سه‌شنبه 17 مهر 1403

سیاست خارجی

سیاست خارجی

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رئیس‌جمهور سوریه، صبح امروز، طی سفری رسمی به دعوت همتای چینی خود وارد پکن شد. این نخستین سفر اسد به چین از دو دهه پیش تاکنون است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی شامگاه چهارشنبه به وقت محلی، پس از شرکت و سخنرانی در هفتاد و هشتمین مجمع عمومی سازمان ملل متحد، دیدار با تعدادی از رهبران ادیان ابراهیمی، نشست با اندیشمندان سیاست خارجی آمریکا، نشست با مدیران ارشد رسانه‌های آمریکایی، برگزاری نشست مطبوعاتی و دیدار با ایرانیان مقیم این کشور ساعتی قبل نیویورک را به مقصد تهران ترک کرد. رئیس...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رئیس‌جمهور سوریه، صبح امروز، طی سفری رسمی به دعوت همتای چینی خود وارد پکن شد. این نخستین سفر اسد به چین از دو دهه پیش تاکنون است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سخنگوی وزارت امور خارجه به توافق دولت آذربایجان و نمایندگان ارامنه ساکن قره باغ واکنش نشان داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

روزنامه شرق نوشت: اگر نمایندگان یک ملت برای گرفتن یک سلفی با موگرینی که در ابعاد شهرت و محبوبیت هرگز به یک هزارمی کریس رونالدو هم نمی‌رسد، به آب و آتش بزنند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، «بشار اسد» رئیس‌جمهور سوریه صبح امروز (پنجشنبه، 21 سپتامبر / 30 شهریور) طی سفری رسمی در پاسخ به دعوت «شی جین پینگ» همتای چینی وارد پکن شد. این نخستین سفر اسد به چین از دو دهه پیش تاکنون است. خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) با انتشار این خبر نوشت که در این سفر «اسماء» همسر اسد و یک هیأت بلندپایه، رئیس‌جمهور سوریه را همراهی می‌کند. پیشتر روزنامه الاخبار...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سخنگوی وزارت امور خارجه به تکرار اتهامات و ادعاهای واهی مطرح شده در بیانیه مشترک وزیران خارجه آمریکا و شورای همکاری خلیج فارس در نشست نیویورک واکنش نشان داد.

خبرگزاری تسنیم

رئیس جمهور که به منظور شرکت در هفتاد و هشتمین مجمع عمومی سازمان ملل متحد به نیویورک مقر این سازمان سفر کرده بود، پس از سخنرانی در این نشست و دیدار با سران برخی کشورهای حاضر در این نشست، ساعتی قبل عازم کشورمان شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: پس از شرکت در هفتاد و هشتمین مجمع عمومی سازمان ملل متحد؛ رئیسی دقایقی قبل نیویورک را به مقصد تهران ترک کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس جمهور که به منظور شرکت در هفتاد و هشتمین مجمع عمومی سازمان ملل متحد به نیویورک سفر کرده بود، دقایقی قبل عازم ایران شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس جمهور که برای شرکت در هفتاد و هشتمین مجمع عمومی سازمان ملل به نیویورک سفر کرده بود، این شهر را به مقصد تهران ترک کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا در پی شرکت در اجلاس گروه بیست در دهلی نو برای دیداری رسمی وارد شهر هوشی‌مین شد و به‌همراه رهبر حزب کمونیست ویتنام موافقت‌نامه مشارکت استراتژیک ویتنام و آمریکا را نهایی کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: با افزایش تنش ها میان آذربایجان و ارمنستان و انفعال روسیه جهت پایان دادن به این درگیری، ایروان تلاش دارد تا بیش از گذشته به آمریکا نزدیک شود. برگزاری مانور نظامی مشترک موسوم به «شریک عقاب» در همین راستا قابل تبیین است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سخنگوی وزارت امور خارجه در واکنش به بیانیه مشترک وزیران خارجه آمریکا و شورای همکاری خلیج فارس پس از نشست در نیویورک گفت: تکرار اتهامات و ادعاهای واهی منافع دولت‌ها و مردم منطقه را تامین نمی‌کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وی نرخ بیکاری کل کشور در سال گذشته را 9 درصد اعلام کرد و گفت: کمترین نرخ بیکاری در 2 دهه اخیر مربوط به عملکرد دولت سیزدهم است که با این حساب، نرخ بیکاری کل کشور در بهار 1402 به 8.2 رسیده و نرخ مشارکت اقتصادی در سال 1402 نیز افزایشی است.