سه‌شنبه 17 مهر 1403

سیاست خارجی

سیاست خارجی

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر امور خارجه در دیدار با همتای ارمنستانی خود بر ضرورت رعایت مفاد توافق آتش بس از سوی طرفین و حل و فصل مسائل از طریق گفت‌وگو تاکید کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

‌رئیس‌جمهور با بیان اینکه معادله سلطه غربی برای جهان دیگر جواب نمی‌دهد، گفت: پروژه آمریکایی کردن جهان شکست خورده است.

خبرگزاری تسنیم

رئیس جمهور در مجمع عمومی سازمان ملل گفت: اینک که مقاومت و بیداری ملت‌های جهان از همیشه بیشتر شده و قدرت‌های نوظهور سر بر آورده‌اند، امید است که نظمی جدید و عادلانه بر جهان حاکم شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهوری اسلامی ایران در هفتاد و هشتمین مجمع عمومی سازمان ملل متحد در سخنانی، گفت: آقای رئیس، انتخاب جنابعالی را به ریاست هفتاد و هشتمین نشست مجمع عمومی سازمان ملل متحد را تبریک می‌گویم. وی افزود: از سال قبل، از این تریبون با شما سخن گفتم، جهان دست‌خوش تحولات مهم، تلخ و شیرینی بوده است. قریب به هشت دهه پس از تأسیس سازمان...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - کارشناس مسائل بین‌الملل گفت: نوع مواضع و تسلطی که شخص رئیس جمهور در حوزه‌های مختلف و در دیدارها و مصاحبه‌های خود در نیویورک داشتند، نشان می‌دهد که ما همچنان سیاست خارجی چند وجهی و چند بُعدی را در دستور کار داریم.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس جمهور کشورمان سطح روابط ایران و پاکستان را با توجه به ظرفیت‌های موجود ناکافی دانست.

خبرگزاری تسنیم

رئیس جمهور سطح روابط ایران و پاکستان را با توجه به ظرفیت‌های موجود ناکافی دانست و بر ضرورت تلاش مسئولان دو کشور برای تسریع در رفع موانع موجود در مسیر گسترش روابط فیمابین با بهره‌گیری از طرح‌ها و روش‌های مبتکرانه تاکید کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون سیاسی وزارت امور خارجه از رایزنی با مدیران سیاسی فرانسه، آلمان و انگلیس در نیویورک درباره موضوعات مورد علاقه دو طرف از جمله مذاکرات رفع تحریم‌ها خبر داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سخنگوی وزارت امور خارجه در واکنش به تحولات منطقه قره باغ، ضمن ابراز نگرانی از تشدید درگیری‌ها در منطقه، خواستار رعایت مفاد توافق آتش بس از سوی همه طرف‌ها شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی «مقاومت از دست رفته» اولین کتاب از این مجموعه کتاب‌های مستقل سه جلدی «روایت گمشده مقاومت» است. نسخه اصلی این کتاب به زبان عربی «الروایه المفقوده» یا به زبان فارسی «روایت گمشده»؛ نام دارد که دربرگیرنده خاطرات «فاروق‌الشرع» وزیر خارجه سابق سوریه از سه دهه مسئولیت خود در عرصه سیاست خارجی این کشور...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، آیت الله سید ابراهیم رئیسی بامداد دوشنبه 27 شهریور در صدر هیات سیاسی و با بدرقه حجت الاسلام قمی نماینده مقام معظم رهبری، محمد مخبر معاون اول رئیس‌جمهور و جمعی از وزرا و اعضای هیات دولت در صدر هیات سیاسی برای دومین بار در دولت سیزدهم عازم نیویورک شده است. رئیس جمهور امشب و در نشست‌های سالانه مجمع عمومی به عنوان مهم‌ترین رویداد بین‌المللی سخنرانی...

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه خبر آنلاین

جدل رسانه‌ای وزارت امور اقتصادی و دارایی با وزیر پیشین ارتباطات و فناوری اطلاعات درباره بازپرداخت بدهی‌های دولت سابق ادامه دارد.