پنج‌شنبه 19 مهر 1403

سیاست خارجی

سیاست خارجی

خبرگزاری خبرنگاران جوان

نمایندگان مجلس شورای اسلامی ایرادات شورای نگهبان بر طرح تشکیل سازمان پدافند غیرعامل را رفع کردند.

خبرگزاری مهر

نمایندگان مجلس شورای اسلامی طرح تشکیل سازمان پدافند غیرعامل را به منظور تأمین نظر شورای نگهبان اصلاح کردند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، نمایندگان مجلس در نشست علنی امروز (یکشنبه 29 مرداد ماه) با اصلاح موادی از طرح تشکیل سازمان پدافند غیر عامل اعاده شده از شورای نگهبان با 182 رأی موافق، یک رأی مخالف و 6 رأی ممتنع از مجموع 231 نماینده حاضر در جلسه موافقت کردند. در تبصره 1 اصلاحی آمده است: کارگروه یا کمیته دائمی پدافند غیرعامل کشور به ریاست رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح بالاترین مرجع...

وب‌گاه عرشه آنلاین

فرمانده ارشد سابق ائتلاف ناتو مدعی شد در صورت رهگیری کشتی‌ها در آب‌های بین‌المللی توسط مسکو و تلاش برای اعمال تسلط اقتصادی بر اوکراین، احتمال وقوع جنگ دریایی مستقیم میان این ائتلاف و روسیه وجود دارد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

گزارش کمیسیون اجتماعی در مورد طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت در دستور کارصحن علنی مجلس شورای اسلامی قرار گرفت.

وب‌گاه 55 آنلاین

«پلتیک ایران چیست؟ کشتی دولت کجا می‌رود؟ درین دریای حوادث از برای ما خطری هست یا نیست؟ اگر هست تدارک ما چیست؟

خبرگزاری خبرنگاران جوان

نشست علنی مجلس شورای اسلامی دقایقی قبل به ریاست محمدباقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی آغاز شد.

وب‌گاه گسترش

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با اشاره به آزاد سازی منابع ارزی ایران در کره جنوبی و توافقات انجام شده اظهار کرد: تصمیماتی که نظام اسلامی می‌گیرد فردی و دستگاهی نیست این تصمیماتی است که بنا بر ضرورت و در چارچوب اصول سه‌گانه عزت، مصلحت و حکمت گرفته می‌شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

بررسی طرح افزایش تعداد نمایندگان و لایحه ساماندهی و نظارت بر کولبری، در دستور کار امروز نمایندگان مجلس شورای اسلامی قرار دارد.

وب‌گاه عصر ایران

فعالان بازار اعتقاد دارند انتشار اخباری چون سفر بن سلمان به ایران، احتمالا در هفته جدید روی بازار ارز تاثیر خواهد گذاشت.

وب‌گاه خبر آنلاین

روزنامه ایران با انتقاد از منتقدان دولت نوشت؛ جریانی که ماه‌ها تیم دیپلماسی دولت رئیسی را به بهانه‌های مختلف به چالش می‌کشید این بار نه تنها از انعکاس خبر موفقیت سیاست منطقه‌ای در قبال عربستان طفره می‌رود بلکه با دستی گشاده به تحریف ماجرا و برجسته‌سازی حواشی می‌پردازد.

خبرگزاری مهر

دقایقی پیش جلسه علنی امروز مجلس آغاز شد و بررسی طرح اصلاح جدول حوزه های انتخابیه مجلس شورای اسلامی و تعداد نمایندگان آنها در دستورکار قرار گرفت.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، نشست علنی امروز (یکشنبه 29 مرداد) مجلس شورای اسلامی، به ریاست محمدباقر قالیباف و با حضور 202 نفر از نمایندگان، آغاز شد. روح‌الله متفکر آزاد، عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی، دستور کار صحن علنی مجلس را به شرح زیر قرائت کرد: * ادامه رسیدگی به گزارش شوردوم کمیسیون ویژه جهش و رونق تولید و نظارت بر اجرای اصل چهل و چهارم (44) قانون اساسی در مورد طرح...

وب‌گاه مشرق نیوز

اسحاق جهانگیری گفت: امضای برجام، در گرو اراده دولت است.