چهارشنبه 18 مهر 1403

سیاست خارجی

سیاست خارجی

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: یک عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، گفت: اینکه ما به مردم وعده دهیم که درآینده وضعیت بهتر می شود کافی نیست. مردم باید حاصل تلاش های دولت و مجلس را در سفره خود ببینند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر امور خارجه کشورمان در دیدار با وزیر خارجه لبنان تاکید کرد که تحریم‌های آمریکا نمی‌تواند مانع روابط اقتصادی ایران و لبنان شود.

وب‌گاه عصر ایران

سید محمدعلی آل هاشم: غربی ها بارها برای تجزیه ایران دندان طمع تیز کرده اند اما هر بار با ایستادگی و مقاومت جانانه مردم ایران اسلامی مواجه شده و شکست خورده اند

خبرگزاری خبرنگاران جوان

زائران اربعین حسینی (ع) در عراق می‌توانند با تماس با شماره تلفن 128، با نماینده کنسولگری کشورمان در کربلا گفتگو کنند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر امور خارجه کشورمان در ادامه سفر خود به لبنان با رئیس پارلمان این کشور دیدار و گفتگو کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

معاون رئیسی می‌گوید: نارضایتی مردم از دولت قبلی باعث مشارکت کم در انتخابات 98 و 1400 شد / لازم است برای اقدامات دولت رئیسی فیلم و سریال ساخته شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: معاون پارلمانی رئیس جمهور گلایه رهبر انقلاب از ضعف اطلاع‌رسانی در دولت رئیسی را تشریح کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

معاون پارلمانی رییس جمهور یادآور شد: مدیران ساده زیست و فسادستیز دولت تحول‌گرا برخلاف برخی مدیران دولت قبل نه تنها در پی سوءاستفاده از موقعیت و ویژه‌خواری نیستند بلکه با روحیه انقلابی، مدیریت جهادی، شفافیت و انضباط مالی بی‌وقفه در تلاش برای پیشبرد امور هستند تا شرایط بهتری در کشور رقم بخورد و تذکر به حق رهبر فرزانه انقلاب در خصوص بهبود معیشت مردم تحقق یابد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

معاون پارلمانی رییس جمهور با اشاره به اینکه دولت قبل در تمامی امور کشور چشم انتظار غربی‌ها بود، عنوان کرد: در دولت یازدهم و دوازدهم صرفا توجه به چند کشور غربی مدنظر بود و به همکاری و تبادلات تجاری با دیگر کشورها اهمیت چندانی داده نمی‌شد.

وب‌گاه فرارو

معاون پارلمانی رئیس جمهور عنوان کرد: در دولت یازدهم و دوازدهم صرفا توجه به چند کشور غربی مدنظر بود و به همکاری و تبادلات تجاری با دیگر کشور‌ها اهمیت چندانی داده نمی‌شد در نتیجه روابط سیاسی و اقتصادی به سردی گرائید، به‌هرحال تمایلی به گسترش روابط با کشور‌های همسایه، منطقه، کشور‌های قدرتمند آسیایی همچون چین و روسیه و نیز آمریکای لاتین و آفریقا مشاهده نمی‌شد و وزیر خارجه وقت با طرح دوگانه...

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: رهبر انقلاب اسلامی به مناسبت هفته دولت در دیدار اعضای هیئت دولت با تقدیر و تمجید از عملکرد دولت در برخی بخش‌ها تذکراتی را نیز بیان داشتند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه اولین پیام حضور ایران در بریکس، شکست پروژه منزوی‌سازی ایران است، گفت: سال‌هاست که آمریکا و هم‌پیمانانش به دنبال منزوی‌سازی ایران هستند، اما جمهوری اسلامی با تقویت تعاملات خود پروژه انزوای ایران را ناکام گذاشت.

وب‌گاه عصر ایران

الهیان: اطلاع رسانی در ارتباط با خدمات و برنامه‌های دولت می‌تواند در ایجاد امید و نشاط در نسل جوان، نخبگان و مردم اثر کلیدی و مثبتی داشته باشد.

خبرگزاری مهر

کابینه سیزدهم که دولت را با چالش‌هایی جدی تحویل گرفت، گام‌های موثری را با هدف ثبات آفرینی در عرصه‌های مختلف برداشت اما تورم و گرانی مسکن، دست‌آوردهای مثبت دولت را تحت الشعاع خود قرار داده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

الکساندر شالنبرگ وزیر خارجه اتریش گفت: وین به کی‌یف سلاح نمی‌دهد.