چهارشنبه 18 مهر 1403

سیاست خارجی

سیاست خارجی

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر امور خارجه کشورمان در فضای مجازی از ابراز محبت رهبر انقلاب به دستگاه دیپلماسی قدردانی کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - حسین امیرعبداللهیان وزیر خارجه جمهوری اسلامی ایران از ابراز محبت و تقدیر مقام معظم رهبری از تحرکات در عرصه سیاست خارجی قدردانی کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: جوزپ بورل مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا با بیان اینکه کشورهای عضو با هدف تعیین‌شده برای ارسال یک میلیون گلوله توپخانه به کی‌یف فاصله زیادی دارند، خواستار ارسال مهمات بیشتر به اوکراین شد.

خبرگزاری مهر

امیرعبداللهیان در پیام اینستاگرامی از ابراز محبت و تقدیر مقام معظم رهبری قدردانی کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در دیدار رئیس‌جمهور و اعضای هیات دولت مطرح کردند: متأسفانه مسائل معیشتی مانند غبار مانع دیدن کارهای اساسی دولت است؛ لازم است تورم نامطلوب دو رقمی هرچه ممکن است کاهش یابد و عدالت، کاهش فاصله طبقاتی، ثبات بازار، کاهش تورم، ثبات نرخ ارز ورشد تولید؛ به عنوان شاخص های مهم در همه تصمیمات و اقدامات دولت از جمله در برنامه هفتم توسعه، مورد توجه کامل قرار داشته باشد.

وب‌گاه گسترش

مساله اصلی فعلی ایران، تحریم‌های سنگین پولی، بانکی و نیز تحریم در حوزه انرژی است، تحریم‌هایی که امکان سرمایه گذاری در حوزه انرژی را از ایران گرفته است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر امور خارجه در نشست خبری با همتای سوری به نظامیان آمریکایی توصیه کرد که به خانه برگردند و به مقامات این کشور هم توصیه کرد که منطقه را به اهل منطقه واگذارند.

خبرگزاری تسنیم

رهبر معظم انقلاب در دیدار اخیر خود با اعضای هیئت دولت، تعابیری استثنایی در توصیف اقدامات دولت سیزدهم به کار بردند. ایشان علاوه بر مشی همیشگی حمایت از دولت‌های مستقر به تمجید از اقدامات دولت حجت الاسلام رییسی پرداختند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، «صولت مرتضوی» عصر چهارشنبه در مراسم رونمایی از 11 سامانه خدمات هوشمند بخش تعاون افزود: امروز همراه با هیات وزیران توفیق شرف‌یابی به محضر رهبر انقلاب را داشتیم. رهبر انقلاب در سخنان خود درباره سه محور فرمایشاتی داشتند. ایشان به رمز ماندگاری یاد شهیدان رجایی و باهنر که خوی مردم داشتند، پرداختند. در بخش دیگر فرمودند که در طول دورانی که در جایگاه رهبری...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، تمجید رهبر انقلاب از اقدامات دولت سیزدهم را نقطه مثبت کارنامه این دولت برشمرد و گفت: با رویکرد آینده‌نگرانه دولت سیزدهم، اقدامات اساسی و زیربنایی صورت گرفته که شاید در کوتاه مدت و زندگی روزمره ملموس نباشد اما مردم اثرات این خدمات را در آینده نزدیک لمس خواهند کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

وب‌گاه مشرق نیوز

علوی‌تبار: باید مانند نهضت آزادی پول درآورده و آن را خرج براندازی کنیم، اصلاح‌طلبان شاید به شکل شخصی امکاناتی داشته باشند اما هیچ وقت به این فکر نکرده بودند که منابع مالی پایدار غیرشخصی ایجاد کنند!

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی دولت حسن روحانی به گزارش صدا و سیما درباره سفر قاضی زاده به کانادا واکنش نشان داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: جوزپ بورل، مسئول سیاست خارجه اتحادیه اروپا گفت که این اتحادیه تصمیم دارد همچون اکوواس تحریم‌هایی را علیه شورای نظامی نیجر اعمال کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مقام رژیم صهیونیستی در سفر به واشنگتن با مقام‌های آمریکا علیه ایران رایزنی کرد.