چهارشنبه 18 مهر 1403

سیاست خارجی

سیاست خارجی

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سرلشکر رحیم صفوی دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا (مدظله العالی) در امور نیرو‌های مسلح در بازدید از نمایشگاه صنعت دفاعی گفت: راهبرد تولید محصولات دفاعی باید متناسب با تهدیدات احتمالی دشمنان علیه کشور باشد و صنعت دفاعی جمهوری اسلامی ایران نیز باید با استفاده از تکنولوژی‌های روز دنیا مانند هوش مصنوعی نیرو‌های مسلح کشور را برای تهدیدات احتمالی...

خبرگزاری مهر

دستیار و مشاور عالی فرمانده کل قوا گفت: راهبرد تولید محصولات دفاعی باید متناسب با تهدیدات احتمالی دشمنان باشد و صنعت دفاعی باید با استفاده از تکنولوژی‌های روز دنیا نیروهای مسلح را تجهیز کند.

وب‌گاه عصر ایران

به دنبال اعلام کودتا و پایان 55 سال حکومت بونگوها، شمار زیادی از مردم با خوشحالی به خیابان ها ریختند.

خبرگزاری تسنیم

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه پیوستن ایران به گروه اقتصادهای نوظهور جهان، بیانگر رویکردی نو در سیاست خارجی است، گفت: عضویت ایران در پیمان‌های ارزشمند و مهم شانگهای و بریکس راهبردی منطبق با منافع ملی است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مقامات مذاکره‌کننده از چند ماه گذشته، کمترین اطلاعات را به بیرون درز می‌دهند؛ دولت رئیسی نگران واکنش طرفداران خود به توافق است / دولت سعی می‌کند توافق با آمریکا را بدون اعلام علنی انجام دهد / فکر می‌کنند با سکوت، مخالفت‌های داخلی کم می‌شود، اما با این کار اثر روانی توافق در داخل از بین می‌رود / خبر شوکه‌کننده‌ای از توافق نخواهیم شنید؛ آمریکایی‌ها گفته‌اند که گام بعدی در بهمن 1402 است

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر امور خارجه کشورمان گفت: دولت، ملت و ارتش سوریه یک جنگ جهانی تروریستی علیه خود را با پیروزی پشت سر گذاشتند.

وب‌گاه خبر آنلاین

حشمت الله فلاحت پیشه نماینده ادوار مجلس در گفتگو با جماران با انتقاد از رویه اخراج اساتید تاکید کرد رئیس‌جمهور به موضوع اخراج اساتید ورود کند

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رهبران کودتای نیجر از سربازان فرانسوی خواستند قبل از 3 سپتامبر کشور را ترک کنند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سفیر کشورمان در قطر از صدور حکم آزادی 3 زندانی ایرانی که به دلیل ورود اشتباهی به آب‌های این کشور دستگیر شده بودند، خبر داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی با بیان اینکه ایران وارد مرحله تمدن‌سازی و فرهنگ‌سازی در منطقه غرب آسیا شده است گفت: دنیا می‌داند توان مبارزه با اراده ملت بزرگ ایران را ندارد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

حسین امیرعبداللهیان، وزیر امورخارجه کشورمان در پیام خود با اشاره به دیدار اعضای هیئت دولت با رهبر معظم انقلاب از فرمایشات ایشان در رابطه با فعالیت‌های دستگاه دیپلماسی قدردانی کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: پیوستن ایران به بلوک‌بندی اقتصادی، سیاسی و امنیتی مانند «سازمان همکاری‌های شانگهای» و زمینه‌سازی برای پیوستن به «گروه بریکس» نشان از پیشرفت روابط خارجی و نتیجه توسعه روابط چندجانبه ایران در دولت سیزدهم است.

خبرگزاری میزان

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی با بیان اینکه ایران وارد مرحله تمدن‌سازی و فرهنگ‌سازی در منطقه غرب آسیا شده است گفت: دنیا می‌داند توان مبارزه با اراده ملت بزرگ ایران را ندارد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حسین امیرعبداللهیان، وزیر امورخارجه کشورمان در پیام خود با اشاره به دیدار اعضای هیئت دولت با رهبر معظم انقلاب از فرمایشات ایشان در رابطه با فعالیت‌های دستگاه دیپلماسی قدردانی کرد. در متن پیام امیرعبداللهیان آمده است: ابراز محبت و تقدیر حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر فرزانه انقلاب اسلامی ایران در دیدار امروز اعضای هیئت دولت از تحرکات در عرصه‌ی سیاست...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: امیرعبداللهیان در پیام اینستاگرامی از ابراز محبت و تقدیر مقام معظم رهبری قدردانی کرد.