چهارشنبه 18 مهر 1403

سیاست خارجی

سیاست خارجی

وب‌گاه اقتصاد نیوز

وب‌گاه گسترش

امیر مجتهدی - پژوهشگر سیاست خارجی

وب‌گاه اقتصاد نیوز

وزیر امور خارجه در نشست خبری در بیروت گفت: درباره به کارگیری دیپلماسی برای رفع تحریم‌ها، ابتکاری از سوی سلطان عمان روی میز قرار دارد و در چارچوب آن، تبادل پیام‌ها بین ما و طرف‌های دیگر در جریان است.

وب‌گاه عصر ایران

بسیاری از روس‌ها می‌ترسند در صورت پیروزی اوکراین در جنگ جاری "ولادیمیر پوتین" از قدرت ساقط شده و هرج و مرج در روسیه ایجاد شود و شاهد آغاز عصر جدید وحشتناکی در روسیه باشند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

خسروشاهین گفت: آمریکایی‌ها قبل از ورود به مذاکرات محرمانه مسقط در ماه می، یک تصویر و برداشتی از شرایط منطقه داشتند که برپایه همان تصورات، در حوزه دیپلماسی با ایران به اقدامات اضطراری دست زدند. تصویری که مقامات آمریکایی داشتند این بود که با توجه به پیشرفت‌های غیرقابل برگشت در برنامه هسته‌ای ایران، برنامه غنی‌سازی 60 درصد و حتی بیشتر از آن در برنامه ایران دیده می‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بسیاری از روس‌ها می‌ترسند در صورت پیروزی اوکراین در جنگ جاری «ولادیمیر پوتین» از قدرت ساقط شده و هرج و مرج در روسیه ایجاد شود و شاهد آغاز عصر جدید وحشتناکی در روسیه باشند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس‌جمهور و اعضاء هیئت دولت سیزدهم در سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر با رهبر انقلاب دیدار کردند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مهمانپرست گفت: ایران به دنبال رویکرد کاملا مثبت و همه جانبه با کشور‌های مختلف است. البته منافع ملی کشورمان باید همیشه در اولویت باشد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: روزنامه اصولگرای فرهیختگان ارگان دانشگاه آزاد به انتقاد از عملکرد تیم رسانه ای ابراهیم رئیسی پرداخت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دعوت اخیر از ایران برای پیوستن به بلوک اقتصادهای عمدتا غیرغربی موسوم به بریکس، گامی جدید در جهت تقویت سیاست خارجی «نگاه به شرق» است, سیاستی که دولت ابراهیم رئیسی بر آن تاکید دارد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، «علیرضا محمودی» مدیرکل کنسولی وزارت خارجه از آغاز به کار بخش ویژه اساتید و هیأت علمی دانشگاه‌ها در میز خدمت کنسولی وزارت امور خارجه خبر داد. وی در این باره افزود: میز خدمت وزارت امور خارجه محلی برای ارائه خدمات متنوع کنسولی به مراجعان است. تلاش شده ارباب رجوع، با یک بار مراجعه بتوانند کار خود را انجام دهند. از همین رو همکاران حوزه کنسولی در محل میز...

وب‌گاه عرشه آنلاین

سید حسن خمینی: درد اصلی جامعه «درد اقتصادی» است / بدون یک دولت با پشتوانه عمیق مردمی امکان عبور از بحران‌ها وجود ندارد / رفتن به سمت هسته‌های متصلب و جمع‌های محدود، راه حل نیست

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر خارجه کشورمان در نشست خبری در بیروت به رئیس جمهور فرانسه توصیه کرد که به جای اظهار نظر در خصوص سایر کشورها به امور داخلی کشور خود بپردازد.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس‌جمهور و اعضاء هیئت دولت سیزدهم در سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر و به مناسبت هفته دولت با رهبر انقلاب دیدار کردند، یک خبرنگار این دیدار را روایت کرده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر امور خارجه در نشست خبری در بیروت به رئیس جمهور فرانسه توصیه کرد به جای مداخله در امور دیگر کشورها بر وضعیت داخلی فرانسه تمرکز کند.

وب‌گاه عصر ایران

تهران از اراده لازم برای بازگشت به تعهدات برخوردار است / توافق اخیر با آمریکا به رفع تحریم ها کمک می کند.