پنج‌شنبه 19 مهر 1403

سیاست خارجی

سیاست خارجی

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سخنگوی وزارت خارجه روسیه به اظهارات اخیر بورل واکنش نشان داد و گفت: افرادی که نمی‌توانند مرد یا زن بودن خود را تعیین کنند، بهتر است تا زمان تعیین تکلیف خود ساکت باشند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، وی در گفتگو با روزنامه شرق اظهار کرد: وضعیت سیاست خارجی بد است و بالاخره باید اصلاح شود. از اول گفته می‌شد که تحریم باید زمان‌دار باشد و تحریم نمی‌تواند بی‌انت‌ها باشد. هیچ گروهی نمی‌تواند بگوید که تحریم باید بی‌انت‌ها باشد؛ حتی همین گروه‌هایی که به صدر اسلام اشاره دارند و از شعب ابی‌طالب می‌گویند نیز اذعان دارند که رهبری شعب ابی‌طالب با پیغمبر خداست...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی وزارت خارجه روسیه در واکنش به اظهارات مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا، گفت: اظهارات بورل نتیجه ضعف و درماندگی وی است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سخنگوی وزارت خارجه روسیه در واکنش به اظهارات مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا، گفت: اظهارات جوسپ بورل نتیجه ضعف و درماندگی وی است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: ایران ارگان دولت ابراهیم رئیسی به منتقدان دولت حمله کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی وزارت خارجه روسیه در واکنش به گفته‌های تند مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا، ادعا کرد که اروپا مانند یک شخص ورشکسته است که از روی حسادت صحبت می‌کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: روزنامه انگلیسی تلگراف مدعی شد که رئیس‌جمهور آمریکا در تلاش است تا پیش از انتخابات 2024 تنش با ایران را کاهش دهد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دو سال پس از تصرف کابل، طالبان در حال تحکیم کنترل خود بر افغانستان هستند، حتی در شرایطی که اکثر کشورهای جهان از آنها دوری می‌کنند. اگرچه بخش زیادی از جمعیت افغانستان با شرایط اقتصادی وخیم روبه‌رو هستند، اما یک بحران بشردوستانه فاجعه‌بار که اغلب پیش‌بینی می‌شود هنوز محقق نشده است و اقتصاد تا حدودی در مواجهه با چالش‌های هنوز هم وحشتناک در حال تثبیت است. با وجود شورشی که توسط شاخه محلی...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

احمدیان گفت: اگر می‌خواهیم بر مشکلات اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی غلبه کنیم باید از الگوی دفاع مقدس بهره برداری کنیم.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سفرای کلمبیا، کامبوج و پرو استوارنامه خود را به وزیر امور خارجه کشورمان تقدیم کردند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا موضع تندی علیه «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه گرفت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نایب رییس کمیسیون امنیت ملی مجلس درباره سفر هیاتی از اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس به شیراز برای بررسی حادثه شاهچراغ توضیحاتی ارائه داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: جوزپ بورل، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا با موضع‌گیری تندی علیه «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه گفت: روسیه «کوتوله اقتصادی» است و مانند پمپ بنزینی است که صاحبش بمب اتم دارد.

وب‌گاه عصر ایران

آمریکا قدر قدرت نیست اما با وجود کاهش نفوذ و قدرت آن در سطح جهان در دو دهه اخیر به موازات پدیدار شدن ضعف‌ها و معضلات درونی و نشانه‌هایی از سالخوردگی نظام داخلی، همچنان قدرت اول و ابرقدرت جهان است و برنامه‌ریزی‌ها و سیاست‌های آمریکا در عرصه بین‌الملل معطوف به این واقعیت است.

وب‌گاه خبر آنلاین

خانه ملت نوشت: نایب رییس کمیسیون امنیت ملی مجلس با اشاره به سفر هیاتی از کمیسیون به شیراز برای بررسی حادثه شاهچراغ، گفت: قصد فرد مهاجم تنها کُشتن یک یا دو نفر نبوده است.

وب‌گاه عصر ایران

جوزپ بورل مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا و وزیر خارجه اسبق اسپانیا در مصاحبه با روزنامه «الپائیس» به تندی علیه ولادیمیر پوتین رئیس‌جمهور روسیه اظهارنظر کرد.