سه‌شنبه 17 مهر 1403

سیاست خارجی

سیاست خارجی

وب‌گاه اقتصاد نیوز

نماینده مردم ملکان در مجلس ضمن انتقاد از نحوه توزیع امکانات و اعتبارات که اقشار کم درآمد را از ورزش کردن محروم کرده است خواستار ایجاد فدراسیون برای حمایت از حوزه ورزش مناطق محروم و کم برخوردار شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سارا فلاحی نماینده ایلام و عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در موافقت با گزینه پیشنهادی دولت با بیان اینکه «یکی از مهم‌ترین چالش‌های کشور ما و یکی از حلقه‌های مفقوده توسعه، مدیران غیر تخصصی هستند که در گلوگاه‌های هستش این سرزمین تزریق می‌شوند»، اظهار داشت: وقتی مدیران را جابجا قرار میدهیم و مدیرانی که نمی‌دانند و نمی‌توانند را به بدنه مدیریت...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

فلاحی در موافقت با وزیر پیشنهادی ورزش گفت: اگر به قهرمانان ورزشی از لحاظ فرهنگی، اقتصادی و آگاهی سیاسی می رسیدیم و صیانت می کردیم، امروز ورزشکاران ما برای چندرغاز پرچم ما را نمی فروختند و فرار نمی کردند.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، این روزنامه نوشت: «هرچند مهم‌ترین و معروف‌ترین خواسته و هدف از قرارداد برجام، رفع تحریم‌های اقتصادی ایران بود که با خروج یک‌جانبه ترامپ از این قرارداد و عدم همراهی طرف‌های اروپایی در عمل نتوانست محقق شود و آمریکا با اعمال تحریم‌های یک‌جانبه توانست جهان را وادار به تبعیت از خود کند، اما ایران ضمن کاهش تعهدات و محدودیت‌های هسته‌ای خود توانسته از مزایای...

وب‌گاه مشرق نیوز

همزمان با اصرار اروپا بر گسترش عهدشکنی‌های برجامی، روزنامه هم‌میهن ادعا کرد: با وجود حفظ تحریم‌های موشک‌های بالستیک علیه ایران توسط اتحادیه اروپا، امتیازات برجام برای ایران پابرجاست!

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مهر امسال تحریم‌های تسلیحاتی ایران به پایان می‌رسد، اما غربیان با اعلام تمدید تحریم‌های تسلیحاتی یک بار دیگر توافق برجام را نقض خواهند کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: ترامپ، نانسی پلوسی را مسئول حمله به ساختمان کنگره آمریکادانست

وب‌گاه دنیای اقتصاد

معاملات اولین روز از هفته در شرایطی آغاز شد که نماگرهای اصلی بازار سهام با صعود نسبت به روز معاملاتی قبل همراه شدند. افزایش بهای نفت در بازارهای جهانی یکی از مهم‌ترین عواملی است که سبب شد تا بازار سهام در روز گذشته با صعود قیمتها همراه شود. در این میان گروه پالایشی، به‌عنوان یکی از مهم‌ترین گروه‌هایی بود که مورد توجه فعالان بازار سهام قرار گرفت.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر امور خارجه، برنامه رئیس جمهور در سفر به نیویورک به‌منظور شرکت در 78 اُمین مجمع عمومی سازمان ملل را تشریح کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، به نقل از خبرگزاری رویترز، کاخ سفید امروز یکشنبه با صدور بیانیه‌ای از دیدار میان «جیک سالیوان» مشاور امنیت ملی آمریکا با «وانگ یی» وزیر خارجه چین خبر داد. بر اساس اعلام خبرگزاری رویترز، محور اصلی رایزنی میان دو طرف در مالت، مسائل امنیتی، موضوعات مرتبط با اوکراین و تایوان بوده است. بر اساس بیانیه‌های جداگانه صادره از سوی کاخ سفید و وزارت خارجه...

وب‌گاه مشرق نیوز

آشوب در ایران به اسم آزادی، علیه معیشت. آن فتنه البته سرانجامی نیافت اما بررسی‌ها نشان می‌دهد که تبعات اقتصادی این توطئه و وطن‌فروشی فریب‌خوردگان، چند ده هزار میلیارد تومان بوده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

کارشناس مسائل سیاست خارجی درباره بیانیه ضد ایرانی تروئیکای اروپایی مواردی را بیان کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

اتحادیه اروپا در واکنش به تصمیم ایران در لغو انتصاب بازرسان آژانس بین‌المللی انرژی اتمی گفت: مساله‌ای که به‌طور ویژه نگران‌کننده است تاثیر مستقیم و شدید این تصمیم بر قدرت آژانس در انجام فعالیت‌های راستی‌آزمایی است که نظارت بر برجام را نیز شامل می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: اتحادیه اروپا خاطرنشان کرد که تصمیم ایران در لغو انتصاب بازرسان متخصص آژانس برای نظارت بر برنامه هسته‌ای این کشور بسیار نگران است.