چهارشنبه 18 مهر 1403

سیاست خارجی

سیاست خارجی

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: یوآف گالانت، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی که برای سفر به ایالات متحده سفر کرده امروز چهارشنبه با مقام‌های دولت «جو بایدن»، رئیس‌جمهور آمریکا دیدار و با آنها درباره مسائل مختلف از جمله ایران رایزنی کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

دولت سیزدهم در مدت 2 سال توانست با افزایش درآمدهای ارزی در کنار اجرای سیاست‌های اصلاحی، مدیریت بازار ارز را تحت کنترل بگیرد و صادرات را افزایش دهد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

روزنامه تهران‌تایمز اخیراً نامه‌ای که به موجب آن رابرت مالی از کار تعلیق شده را منتشر کرده؛ اهمیت این نامه از آن جهت است که در آن بر خلاف اظهارات علنی رابرت مالی دلایل تعلیق او به طور روشن و به تصریح بیان شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در آمریکا جنجال‌ها بر سر پرونده تعلیق امنیتی «رابرت مالی»، نماینده تعلیق‌شده دولت آمریکا در امور ایران کماکان ادامه دارد و افشاگری یک رسانه ایرانی باعث اضافه شدن به پیچیدگی‌های ماجرا شده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر امور خارجه ایران عصر امروز در جریان سفر به سوریه با حسین عرنوس دیدار و گفتگو کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

سرپرست اداره‌کل راه آهن هرمزگان گفت: برای نخستین بار یک رام قطار باری ترانزیت محموله روسی به عربستان به بندر شهید رجایی بندرعباس وارد شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر خارجه ایران گفت: از مقامات عربستان سعودی اظهارات مثبتی را در ارتباط با سوریه دریافت کردم و امروز در دمشق هستیم تا پیرامون این مسائل گفتگو‌هایی داشته باشیم.

خبرگزاری تسنیم

«اصلاح قصد و نیت، قبل از مبادرت به کار یا عمل، همان راه حلی است که می تواند آثار و پیامدهای عمل را با وجود غیرقابل پیش بینی بودن، مثبت کرده و به ما در عمل ورزی شهامت و قدرت کافی بدهد، یعنی جایگاه ما را تثبیت کند.»

وب‌گاه اقتصاد نیوز

حسین امیرعبداللهیان وزیر خارجه کشورمان در بدو ورود به سوریه در جمع خبرنگاران از اهداف سفر خود به این کشور گفت.

خبرگزاری مهر

وزیر خارجه بورکینافاسو در دیدار سفیر ایران ضمن قدردانی از دعوت همتای ایرانی برای سفر به تهران، بر آمادگی کشورش برای توسعه همه جانبه مناسبات با جمهوری اسلامی ایران تأکید کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز در دیدار رئیس‌جمهور و اعضای هیأت دولت با تقدیر و تمجید از عملکرد خوب و قوی دولت در برخی بخش‌ها از جمله «کارهای زیربنایی»، «رشد شاخص‌های کلان اقتصادی» و «سیاست خارجی»، گفتند: با وجود کارهای اساسی تحسین‌برانگیز دولت، متأسفانه مسائل معیشتی مانند غبار مانع دیدن کارهای اساسی دولت است؛ لازم است تورم نامطلوب دو رقمی، هرچه ممکن است کاهش یابد و عدالت، کاهش فاصله...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر امور خارجه کشورمان تهران را به مقصد دمشق ترک کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در دولت سیزدهم در راستای توصیه و تاکیدات رهبر معظم انقلاب مبنی بر ایجاد تغییر انقلابی در ساختار‌های کشور، اقدامات مهم و کلیدی را در طی این دوسال به سرانجام رسانده است.