم

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس در واکنش به تحریم خبرگزاری تسنیم توسط آمریکا گفت: این اقدام دولت آمریکا بیانگر آن است که نظام سلطه تمایلی به رساندن صدای حقیقت به گوش جهانیان ندارد.

وب‌گاه مشرق نیوز

وزرای امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و عمان در حاشیه نشست مجمع عمومی سازمان ملل در نیویورک دیدار و درباره مناسبات دوجانبه و تحولات منطقه به گفت‌وگو پرداختند.

وب‌گاه خبر آنلاین

روزنامه شرق نوشت: اگر نمایندگان یک ملت برای گرفتن یک سلفی با موگرینی که در ابعاد شهرت و محبوبیت هرگز به یک هزارمی کریس رونالدو هم نمی‌رسد، به آب و آتش بزنند، آیا می‌شود جوانان هیجان‌زده را نقد و نکوهش کرد که چرا چنین و چنان؟

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر امور خارجه در حاشیه نشست مجمع عمومی سازمان ملل با مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا دیدار و درباره تازه‌ترین تحولات گفت‌وگو کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، «جوزپ بورل»، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در حساب کابری خود در شبکه مجاز ایکس، ضمن اشاره به دیدار با «حسین امیرعبداللهیان» وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در حاشیه مجمع عمومی سازمان ملل متحد، همچنین نوشت: «من سه پیام اصلی را به امیرعبداللهیان منتقل کردم. اول، بازداشت خودسرانه اتباع اروپایی را محکوم کرده و خواستار آزادی آن‌ها هستم. دوم،...

وب‌گاه منیبان

مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا گفت که در دیدار با وزیر خارجه جمهوری اسلامی ایران در حاشیه مجمع عمومی سازمان ملل،‌3 پیام اصلی را به تهران منتقل کرده است. به گزارش منیبان، جوزپ بورل مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا بامداد چهارشنبه به ارائه توضیحاتی درباره دیدار با حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در حاشیه مجمع عمومی سازمان ملل متحد پرداخت. به گزارش فارس، بورل در...

خبرگزاری تسنیم

کارشناس رسانه درباره تحریم تسنیم گفت: آمریکایی‌ها برای اینکه قدری وضعیت شکست و عقب‌نشینی‌های خود را جبران کرده و اقدامی انجام دهند که مثلاً خودشان را در موضع قدرت و کنشگری نشان دهند، چنین حرکت کاملا منفعلانه و در سطح نازلی را انجام دادند.

خبرگزاری دانشجو

«حسین نوش‌آبادی»، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو در رابطه با بیانیه آژانس انرژی اتمی و موضع‌گیری رئیس این نهاد با عنوان عدم همکاری ایران، اظهار داشت: بارها گفته‌ایم که برخوردهای آژانس برخورد فنی نبوده و یک رفتار سیاسی است. به پشتوانه قدرت‌های که حامی آن‌ها هستند سعی کردند خواسته‌های خودشان را به جمهوری اسلامی ایران تحمیل...

وب‌گاه مشرق نیوز

مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا گفت که در دیدار با وزیر خارجه جمهوری اسلامی ایران در حاشیه مجمع عمومی سازمان ملل،‌3 پیام اصلی را به تهران منتقل کرده است.

وب‌گاه فرارو

مسئله ساده است: اگر نمایندگان یک ملت برای گرفتن یک سلفی با موگرینی که در ابعاد شهرت و محبوبیت هرگز به یک هزارمی کریس رونالدو هم نمی‌رسد، به آب و آتش بزنند، آیا می‌شود جوانان هیجان‌زده را نقد و نکوهش کرد که چرا چنین و چنان؟

وب‌گاه مشرق نیوز

روزنامه‌های اصلاح‌طلب با وجود اصرار بر کوچک‌نمایی اهمیت اجرای توافق میان ایران و آمریکا و آزاد سازی 6 میلیارد دلار اموال مسدود شده، اذعان می‌کنند که این رویداد تاثیر مثبتی بر بازار ارز داشته است.