پنج‌شنبه 19 مهر 1403

سیاست خارجی

سیاست خارجی

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزارت خارجه ترکیه لغو تحریم تسلیحاتی قبرس ازسوی ایالات متحده آمریکا را محکوم کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیر کل آسیای غربی وزارت امور خارجه با سرپرست سفارت افغانستان در تهران دیدار و رایزنی کرد

وب‌گاه مشرق نیوز

«منافع ملی»، «مصلحت عمومی» و «خیرعمومی» از اصطلاحات پربسامد در ادبیات سیاسی مدرن است چنانکه دولتمردان هر کشوری با ملزم کردن خود به تأمین این مصالح و منافع می‌کوشند رضایت عمومی را جلب کنند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر خارجه کشورمان نفوذ، کودتا، تحریم اقتصادی، جنگ سخت و نرم را ابزار نظام سلطه برای سرکوب اراده کشور‌های مستقل دانست.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

جمعی از اساتید و دانشجویان دانشگاه پکن صبح روز شنبه 28 مرداد با مشاور مقام معظم رهبری در امور بین‌الملل دیدار و گفتگو کردند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش در بیست و چهارمین مجمع عالی فرماندهان و مسئولین سپاه اظهار کرد: از همان روز اول پیروزی انقلاب، تعابیر امامین انقلاب در مورد این نهاد ارزشمند، همواره باعث شادی دل و شیرینی کام دوستداران سپاه و انقلاب و ناراحتی و خشم دشمنان بوده است. این شیرین کامی را به شما و همه دوستداران انقلاب تبریک عرض می‌کنم. وی افزود:...

وب‌گاه مشرق نیوز

وزیر امور خارجه دو ماه بعد از سفر همتای سعودی به تهران، در سفری به ریاض و جده، صفحه جدیدی از روابط جمهوری اسلامی ایران و عربستان سعودی را گشود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصانیوز: مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا با لحنی انتقادی درباره کمک‌های این اتحادیه به اوکراین ادعا کرد که این کمک‌ها بیش از اندازه، به تدریج و کم کم انجام شده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

دستیار وزیر خارجه ایران با رئیس پارلمان لبنان دیدار و رایزنی کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا روسیه را «کوتوله اقتصادی» خواند و مدعی شد که این کشور شبیه به پمپ بنزینی است که صاحب آن دارای سلاح اتمی است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سخنگوی وزارت امور خارجه در سالروز کودتای 28 مرداد مداخله در امور داخلی کشور‌ها و سازماندهی و طراحی کودتا‌ها را از پایه‌های ثابت سیاست‌های آمریکا و انگلیس خواند.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری مهر

فرمانده کل سپاه با بیان اینکه قوی‌تر شدن یک الزام حیاتی و راهبردی است، گفت: یکی از مهم‌ترین الزامات قوی‌تر شدن نظام اسلامی، داشتن نیروهای مسلح قوی، آماده، پا در رکاب است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مسئله اصلی توافق آمریکا با ایران در شرایط کنونی صرفا دارایی‌های ارزی توقیف شده کشورمان و نحوه دسترسی و استفاده از این منابع نیست و این توافق باید در کانسپت مورد نظر راهبرد سیاست خارجی دولت بایدن فهم شود. در واقع توافق اخیر ایران و ایالات متحده فرامتنی دارد که کمتر به آن پرداخته شده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، پایگاه خبری آفتاب در تاریخ 01/05/1402 یادداشتی از آقای همتی در فضای مجازی را با عنوان "هشدار تازه همتی به دولت" منتشر نموده که در آن آمده است "رشد42.4 درصدی یکساله پایه پولی یعنی 266 هزار میلیارد تومان چاپ پول ظرف یکسال 1401 و تداوم آن در بهار 1402 در دولت سیزدهم را بایستی خیلی جدی گرفت. در حال حاضر هزینه مربوط به بخشی از کاهش ضریب فزاینده را سیستم...

خبرگزاری اکو نیوز