چهارشنبه 18 مهر 1403

سیاست خارجی

سیاست خارجی

وب‌گاه فرارو

معاون پارلمانی رئیس جمهور عنوان کرد: در دولت یازدهم و دوازدهم صرفا توجه به چند کشور غربی مدنظر بود و به همکاری و تبادلات تجاری با دیگر کشور‌ها اهمیت چندانی داده نمی‌شد در نتیجه روابط سیاسی و اقتصادی به سردی گرائید، به‌هرحال تمایلی به گسترش روابط با کشور‌های همسایه، منطقه، کشور‌های قدرتمند آسیایی همچون چین و روسیه و نیز آمریکای لاتین و آفریقا مشاهده نمی‌شد و وزیر خارجه وقت با طرح دوگانه...

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: رهبر انقلاب اسلامی به مناسبت هفته دولت در دیدار اعضای هیئت دولت با تقدیر و تمجید از عملکرد دولت در برخی بخش‌ها تذکراتی را نیز بیان داشتند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه اولین پیام حضور ایران در بریکس، شکست پروژه منزوی‌سازی ایران است، گفت: سال‌هاست که آمریکا و هم‌پیمانانش به دنبال منزوی‌سازی ایران هستند، اما جمهوری اسلامی با تقویت تعاملات خود پروژه انزوای ایران را ناکام گذاشت.

وب‌گاه عصر ایران

الهیان: اطلاع رسانی در ارتباط با خدمات و برنامه‌های دولت می‌تواند در ایجاد امید و نشاط در نسل جوان، نخبگان و مردم اثر کلیدی و مثبتی داشته باشد.

خبرگزاری مهر

کابینه سیزدهم که دولت را با چالش‌هایی جدی تحویل گرفت، گام‌های موثری را با هدف ثبات آفرینی در عرصه‌های مختلف برداشت اما تورم و گرانی مسکن، دست‌آوردهای مثبت دولت را تحت الشعاع خود قرار داده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

الکساندر شالنبرگ وزیر خارجه اتریش گفت: وین به کی‌یف سلاح نمی‌دهد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

الکساندر شالنبرگ وزیر خارجه اتریش گفت: وین به کی‌یف سلاح نمی‌دهد.

وب‌گاه خبر آنلاین

باشگاه خبرنگاران نوشت: مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا در امور نیروهای مسلح از نمایشگاه صنعت دفاعی بازدید کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس جمهور گفت: تعاملات بین‌المللی در شکوفا شدن ظرفیت‌ها و توسعه اقتصادی بسیار موثر است و سفرای جمهوری اسلامی ایران نقش مهمی در زمینه‌سازی برای بهره‌گیری از این ظرفیت‌ها و تامین منافع کشور بر عهده دارند.

وب‌گاه خبر آنلاین

این شب‌ها باری دیگر شبکه ماهواره‌ای «من و تو» مستندهای را بازپخش می‌کند که بر پایه آرشیو صداوسیما ساخته شده است. آرشیوی محرمانه و مهروموم شده که این روزها خوراک بخش بزرگی از شبکه‌های آن‌سو را تأمین کرده و ساخته است و تمامی آنان برای روایت‌های خود دست به آتش این آرشیو دارند، درحالی‌که صداوسیما کم‌ترین بهره را از این امکان بالقوه خود می‌برد و آنچه می‌سازد بیشتر مناسبتی است، درحالی‌که...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر امور خارجه نشست مفصلی با رهبران گروه‌های حماس و جهاد اسلامی فلسطینی حاضر در لبنان برگزار کرد. طرفین در این دیدار بر لزوم آزادسازی سرزمین فلسطین از اشغال صهیونیست‌ها تأکید کردند.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس جمهور در دیدار سفرای جدید ایران در 9 کشور دنیا، گفت: ارتباطات و تعاملات بین‌المللی در شکوفایی ظرفیت‌های کشورمان و توسعه اقتصادی بسیار موثر است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر امور خارجه در بدو ورود به بیروت همه طرف‌های لبنانی را به تفاهم از طریق گفتگو دعوت و بر تسریع در انتخاب رئیس‌جمهور در این کشور تأکید کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا در امور نیروهای مسلح از نمایشگاه صنعت دفاعی بازدید و در جریان آخرین دستاوردهای متخصصان کشورمان قرار گرفت.